Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmin ja ripsien kestovärjäys

Vierailija
04.01.2016 |

Suositelkaa jotain hyvää kestoväriä kotikäyttöön! Vuosikausia (-kymmeniä?) käytin menestyksekkäästi Refectocil-merkkistä väriä, kulmiin harmaanruskeaa ja ripsiin sinimustaa. Aina onnistui! Nyt ne ovat menneet "parantamaan" tuotetta, eikä siitä ole enää mihinkään. Uusi väri siis etsinnässä.

Ennen kuin joku suosittelee menemään kosmetologille värjäykseen kerron, että aina kasvohoidossa käydessäni otan myös värit. Useimmiten homma epäonnistuu: joko tulen hoitolasta Groucho Marxin näköisenä ja mieluiten kulkisin pari viikkoa pussi päässä, tai sitten väri on niin haalea että kuluu pois viikossa. Joskus tietenkin myös onnistuu, mutta ihan sattuman kauppaa se on! Itse tehden on aina onnistunut, siis tähän asti.

Suositelkaa siis väriä kotikäyttöön, mitä tahansa paitsi Refectocilia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ppd värejä saa enää käyttää kotikäytössä ripsiin ja kulmiin. Siksi refectosil on muuttunut. Toisin sanoen et löydä mistään vastaavaa väriä tilalle lakimuutoksen takia.

Vierailija
2/4 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäilen aina kulmat samalla kun heitän hiuksiin kevytvärin. Nyt oon käyttäny Dependin ruskeamustaa, josta tulee mulle tosi hyvä tulos, kun tukkakin on niin tumman ruskea, että jotkut puhuu mustasta. Annan olla maksimi ajan ja laitan värin kulmakarvasiveltimellä enkä paketissa tulleella ripsiharjalla (mulla tulee sillä huonoa jälkeä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ppd värejä saa enää käyttää kotikäytössä ripsiin ja kulmiin. Siksi refectosil on muuttunut. Toisin sanoen et löydä mistään vastaavaa väriä tilalle lakimuutoksen takia.

Miksi alapeukku? Tämä on totta. Tarkemmin sanottuna hapettavia ppd värejä ei saa enää olla kuluttajalle myynnissä. Enää ainoastaan kosmetologilta saa "vanhaa" hapettavaa hiusvärien tyyppistä värjäystä ripsiin ja kulmiin. Kuluttajalle suunnatut ovat enemmänkin "suoravärejä".

Vierailija
4/4 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista! Voisitteko kuitenkin suositella jotain markkinoilla olevaa merkkiä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän