Petin miestä 2kk sitten....
enkä ole vieläkään kertonut. Menin siis sänkyyn toisen miehen kanssa...
Olen aiemmin suudellut toista miestä kollmesti...
Onko täällä muita jotka on salannut pettämisen mieheltä?
Kommentit (55)
Jos kerrot mies ei enää luota sinuun. Sitäkö haluat? Et tietenkään kerro jos haluat jatkaa yhdessä.
Minä.
Mutta miksi te haukutte pettävää vaimoa luntuksi samalla kun yllytätte aviomiehiä pettämään aina kun vaimo ei anna kotona? Mitäs ne miehet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Mutta miksi te haukutte pettävää vaimoa luntuksi samalla kun yllytätte aviomiehiä pettämään aina kun vaimo ei anna kotona? Mitäs ne miehet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Semmoista sattuu. Turha vaivata miestä tuolla tiedolla, kun vahinkoa on jo tapahtunut.
miten siitä etukäteen ilmotetaan :D ja mikä vidun vahinko?
Näillä pettäjillä jää aina yksi juttu kertomatta näissä pettämisissä.
Se, jota vihaan vihollistakin enemmän, on pettäjä.
Itse petin miestäni reilu 2 vuotta sitten hänen parhaan kaverinsa kanssa. Nyt meillä on 1,5 vuotias lapsi ja rehellisesti voin sanoa, etten tiedä onko lapsi mieheni vai hänen kaverinsa.
En ole tietystikään kertonut miehelleni ja asia tulee pysymään ikuisesti arvoituksena. Toivon vain, ettei mitään vakavaa sairautta tai onnettomuutta satu, jolloin asian laita olisi pakko selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse petin miestäni reilu 2 vuotta sitten hänen parhaan kaverinsa kanssa. Nyt meillä on 1,5 vuotias lapsi ja rehellisesti voin sanoa, etten tiedä onko lapsi mieheni vai hänen kaverinsa.
En ole tietystikään kertonut miehelleni ja asia tulee pysymään ikuisesti arvoituksena. Toivon vain, ettei mitään vakavaa sairautta tai onnettomuutta satu, jolloin asian laita olisi pakko selvittää.
Miltä tuntuu olla petturi???
Menetit ihmisarvon siinä samalla. Eihän tuo iso juttu ole.
Mikäs siinä sitten. Abdullah, Hassan ja Mohammed olivat tyytyväisiä.
Seuraava kerta on sitten helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla petturi???
Olen käsitellyt asian ja sinut sen kanssa. Kukaan ei koskaan saa tietää.
Olen miettinyt, että ainoa asia, jolloin pitää harkita lapsen etua on, jos mieheni kaveri saa lottovoiton, ison perinnön tms.
Pettäjät olivat ne mitä sukupuolta tahansa ovat alinta ja halveksittavinta pohjasakkaa ihmisinä. Vielä alempana ovat sarjapettäjät joilla lapsia useiden kumppanien kanssa.
Niin moni pettää nykypäivänä ettei tälläinen yllätä yhtään
Pettäminen on aivan hyväksyttävää näin vuonna 2024.
Fossiilit eivät vain tajua tätä.
enemmän kuin pettäminen, satuttaa luottamuksen pettäminen.
Kaikki suhteet ihmisten välillä perustuu luottamukseen.
Mikä on tärkein pääoma, joka sinulla on? Luottamus. Kun menetät sen kerran, et saa sitä välttämättä ikinä takaisin.
Jos et kerro, niin petät myös itsesi.
Kerro mitä teit, kerro rehellisesti mitä asiasta ajattelet ja kohtaa seuraukset teosta tai kohdatkaa ne yhdessä.