Hemmetti tulin huijatuksi tori.fi:ssä
Kuukausi maksusta ja tyyppi venyttää koko ajan "hoputan kaveria lähettämään kun itse oon reissussa" yms selityksiä :/
Kommentit (42)
Tee rikosilmoitus. Näin minäkin tein yhden huijarin kanssa ja sain kuin sainkin rahani takaisin kun ei ostamaani tuotetta ykskaks löytynytkään...
Tiedän sentään tämän myyjän henkilöllisyyden kun antoi omat tietonsa ja whatsappissa on sama kuva kuva kuin facebookissa, mikä löytyy tämän naisen tiedoilla.
Tein rikosilmoituksen. En varmaan saa koskaan rahojani takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sentään tämän myyjän henkilöllisyyden kun antoi omat tietonsa ja whatsappissa on sama kuva kuva kuin facebookissa, mikä löytyy tämän naisen tiedoilla.
Kirjoita sen fb-sivulle, että milloinkahan meinaat lähettää tuotteen minulle. Hyvällä tuurilla sen näkevät hänen kaverinsakin. Luulisi tulevan toimintaa.
Käsitys rehellisyydestä on nykyaikana Suomessakin hyvin värikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita sen fb-sivulle, että milloinkahan meinaat lähettää tuotteen minulle. Hyvällä tuurilla sen näkevät hänen kaverinsakin. Luulisi tulevan toimintaa.
Kävi mielessä mutta hänen fb sivuille ei voi kuin kaverit kirjoittaa.
Poliisille ilmoitus auttaa.
Kuulostaa siltä että joulubudjettiin tarvitsi myyjä rahaa ja huijasi herkkäuskoista.
Oliko summa miten iso?
Itse torissa teen vain ostoja jotka voin noutaa samoin jos myyn ostaja saa hakea.
Summa oli satasen ja myyjä asuu Pohjois-suomessa ja minä etelässä.
Oletko googlettanut myyjän nimen ja mahdollisia muita tietoja, esim. puhelinnumeron? Netissä pyörii keskustelupaltoilla noiden huijareiden tiedot, joita kokemusta rikkaammat ovat julkaisseet. Täälläkin on ollut vastaavia ketjuja.
Voi että :/ saako täällä paljastaa nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko googlettanut myyjän nimen ja mahdollisia muita tietoja, esim. puhelinnumeron? Netissä pyörii keskustelupaltoilla noiden huijareiden tiedot, joita kokemusta rikkaammat ovat julkaisseet. Täälläkin on ollut vastaavia ketjuja.
Olen, yksi keskustelu oli tehty hänestä "myyjän etu ja sukunimi" on huijari. Oli tehty kaksplussan keskusteluun, mutta poistettu kun välimuisti näytti vain otsikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, yksi keskustelu oli tehty hänestä "myyjän etu ja sukunimi" on huijari. Oli tehty kaksplussan keskusteluun, mutta poistettu kun välimuisti näytti vain otsikon.
Ok. Siirsit varmaan rahat tilille ja myyjän piti sen jälkeen lähettää tuote?
Kerrotko nimen julki..? Minua huijattu siellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Siirsit varmaan rahat tilille ja myyjän piti sen jälkeen lähettää tuote?
Joo tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko nimen julki..? Minua huijattu siellä myös.
Saako täällä kertoa koko nimen vai kerronko etunimen?
Googlatkaa aina ennen ostoa netistä myyjän tietoja.
Minuakin kiinnosta tämän tyypin nimi
Mäkin saatoin tulla huijatuksi. Myin 350€ tuotetta, kaveri lupasi maksaa tilille ja ilmoittaa milloin tulee hakemaan.
Rahat tuli, mutta kaveri ei vastaa meileihin. Nyt mulle jäi sekä laite että rahat? Yli kuukausi mennyt. Mitä teen :(
Sano että kaljupihaan.com on ottanut asian hoitaakseen ja saapuu ensi viikolla käymään.