Muistatteko ajan nyn NYT-liite ei ollut pelkkää nuorison perseilyä?
Yksi syy miksi lopetin Hesarin tilauksen oli toimittajanalkujen pilaama NYT.
Kommentit (11)
Muistan. Silloin, kun olin itse nuori. Silloin, kun sinä olit nuori. Nyt kun et enää ole nuori etkä nuorenmielinen, et kuulu lehden kohderyhmään.
Ihan oikeasti en siis usko, että lehti on muuttunut miksikään. Sinä olet, ja hyvä niin. Tilauksen lopettaminen on hyvä reaktio siihen, ettei koe lehden olevan enää itseään varten.
Mä muistan vielä ajan kun Hesari nuoli ryssien persettä.
Nyt ne on sanoman suurin vihollinen :D
Tainnu rahoitus lakata? Venäläiset tietävät, ettei 2010-luvulla kannata enää tuollaiseen panostaa. Miksi rahoittaisivat mediaa, jonka levikki laskee tasaisen tappavasti.
Muistan. Ne jutut olivat hauskoja mutta älykkäällä tavalla. Nyt ne ovat isoksi osaksi vain idioottimaisia. Eikä Nytissä ole enää muutenkaan toimituksellista sisältöä niin paljon kuin ennen.
Hesari on viihteellistynyt liikaa. Se yrittää olla jokin naistenlehden, blogin, somen ja Suomen Kuvalehden sekoitus. Ei toimi. Se sanomalehden uudistaminen nykyaikaan ei tarkoita sitä, että lisätään human interest -juttuja ja toimittajien omia kokemuksia blogityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Ne jutut olivat hauskoja mutta älykkäällä tavalla. Nyt ne ovat isoksi osaksi vain idioottimaisia. Eikä Nytissä ole enää muutenkaan toimituksellista sisältöä niin paljon kuin ennen.
Hesari on viihteellistynyt liikaa. Se yrittää olla jokin naistenlehden, blogin, somen ja Suomen Kuvalehden sekoitus. Ei toimi. Se sanomalehden uudistaminen nykyaikaan ei tarkoita sitä, että lisätään human interest -juttuja ja toimittajien omia kokemuksia blogityyliin.
Juuri näin. Yleisön kosiskelu on johtanut täysin tyhjänpäiväisiin juttuihin,joissa tuitemainontaa edes peitellä. Ärsyttää myös lisääntyvä toimittajien blogien julkaisu. Niistä ei saa mitään lisäarvoa lehteen. Saarikosket voisivat tulla jenkeistä jo Suomeen, ei tule halvaksi nuo ns. ulkomaankirjeenvaihtajat. Olen nettilehdestä vielä maksanut, mutta en tiedä, kuinka kauan.
Reetta Räty tais olla nytin yks keulahahmoista sen alkuaikoina. Muistan myös, miten jotkin jutut oli hillittömän hauskoja ja ihan erilaisia mihin oltiin totuttu. Monet jutun aiheet oli kopioitu vastaavista ulkomaisista lehdistä, esim. legendaarinen "väärin kuultuja laulujen sanoja", joka myöhemmin ilmestyi kirjanakin.
Vierailija kirjoitti:
Reetta Räty tais olla nytin yks keulahahmoista sen alkuaikoina. Muistan myös, miten jotkin jutut oli hillittömän hauskoja ja ihan erilaisia mihin oltiin totuttu. Monet jutun aiheet oli kopioitu vastaavista ulkomaisista lehdistä, esim. legendaarinen "väärin kuultuja laulujen sanoja", joka myöhemmin ilmestyi kirjanakin.
Muistan vieläkin Reetta Rädyn jutun jossa se soluttautui viikoksi-pariksi lukioluokalle eikä opiskelijoille kerrottu, että se on toimittaja joten ne piti sitä kanssaopiskelijana. Se juttu oli ihan hillittömän hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Silloin, kun olin itse nuori. Silloin, kun sinä olit nuori. Nyt kun et enää ole nuori etkä nuorenmielinen, et kuulu lehden kohderyhmään.
Ihan oikeasti en siis usko, että lehti on muuttunut miksikään. Sinä olet, ja hyvä niin. Tilauksen lopettaminen on hyvä reaktio siihen, ettei koe lehden olevan enää itseään varten.
Mutta eihän Nytpä tehdä enää nuorille, se on viikoittainen menolippu. Kaikille!
Halavatun autocorrect. Menoliite, ei menolippu
Kesäisin oli Nytissä aina Aulis Lehdon ristikko. Kulta-aikaa.
Kyllä muistan. Ite havahduin NYTiin täydelliseen tasottomuuten n. 25-vuotiaana nykyisen(?) toimittasukupolven astuttua puikkoihin, joten en usko, että kyse oli pelkästään omasta vanhenemisestani. Perjantaiaamujen kuvotus oli myös minulla yksi isoimmista syistä miksi irtisanoin koko HS:n tilauksen...
Päin persettä täälä meneekin.