Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti tulin huijatuksi tori.fi:ssä

Vierailija
04.01.2016 |

Kuukausi maksusta ja tyyppi venyttää koko ajan "hoputan kaveria lähettämään kun itse oon reissussa" yms selityksiä :/

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kaljupihaan.com on ottanut asian hoitaakseen ja saapuu ensi viikolla käymään.

Vierailija
2/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Näin minäkin tein yhden huijarin kanssa ja sain kuin sainkin rahani takaisin kun ei ostamaani tuotetta ykskaks löytynytkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sentään tämän myyjän henkilöllisyyden kun antoi omat tietonsa ja whatsappissa on sama kuva kuva kuin facebookissa, mikä löytyy tämän naisen tiedoilla.

Vierailija
4/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen. En varmaan saa koskaan rahojani takaisin.

Vierailija
5/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sentään tämän myyjän henkilöllisyyden kun antoi omat tietonsa ja whatsappissa on sama kuva kuva kuin facebookissa, mikä löytyy tämän naisen tiedoilla.

Kirjoita sen fb-sivulle, että milloinkahan meinaat lähettää tuotteen minulle. Hyvällä tuurilla sen näkevät hänen kaverinsakin. Luulisi tulevan toimintaa.

Vierailija
6/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoit ap?

Vierailija
7/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys rehellisyydestä on nykyaikana Suomessakin hyvin värikäs.

Vierailija
8/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita sen fb-sivulle, että milloinkahan meinaat lähettää tuotteen minulle. Hyvällä tuurilla sen näkevät hänen kaverinsakin. Luulisi tulevan toimintaa.

Kävi mielessä mutta hänen fb sivuille ei voi kuin kaverit kirjoittaa.

Vierailija
9/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ilmoitus auttaa.

Kuulostaa siltä että joulubudjettiin tarvitsi myyjä rahaa ja huijasi herkkäuskoista.

Oliko summa miten iso?

Itse torissa teen vain ostoja jotka voin noutaa samoin jos myyn ostaja saa hakea.

Vierailija
10/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa oli satasen ja myyjä asuu Pohjois-suomessa ja minä etelässä.

Vierailija
11/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko googlettanut myyjän nimen ja mahdollisia muita tietoja, esim. puhelinnumeron? Netissä pyörii keskustelupaltoilla noiden huijareiden tiedot, joita kokemusta rikkaammat ovat julkaisseet. Täälläkin on ollut vastaavia ketjuja.

Vierailija
12/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että :/ saako täällä paljastaa nimeä?

Vierailija
13/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko googlettanut myyjän nimen ja mahdollisia muita tietoja, esim. puhelinnumeron? Netissä pyörii keskustelupaltoilla noiden huijareiden tiedot, joita kokemusta rikkaammat ovat julkaisseet. Täälläkin on ollut vastaavia ketjuja.

Olen, yksi keskustelu oli tehty hänestä "myyjän etu ja sukunimi" on huijari. Oli tehty kaksplussan keskusteluun, mutta poistettu kun välimuisti näytti vain otsikon.

Vierailija
14/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, yksi keskustelu oli tehty hänestä "myyjän etu ja sukunimi" on huijari. Oli tehty kaksplussan keskusteluun, mutta poistettu kun välimuisti näytti vain otsikon.

Ok. Siirsit varmaan rahat tilille ja myyjän piti sen jälkeen lähettää tuote?

Vierailija
15/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko nimen julki..? Minua huijattu siellä myös.

Vierailija
16/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Siirsit varmaan rahat tilille ja myyjän piti sen jälkeen lähettää tuote?

Joo tottakai.

Vierailija
17/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko nimen julki..? Minua huijattu siellä myös.

Saako täällä kertoa koko nimen vai kerronko etunimen?

Vierailija
18/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa aina ennen ostoa netistä myyjän tietoja.

Vierailija
19/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnosta tämän tyypin nimi

Vierailija
20/42 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saatoin tulla huijatuksi. Myin 350€ tuotetta, kaveri lupasi maksaa tilille ja ilmoittaa milloin tulee hakemaan.

Rahat tuli, mutta kaveri ei vastaa meileihin. Nyt mulle jäi sekä laite että rahat? Yli kuukausi mennyt. Mitä teen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän