Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo odottaa lasta, sain kuulla että veljeni ei mitä todennäköisimmin ole isä, mutta

Vierailija
04.01.2016 |

tilanne kokonaisuudessaan on sellainen, että sen asian tietäminen ja ero käytännössä ajaisi veljeni aika varmaan itsemurhaan, tai päihdeongelmiin ainakin taas, joista on sitkeästi pyristellyt irti - vaimon ja ekan lapsen takia, nyt myös tän toisen toki.
Olivat eroamassa, vaimon aloitteesta, asumuserossa, jolloin veljeni suistui taas tuhoisiin elämäntapoihinsa (nuorempana ollut pahasti itsetuhoinen ja päihdekierteessä, josta tämäihmissuhde ja perhe-elämä hänet "pelasti") ja olimme kaikki hirmuisen onnellisia kuultuamme yhteenpaluusta ja vielä vauvauutinen perään. Nyt vaan uuden vuoden juhlissa tämän vaimon sisko kertoi minulle umpihumalassa, että "ei sitten ikinä saa kertoa kellekään", mutta hänen siskonsa on vähintäänkin epävarma lapsen isästä :( Luulin ensin, että raskaus oli pääsyy vielä yrittää uudestaan, ei tullut mieleenkään, että isä olisi joku muu - ilmeisesti yhden yön juttu, eikä nainen halua yh:ksi :( Veljen vaimon sisko on hänen paras ystävänsä ja uskottunsa, eikä ilmeisesti edes muista kännissä puhuneensa mulle asiasta.
Olen kauhean ahdistunut, en olisi halunnut "tietää" mitään tuollaista. Jos alan puhua asiasta, se perhe hajoaa varmasti, ja veljeni sen myötä. Jos taas pysyn hiljaa.. On mahdollista, että veljeni elää valheessa (ja se koko perhe) onnellisen tietämättömänä :( Enkä enää ikinä osaa suhtautua veljen vaimoon kuten ennen :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu. Ei ole sun asia.

Vierailija
2/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse miettisin kanssa miten suhtautua vauvaan joka ei olisi veljeni lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rakastavat esim. Adoptoituja lapsia, ei se ole vaikeaa. Todennäköisesti on veljesi lapsi, joten unohda koko juttu kaikkien parhaaksi. Sä todennäköisesti menettäisit veljesi, jos kerrot asiasta. Tuskin montaa vuotta eläisi.

Vierailija
4/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh...

Vierailija
5/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No syytönhän se vauva siihen on. Nainen on moraaliton. Ehdottomasti hänen pitäisi olla asiasta avoin, jos ei aborttia ole halunnut tehdä, kertoo miehelle mikä on tilanne, isyys testataan vauvan synnyttyä, ja mikäli ap:n veli on isä, voivat jatkaa perheenä molempien osapuolien niin halutessa - ja miksei siinäkin tapauksessa, että isä on joku random. Mutta rehellinen pitää olla noin isoissa asioissa!

Vierailija
6/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huono Provo. Näitä siskon kummin kaiman poikaystävä-jaarituksia. Ei jatkoon. 

Vierailija
7/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Haha...NO niin varmaan. Ei kukaan tuollaisia kännissä lipsauttele, varsinkaan jollekin siskon kälylle... Omalle suvulle korkeintaan, jos ei muka mitään itsehillintää ole.

Vierailija
8/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika wt porukka taas

Vierailija
9/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kannata olla yhdessä juopon kanssa. Ei mene jakeluun miksi jotkut ovat. Ei vaan voi ymmärtää.

Vierailija
10/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätön tilanne. Hemmettiin tuommoiset lörpöt siskot, jotka eivät osaa kännissä pitää turpaansa kiinni.

Huoli veljen pärjäämisestä on sun asia. 

Toisaalta onhan se vaimokin puun ja kuoren välissä. Hänellä on kaksi lasta sitten ja liipasin herkkä mies, se on myös valtava taakka. Melkoisen taakan on hänkin ottanut kantaakseen.

Itse ottaisin puheeksi vaimon kanssa. Hänen se päätös pitää tehdä, veljellä on oikeus tietää, vaikka vaarana on suistaa hänet täydelliseen epätoivoon. Ei lapsen elämää voi valheelle perustaa. Toisaalta on mahdollista, että veljesi on isä.. Veljesi tarvii monenlaista tukea nyt.

Vierailija
11/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Haha...NO niin varmaan. Ei kukaan tuollaisia kännissä lipsauttele, varsinkaan jollekin siskon kälylle... Omalle suvulle korkeintaan, jos ei muka mitään itsehillintää ole.

Jaa-a. Enpä menis sanomaan esim itseni "tuntien". Jos joku asia vaivaa mua, riittävän kännissä (siis niin päissään etten itse edes muista mitä on puhuttu - juu ei pitäis juoda niin paljon mutta  välillä juon kuitenkin) yleensä avaudun siitä - ihan kelle tahansa. Toisaalta voin myös siinä tilassa puhua ihan puuta heinää - kuten omia pelkojani - "totuutena". Joten vaikea sanoa tapausta tuntematta.

Vierailija
12/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oppinut elämästä mm. sen, etten koskaan usko, useimmiten en edes kovin tarkkaan kuuntele, mitä ihmiset kännispäissään puhuu. Huono ystävä ja uskottu kälyllesi sisko on, jos alkaa humalapäissään salaisuuksia paljastaa. Kannattaisi jossakin vaiheessa varottaa kälyä. Kännispäissään ihmiset sanoo mitä sattuu, ovat edsvastuuttomassa tilassa. Kännipuheita ei pidä koskaan panna eteenpäin. 

Mäkin olen sitä mieltä, että JOS siskon tarinassa on perää, asia kuuluu kälylle ja veljelle, ei sinulle. 

Yleisellä tasolla:

Päihteidenkäyttö on aina käyttäjän vastuulla ja lopettamisen on tapahduttava omasta tahdosta ja oman itsen takia. Perhe ei ole siitä vastuussa, eikä sitä voi pitää panttivankina, siis että jos perhe hajoaa, käyttäjä tuhoutuu. 

Vierailija
13/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en puuttuisi asiaan. Veljesi on sairas, mutta kuullostaa aikamoiselta "kivireeltä" koko perheellensä. Tarvitsisi kenties hoitoa, jos tilanne on oikeasti tuollainen. Vaimollakaan ei varmasti helppoa ole, joten jos on tehnyt mitä kerrot hänellä varmasti siihen syynsä, vaikka väärin tekikin.

Vierailija
14/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Enpä menis sanomaan esim itseni "tuntien". Jos joku asia vaivaa mua, riittävän kännissä (siis niin päissään etten itse edes muista mitä on puhuttu - juu ei pitäis juoda niin paljon mutta  välillä juon kuitenkin) yleensä avaudun siitä - ihan kelle tahansa. Toisaalta voin myös siinä tilassa puhua ihan puuta heinää - kuten omia pelkojani - "totuutena". Joten vaikea sanoa tapausta tuntematta.

Juu sama kokemus täälä =( Sillon vaan ei suodatin pelaa vaikka pitäis =(

Vierailija
15/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä kenenkään lapsen geeneistä tiedät, joten ei pitäis olla mikään ongelma. Veljesi ei myöskään kuulosta miltään voittajalta, joten jos se nyt hengissä pysyy vaimonsa ansiosta niin suotakoon vaimolle panonsa. Sattuuhan noita.

Vierailija
16/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen, kun itsetuhoisen känniläisen kanssa yhteen palaa. Kysy naiselta suoraan, onko asiassa perää ja neuvo nyt ihmeessä pysymään veljestäsi erossa. Hänen tehtävä ei ole pitää veljeäsi pinnalla.

Vierailija
17/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna veljesi mennä niin pohjalle kuin on mennäkseen. Ei ole yhdenkään naisen homma pitää sitä miestä elossa ja herran nuhteessa.

Vierailija
18/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sama kokemus täälä =( Sillon vaan ei suodatin pelaa vaikka pitäis =(

Siis te kerrotte toisten ihmisten suuria salaisuuksia eteenpäin, kun juotte alkoholia?!? Minkä ikäisiä oikein olette? 17 vai? Todella törkeää luottamuksen pettämistä eikä teitä voi kutsua kenenkään ystäväksi eikä edes kaveriksi! Hävetkää!!!

Vierailija
19/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja lasten tehtävä ei oo pelastaa känniääliöitä. Juopotelkoot jos tahtovat, minkäs sille mahtaa. Aikuinen ihminen on itse vastuussa teoistaan ja valinnoistaan. Ei juoppoja voi hyysätä kuin pikkuvauvoja.

Vierailija
20/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei kuulu sulle. Toki mä ehkä sanoisin veljeni vaimolle, että tiedän totuuden ja toivoisin hänen kertovan totuuden myös veljelleni. Niin ja tosi harmi, että veli on tuollainen taakka ettei sen mieltä saa pahoittaa. Ihmisille tulee elämässä eteen vastoinkäymisiä, eikä kaikki pysty tai tarvitse niiltä suojella. Uskon, että veljeksiin varmasti haluaisi tietää jos lapsi ei välttämättä ole hänen, mutta sen täytyy kuulua vaimolta, ei todellakaan sinulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi