Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###ELOhiirten tiistaiturinat###

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkun aikaa lukenut teidän kuulumisianne, mutta keskenmenon pelossa en ole uskaltautunut kirjoittamaan aikaisemmin. Nyt alkaa olla viikkoja sen verran, että päätin esittäytyä ja tulla virallisesti pinoutumaan!

Tämä on minulle kolmas raskaus. Ensimmäinen oli tuulimunaraskaus. Esikostyttömme syntyi helmikuussa -04 (jonka peruja nikkinikin on) ja nyt on siis laskettuaika 18.8. Olen 32-vuotias ja aviomieheni 33v. Asustelemme Jyväskylässä ja olen osittaisella hoitovapaalla eli työaika on 6h/pvä.

Olen kärsinyt pahoinvoinnista ja aivan päällekaatuvasta väsymyksestä. Tänään alkoi myös mojova päänsärky ja jäin loppuviikoksi sairaslomalle. Olenkin nukkunut koko päivän. Eilen oli NP-ultra ja laskettu aika heitti 9 päivällä! Neuvolan ultran mukaan laskettu aika oli 27.8. ja se ei kyllä sopinut omiin laskelmiinkaan lainkaan. Sain itse päättää muutetaanko virallista laskettua aikaa ja niin sitten tehtiin. En nyt oikein tiedä kannattiko muuttaa vai ei ja mitä mahdollisia vaikutuksia sillä on. Töitten ja lomien suhteen tämä uusi aika sopii ainakin meille paremmin.

Riikka 13+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla