Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin Madeleinen tyttö

Vierailija
04.01.2016 |

Onko hänen silmissä jotain häikkää?
Ne on vähän oudot.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin miettinyt, että olenko ainut, jonka mielestä Madden lapsessa on jotain outoa. Silmissä todellakin tyhjä katse ja aina sormet suussa. Jos nyt vertaa vaikka Estelleen, hän on ihan pienestä näyttänyt valppaalta ja silmissä elävä tuike. Pahoin pelkään, että Madden lapsella jokin kehityshäiriö. Ja en sano tätä ilkeyttäni, vaan pelkään pahinta. Todella toivon, että olen väärässä.

Valitettavasti olen kanssasi samaa mieltä. Arvasin sukulaislapsestakin jo vauvana, ristiäisissä, että jotain on pielessä, suku miehen veljen vaimoa lukuunottamatta, koska hän oli ajatellut samaa, suuttui mulle, kun lapsen ollessa n. yksivuotias sanoin ajatukseni ääneen. Kolmevuotiaana hän sai diagnoosin: vaikea autismi. 

Vierailija
22/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonore taitaa olla perinyt isänsä äidin silmät ja suun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kateellinen Madeleinelle Chrisistä enkä mistään muustakaan. En myöskään hauku hänen lastaan. En ole aiemmin kommentoinut tähän mitään, mutta nyt totean että erityislasten ja eriasteisesti vammaisten kanssa työskentelevänä olen itsekin katsonut että tiettyjä piirteitä Leonoressa on jotka SAATTAVAT viitata johonkin. Ei välttämättä. Enkä hauku ketään todetessani näin on. Mielestäni kehitysvammaisuus tai sen oletus ei ole mikään syy haukkua tai väheksyä ketään.

Vierailija
24/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti-isänsä näköinen silmineen leukoineen.

Vierailija
25/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonoren suu on toistaiseksi poikkeuksellisen suuren näköinen suhteessa muihin kasvonpiirteisiin. Sitä minä olen ennemminkin ihastellut tai ihmetellyt. Ylähuuli kaartuu hiukan alaspäin?

Vierailija
26/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan isänsä näköiset silmät, ei mielestäni sen omituisemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä