Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää mun ukkoa!

Hohhoijaa!
04.01.2016 |

Se on todella lapsellinen, piereskelee järkyttävän hajusia pieruja koska se on sen mielestä tooodella hauskaa, tekee paskalle lähdöstäkin numeron, että varmasti huomaan minne se on menossa, ja jos en huomaa, pitää sen toki kertoa että nyt ollaan menossa paskalle. Se luulee tietävänsä ihan kaikesta kaiken, ja se myös olettaa että kukaan muu ei tiedä mistään mitään. Se haisee, on tyylitön, aina halko perseessä, ja kaikki on vaan niin helvetin hankalaa sille. Seksi on onnetonta. Siihen ei lisättävää. Se ei puhu mistään, ainakaan mistään tärkeästä. Se on nipottava neuroottinen valittaja! Sen lupaukset on pelkkää sanahelinää, eikä se edes tunnu sitä haittaavan. Kavereidensa kanssa siitä kuorituu teini, ja kännissä vastuuton mulkku. En kyllä enää suoraan sanottuna muista, mitä siinä joskus näin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie takaisin äidin helmoihin kasvamaan. Kakarahan tuo on.

Vierailija
2/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se varmaan on molemmille vaan erota, ei se ole oikein miehellekkään kitua tässä, jos kaikki siinä ahdistaa. Varmaan tuolla jossain on joku, jonka mielestä miehen minua ärsyttävät piirteet on vaan herttaisia..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mihin sä ees miestä tarttet? Ootko kotiäiti?

Vierailija
4/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin sä ees miestä tarttet? Ootko kotiäiti?

En ole, enkä ymmärrä miten se tähän liittyy..? Jos nykyinen parisuhde on osottautunu toimimattomaksi, ei kai se sitä tarkoita ettenkö miestä elämääni kaipaisi. Mutta en hinnalla millä hyvänsä. Mieluummin oon sitten yksin, kuin onnettomassa suhteessa.

Ap

Vierailija
5/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että et huomannut miehen junttiutta tyyliin heti vaan aloit suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
6/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että et huomannut miehen junttiutta tyyliin heti vaan aloit suhteeseen hänen kanssaan.

No ei se tuommoinen silloin ollut! Oon miettinytkin kuinka kovasti se on mahtanut pinnistellä peittääkseen todellisen luontonsa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän