Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisinko pojan pelata jääkiekkoa vai en?

Vierailija
03.01.2016 |

7v poika hinkuu pelaamaan jääkiekkoa, siis joukkueeseen tai ensin kiekkokouluun. Olen kuullut paljon ennakkoasenteita jääkiekosta, nuuskan käytöstä, jääkiekonpelaajat ovat koulukiusaajia, aloittavat kaljoittelun muita aiemmin, ym. Pitääkö nuo paikkansa? En haluaisi lastani tuollaisen harrastuksen pariin. Kova into olisi ja nyt on käynyt joka päivä meidän vanhempien kanssa pelailemassa ja on intoa täynnä. En haluaisi kieltää lapselta harrastusta, mihin on suuri palo, mutta nuo negatiiviset asiat kauhistuttaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut monta viestiketjua, joissa kauhistellaan jääkiekkoa ja että pelaajat ovat koulukiusaajia. Onko totta? Jos näin on, en todellakaan päästä lastani pelaamaan.

ap

Jääkiekon pelaaminen ei välttämättä tee sun lapsestasi koulukiusaajaa mutta veikkaan että lajin pariin kyllä hakeutuu tavallista enemmän sitä ainesta.

Lätkäjunnujen vanhemmista kuulee kyllä aikalailla "kauhujuttuja", junttia porukkaa on paljon ilmeisesti. Hyvin toimeentulevaa (harrastus on kallis) mutta henkisiltä kyvyiltään köyhempää. Näitä juttuja olen kuullut pääasiassa tutuilta joiden perheissä on sekä latkää harrastavia lapsia että muihin harrasteisiin päätyneitä lapsia, tunnen joitakin "lätkäjätkiä" perheineen myös omasta ikäluokastani.

Vierailija
22/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla halleilla paljon yksinkertaista väkeä mutta ei se tee heistä yhtään huonompia. En koe itsekään olevani kovin älykäs. Ei esim duunaritausta tee lapsesta automaattisesti kiusaajaa ja junttia. Jäähallilla ollaan aika samanarvoisessa asemassa eli siellä on turha päteä koulutuksella ja asemalla koska taidot ratkaisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla