Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestä 2kk sitten....

Vierailija
04.01.2016 |

enkä ole vieläkään kertonut. Menin siis sänkyyn toisen miehen kanssa...

Olen aiemmin suudellut toista miestä kollmesti...

Onko täällä muita jotka on salannut pettämisen mieheltä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
2/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista sattuu. Turha vaivata miestä tuolla tiedolla, kun vahinkoa on jo tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Petin miestäni hänen hyvän ystävänsä kanssa jokin aika sitten. Tunnustaisin mutta en voi, sillä se rikkoisi heidänkin välinsä ja lapsemme perheen. Tässä oli kyse muustakin kuin seksistä ja tunteet ovat molemminpuoliset, mutta seksiä harrastettuamme tajusin ettei koko hommasta voi koskaan kuitenkaan tulla mitään. Huono omatunto, mutta minkäs teet. Ainoa mitä voin tehdä, on ottaa opikseni etten anna mitään tuollaista tapahtua enää koskaan. 

Vierailija
4/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Lutkaksihan tuollaista naista ihan syystäkin kutsutaan. Toivottavasti miehesi saa tietää, ja jäät yksin loppuiäksesi tai ryhdy suoraan prostituoiduksi kun et osaa olla uskollinen.

Vierailija
5/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunttu mikä Lunttu eikä koskaan muuksi muutu.

Yllättävän paljon teitä on , ns vahinkohässijöitä.

On lähes naurettavaa lukea miten toinen kevytkenkäinen hepsankeikka puolustelee kaltaisiaan .

Teetä ja sympaatiaa vaan + vieras kikki puohon ja eikun krassuttamaan :)

Vierailija
6/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon horoperseitä liikenteessä

Vierailija
7/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkonen vastaavia on. Puoletko sitä pettää vai jopa 70% joten et todellakaan ole ainoa. Ja yleensä siitä kerrotaan vasta kun jäädään kiinni.

Vierailija
8/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka, hyi! Toivottavasti ukkos tajuaa ja ottaa eron!

Vierailija
9/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kerro, tuommosta sattuu, no biggy

Vierailija
10/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi veikkonen vastaavia on. Puoletko sitä pettää vai jopa 70% joten et todellakaan ole ainoa. Ja yleensä siitä kerrotaan vasta kun jäädään kiinni.

Puolet tosiaan pettää ja loput ei vaan jää kiinni.

Vierailija
11/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Meillä meni miehen kanssa kaukosuhteessa huonosti. Luulin jo että eroaisimme. Ikinä en ole näin kovasti katunut. Mutta. Se muutti kaiken suhdettani kohtaan. Meillä menee paremmin kuin aikoihin. Se oli minulle niin kova pommi, ja todella ison itsetutkiskelun paikka.

Miehelle en ole kertonut, enkä aijo. Mielummin kannan tätä syyllisyyttä yksin mukanani. Ja kyllä. Tiedän miten kertominen ihmiseen voi vaikuttaa. Mieheni jäi aikaisemmin kiinni salasuhteesta.

Vierailija
12/55 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

what happens in Vegas stays in Vegas

Pettämisistä ei todellakaan kannata avautua, jos ei ole kiinnijäämisen riskiä. Miksi pahoittaisit puolison mielen? Ihan turhaan.

Kukkahattutätien neuvo puhua pettämisestä tai hairahduksesta avoimesti on virhe. Jos parisuhdetaan haluaa parantaa ei se vaadi tuollaista avoimuutta. Jos huomaat, että vieraissakäynti tuntuu hyvältä, kannattaa miettiä onko omassa suhteessa jotakin hampaan kolossa ja keskustella puolison kanssa. Se ei kuitenkaan vaadi "täydellistä" avautumista, vaan kannattaa miettiä mitä menee kertomaan ja mitä ei.

Ja muista, että toista on vaiheampi muuttaa kuin itseään.

Vaikka itse suhtaudunkin pettämiseen melko avoimesti, pettäminen miehen kaverin kanssa on kyllä pahinta laatua. Ehdottomasti nou-nou. Se on todella loukkaavaa.

Itse en koe omassa suhteessani sellaista intohimoa, jonka voin kokea vieraan iahanan miehen kanssa. Ikäväähän tämä on sanoa, mutta näin se on. Oman meiehen kanssa on kivaa peruspuuhastelua ja se on ok. Kaipaan kuitenkin silloin tälöin sellaista ihan överi-ihania kiksejä ja hankin ne muualta. En ryhdy tästä miehelleni avautumaan.

Vierailija
13/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kertonut 

Vierailija
14/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista sattuu. Turha vaivata miestä tuolla tiedolla, kun vahinkoa on jo tapahtunut.

Kyllä sen miehen pitää saada päättää miten reagoi: antaako anteeksi vai ei anna

Vierailija
15/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sika tulee jättää.

Vierailija
16/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä vielä panemassa muita ennen kuin kerrot. Voit kertoa sitten kerralla kaikki panot ja se lasketaan vain yhdeksi virheeksi.

Vierailija
17/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro jollet halua erota tai jollei paljastumisen riski ole ilmeinen.

Huonoa omatuntoa et kertomisella todennäköisesti lievitä.

Vierailija
18/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Petin miestäni hänen hyvän ystävänsä kanssa jokin aika sitten. Tunnustaisin mutta en voi, sillä se rikkoisi heidänkin välinsä ja lapsemme perheen. Tässä oli kyse muustakin kuin seksistä ja tunteet ovat molemminpuoliset, mutta seksiä harrastettuamme tajusin ettei koko hommasta voi koskaan kuitenkaan tulla mitään. Huono omatunto, mutta minkäs teet. Ainoa mitä voin tehdä, on ottaa opikseni etten anna mitään tuollaista tapahtua enää koskaan. 

SE TULEE ILMI JA TIETOON KAIKILLE.

LÄHIAIKOINA.

ET KESTÄ. OMAN ELÄMÄSI OLETKIN JO PILANNUT.

OLEN SELVÄNNÄKIJÄ.

Vierailija
19/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs flirt kirjoitti:

what happens in Vegas stays in Vegas

Pettämisistä ei todellakaan kannata avautua, jos ei ole kiinnijäämisen riskiä. Miksi pahoittaisit puolison mielen? Ihan turhaan.

Kukkahattutätien neuvo puhua pettämisestä tai hairahduksesta avoimesti on virhe. Jos parisuhdetaan haluaa parantaa ei se vaadi tuollaista avoimuutta. Jos huomaat, että vieraissakäynti tuntuu hyvältä, kannattaa miettiä onko omassa suhteessa jotakin hampaan kolossa ja keskustella puolison kanssa. Se ei kuitenkaan vaadi "täydellistä" avautumista, vaan kannattaa miettiä mitä menee kertomaan ja mitä ei.

Ja muista, että toista on vaiheampi muuttaa kuin itseään.

Vaikka itse suhtaudunkin pettämiseen melko avoimesti, pettäminen miehen kaverin kanssa on kyllä pahinta laatua. Ehdottomasti nou-nou. Se on todella loukkaavaa.

Itse en koe omassa suhteessani sellaista intohimoa, jonka voin kokea vieraan iahanan miehen kanssa. Ikäväähän tämä o

Olisi siis ok, jos mies puuhastelee jonkun ihanan vieraan naisen kanssa ja saa hänet hulluuden partaalle himosta?

Vierailija
20/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-mamma on halpa ja helppo, eli ei mitään uutta. Perhe toki rikkoontuu jos/kun asia selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi