Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hölmön ihastuksen saa unohdettua

Vierailija
04.01.2016 |

Jostain syystä miehen hyvä ystävä on pyörinyt syksyn mielessä vähän liikaakin. Millä unohtaa tämä, kun pakostakin nähdäänkin suht usein? En halua mitään, unohtaa vaan ja jatkaa kuin ennenkin. Kuitenkin tuntuu että aina kun nähdään, on sydän ihan kallellaan ja pienikin katse vie jalat velliksi. Syyllinen ja paska olo. Auttakaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua. Siten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, toivotaan että menee ohi ajan kanssa. Huokaus.

Ap

Vierailija
4/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti niistä hetkistä. On ihanaa olla ihastunut, siitä saa energiaa ja iloa. Mutta tosiaankaan sen ei pidä johtaa mihinkään muuhun :)

Vierailija
5/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti niistä hetkistä. On ihanaa olla ihastunut, siitä saa energiaa ja iloa. Mutta tosiaankaan sen ei pidä johtaa mihinkään muuhun :)

Mä en ainakaan saisi, kun mua ei ole koskaan huolinut mies, jonka itse haluaisin, niin tuollaista ei vain voisi päästää minnekään. Miehet, jotka vain kelpaavat, ovat vain huolineet minut.

Toki tuossa olisi hankalaa tuo miehen ystävyys, en ole pettäjä kuitenkaan.

Vierailija
6/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla punainen tukka?

Vierailija
7/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ? :D

Vierailija
9/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asia jotenkin vaikeampaa/helpompaa punatukkaiselle?

Vierailija
10/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne kaverin muijan kanssa ja sillä on punainen tukka.

sitä ei perke_e saa millään pois mielestä ja muutaman kerran samoissa juhlissa oltu ja kiusaa mua niin perkeleesti,uutena vuotena kaulaili/pussaili kundinsa kanssa ja samalla tuijotti mua koko ajan ,lipsahdettiin kerran paljuun alasti,avokki oli silloin mukana myös,ihme ettei kyrvähdetty ja muuta sekoilua.

se on vaan jotenkin niin perkeleen puoleensa vetävä.

tuntuu että se pelaa jotain peliä ja lopputuloksen kyllä tiedän ja varmasti tulee erossa sekoilut kalliiksi,mutta arvatkaa tuleeko paljon ajateltua aivoilla sen seurassa jos on vielä jotain juonut.

Vierailija
11/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama tilanne kaverin muijan kanssa ja sillä on punainen tukka.

sitä ei perke_e saa millään pois mielestä ja muutaman kerran samoissa juhlissa oltu ja kiusaa mua niin perkeleesti,uutena vuotena kaulaili/pussaili kundinsa kanssa ja samalla tuijotti mua koko ajan ,lipsahdettiin kerran paljuun alasti,avokki oli silloin mukana myös,ihme ettei kyrvähdetty ja muuta sekoilua.

se on vaan jotenkin niin perkeleen puoleensa vetävä.

tuntuu että se pelaa jotain peliä ja lopputuloksen kyllä tiedän ja varmasti tulee erossa sekoilut kalliiksi,mutta arvatkaa tuleeko paljon ajateltua aivoilla sen seurassa jos on vielä jotain juonut.

Ymmärrän :) tsemppiä sullekin!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi