Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies törttöili humalassa, miten unohdan ja jatkan yhdessä?

Vierailija
04.01.2016 |

Olimme viikonloppuna juhlissa ja mies joi itsensä tukkihumalaan, flirttaili ja tanssi estottomasti muiden naisvieraiden kanssa ja suuttui pariinkin otteeseen isoon ääneen minulle, joka yritin jarrutella, pyytää juomaan vettä tai lähtemään kanssani kotiin. Puhui rumia toisille vieraille muka-hauskoina juttuina, eli käyttäytyi kuin todellinen kusipään multihuipentuma. Jarrutteluillani ei ollut vaikutusta, vaan sen sijaan mies käyttäytyi minua kohtaan todella häijysti ja jatkoi toisten naisten seurassa hauskanpitoa, kosketteli sopimattomasti ym. ja pyrki kauas minusta. Tilanne oli todella nolo ja nöyryyttävä minua kohtaan, koska kaikki tietysti näkivät mitä tapahtui ja tunsin itseni vain kurjaksi ja loukatuksi. Muut juhlijat olivat mieheni ystäviä, joita itse harvoin tapaan.

Kaikki oli parisuhteessamme ennen tätä todella hyvin, en nähnyt tällaista käytöstä tulevaksi lainkaan enkä ehkä siksi osannut toimia oikein. Takana oli todella ihana uudenvuodenaatto kahden kesken ja läheisten kanssa vietetty joulu, joka oli myöskin ihanaa aikaa, vastapainona arjelle. Mies on kyllä paljon töissä ja työ on henkisesti kuormittavaa, jos selittäviä tekijöitä yrittää oikein etsiä.

Jälkeenpäin mies ei muistanut kuin omat ahdistuneet fiiliksensä, kun olen pyrkinyt hänen käytöstään rauhoittamaan. On katunut ja itkenyt ja pyydellyt anteeksi käytöstään, jolle ei itse kerro olevan muuta syytä kuin roolin vetäminen ja kova humala.
Tiedän, että aika parantaa haavat ja olen jo päättänyt, ettei suhde tähän pääty. Mies on todennut, ettei selvästi pärjää alkoholille ja aikoo sen vastaavan runsaan käytön lopettaa kokonaan. Aiemmin on siis myös joutunut potemaan useamman kerran kovaa morkkista, kun on humalassa käyttäytynyt ilkeästi toisia kohtaan. Tämä oli ensimmäinen kerta, että siihen yhdistyi myös minun julkinen nolaamiseni ja reippaasti viattoman flirttailun rajojen ylitys.

Itkettää ja puistattaa joka kerta kun ajattelenkin miehen käytöstä, en vain tahdo päästä noista mielikuvista eroon ja arvoni laski yhdessä illalla omissa silmissänikin täysin nollaan :(

Lohdullisia sanoja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs unohtaa ja jatkaa? Mitä tuollasella tekee:D?

Vierailija
2/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai antaa toisen mahdollisuuden, mutta ei enää kolmatta. Alkoholi ei kertakaikkiaan sovi hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta voi sattua. Ehkä se piti katsoa. Nyt näette mihin suhde etenee. Jos ies ottaa opiksi, eikä jää häpeään kaivautumaan...silloin on hyvä. Jos se ahdistaa sua ja miestä ja uusintoja tulee...niin sitten veks...niin kai. Jos menette yhdessä eteenpäin vesilinnuille suosittelen, niin mikäs siinä.

Vierailija
4/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia kokemuksia. Eikä oikeastaan ihan noin pahoja. En ole päässyt niistä yli, jotenkin se vain syö edelleen suhdetta. Aina kun koen miehen vähääkään, edes tahattomasti, loukkaavan tai dissaavaan, vajoan pikavauhtia samoihin fiiliksiin. Ja olen jo 45v. Jos meillä ei olisi lapsia, enhän minä tässä enää olisi. Miehessä muuten on paljon hyviä piirteitä.

Vierailija
5/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lohtua: oma mies tehnyt aivan samat, mutta ei koskaan katuisi tai olisi pahoillaan.

Vierailija
6/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota ei satu kuin hyvin hyvin harvoin, kannattaisi ehkä kokeilla vielä jatkaa. Monen persoona muuttuu totaalisesti kun humalatila ylittää reilusti sen promillen.

Mites olisi, jos seuraavalla kerralla pitäisit kännykän valmiudessa ja ottaisit pari hulvatonta videopätkää? Niitä olisi seuraavana päivänä hyvä esitellä puolisolle ja kehottaa häntä miettimään uudestaan, ja aina kun hän ottaa käteen tuopin / viinilasin / kossupullon, heiluttelet vihjailevasti puhelintasi.

Vierailija
7/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on viisasten juoma. Jos katuu niin tajuu jatkossa ottaa vähemmän.

Vierailija
8/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan unohtaa ja jatkaa, koska tuollainen käytös ei kuulu miehen luonteeseen normaalisti ja tiedät että katuu syvästi. On luvannut, ettei minun enää koskaan tarvitse olla vastaavassa tilanteessa. Mokasi oikein kunnolla, mutta "mitään ei tapahtunut", tavallaan. Tai kai sen nyt aika näyttää päästäänkö yli. Haluan uskoa ettei tämä toistu, siksi haluaisin unohtaa ja jatkaa.

-ap

Vierailija
9/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota ei satu kuin hyvin hyvin harvoin, kannattaisi ehkä kokeilla vielä jatkaa. Monen persoona muuttuu totaalisesti kun humalatila ylittää reilusti sen promillen.

Mites olisi, jos seuraavalla kerralla pitäisit kännykän valmiudessa ja ottaisit pari hulvatonta videopätkää? Niitä olisi seuraavana päivänä hyvä esitellä puolisolle ja kehottaa häntä miettimään uudestaan, ja aina kun hän ottaa käteen tuopin / viinilasin / kossupullon, heiluttelet vihjailevasti puhelintasi.

Kiitos vihjeestä, täytyy laittaa korvan taakse. Toivottavasti sitä ei kuitenkaan tarvita :) Tai jos tällaista tapahtuu vielä, niin olen jo viisaampi enkä epäröi.

-ap

Vierailija
10/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli tulee jatkumaan, kunnes  panet sille stopin. Kieltäydy yksinkertaisesti lähteämästä vastaaviin tilaisuuksiin. Kehoita miestä menemään yksin. Mies saattaa ehkä ymmärtää syyn ja muuttaa käytöstään. Vuoden päästä voit testata asiaa. Jos käytös on entisellään, miehesi on joko tyhmä tai parantumaton. Mieti kannattaako jatkaa. Kaikkeen ei tarvitse alistua.

Vierailija
11/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki pihalle, ei tuo muutu. Lupailee vaan, ettei enää käytä alkoa, mutta voit olla varma, että pettää lupauksensa. Tollainen lopettaa vaan jos joutuu niin pahaan onnettomuuteen, että herää todellisuuteen. Tai kuten setäni, ajoi kännissä vaimonsa päälle, vaimo onneksi selvisi hengissä ja setä tajusi hakea apua lopettamiseen.

Vierailija
12/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan unohtaa ja jatkaa, koska tuollainen käytös ei kuulu miehen luonteeseen normaalisti ja tiedät että katuu syvästi. On luvannut, ettei minun enää koskaan tarvitse olla vastaavassa tilanteessa. Mokasi oikein kunnolla, mutta "mitään ei tapahtunut", tavallaan. Tai kai sen nyt aika näyttää päästäänkö yli. Haluan uskoa ettei tämä toistu, siksi haluaisin unohtaa ja jatkaa.

-ap

Kyllä se kuuluu miehen luonteeseen, alkoholi vaan vapautti estot, ja paljasti miehen todellisen luonteen. Jätä se ennen kuin ajaa kännissä autolla sinä kyydissään puuhun tai jokeen.

Vierailija
13/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itse rakastan miestäni tulisesti kun juon alkoholia, eikä syvä humalakaan saa asiaa muuttumaan. Edellisessä suhteessa unohdin ukkoni heti ja suutelin muita hänen edessään ym. Tajusin lopulta että olin vain tavan vuoksi hänen kanssaan ja lähdin. En usko kännisekoiluhin. Aina niissä on alitajunta ja hyväksyminen käytökselleen mukana. Hyvä tekosyy teoille tuo alkoholi.

Vierailija
14/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kännissä ilkeitä. Muuten ihan asiallisia. Jotnkin niihin ei sit vaan enää osaa luottaa, kun tietää, miten ilkeitä voivat olla. Tästä aapeen kohdalla lienee kysymys. Ja siitä, että muuttaako alkoholi köyttäjänsä luonnetta vai paljastaako se sen todellisuuden. Minä en tiedä, molempiin suuntiin on olemassa väitteitä minua paremmilta asiantuntijoilta.

Aapeen sijalla tekisin ainakin sen päätöksen, että en lähtisi mukaan sellaisiin juhliin, joissa puoliso käyttää alkoholia. Silloin hän voisi nöyryyttää vain itseään, ei minua.

Ja yök, on se mahtanut olla ikävä tilanne nille naisille, jota mies on käpälöinyt. Vois olla, että kaveripiirikin vähän kommentoisi asiaa...

Vierailija
15/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ajaa kännissä tai tekee muutakaan vastaavaa hölmöä. Se, että juoko itsensä humalaan, ilkeilee tai menee flirttailuissaan yli rajojen uudestaan, en ole varma. Nyt on mieli sen verran matala, ettei oikein riitä luotto ja ymmärrettävästi. Olisin hölmö jos heti sokeasti luottaisin. Haluan uskoa, ettei halunnut minua loukata, mutta varuillani kyllä olen.

-ap

Vierailija
16/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske laittaa facebookissa julkinen anteekspyyntö luokattomasta käytöksestä.

Vierailija
17/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin

Vierailija
18/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän sitten käyttäytyy kavereidensa seurassa silloin, kun et ole mukana? Sekoileeko samalla tavalla vai oliko tilanne jotenkin hankala, kun olit mukana?

Vierailija
19/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi käyttäytyy noin törkeästi sinun silmien alla, herää kysymys, miten se käyttäytyy, kun et ole näkemässä? Puistattaa, kun mietin omalle kohdalleni. Miten tuollaista miestä voi päästää koskaan viettämään poikien iltaa?

Vierailija
20/30 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea muuten tuollainen julkinen anteeksipyyntö, mutta itse en sitä toivoisi kuitenkaan. Mies ei myöskään jaa mitään henkilökohtaista facessa koskaan, kavereina paljon kollegoita ja muutenkin käyttää sitä todella vähän. En itsekään lähtisi somessa selittelemään tekemisiäni, kyllä kasvokkain on suoraselkäisin tapa hoitaa asiat. En tiedä onko pahoitellut käytöstään muille vieraille, siitä ei olla vielä ainakaan mitään puhuttu.

En ole lähtenyt sille linjalle, että vaadin miestä tekemään jotain tiettyä nyt korvatakseen tapahtuneen minulle. Se ei ole minun tehtäväni, vaan mies saa nyt itse pähkäillä, miten korjaa törttöilynsä. Jos todella on ymmärtänyt miten loukkasi ja katuu. Vain sillä tavalla näen onko oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän