Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko selluliitin kipu tällaista?

Vierailija
03.01.2016 |

Kun reittä hieroo "kapeasti" esim. Vain yhdellä sormella vetäen, tulee järkyttävä kipu, niinkuin puukolla olisi vetänyt (vaikkei paina kovaa). Kipu voi myös voimistua vielä kosketuksen jälkeen.
Reisissä ei näkyvää sellua ole, mutta onkohan tuo jotain tuollaista "läskikipua"? Pohkeissa ym. Ei vastaavaa tunnu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa

Vierailija
2/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, onneks en oo päästänyt itseäni moiseen kuntoon, enkä aijo päästääkään. Huh!

Vierailija
4/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan. Ei mulla selluliigtiin koskeminen tunnu miltään. Tai toki se siis joltakin tuntuu, mutta ihan samalta kuin muuhunkin ihoon koskeminen.

Vierailija
5/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vaan selluliittiin sattuu, ja paljon sattuukin. 

Olen hoikka ja harrastan liikuntaa, mutta mulla on ollut selluliittia ihan teinitytöstä lähtien. Myöskin siskollani ja äidilläni on reippaasti selluliittia vaikka kaikki olemme normaalivartaloisia. 

Vierailija
6/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja ennemmin lihaksikas kuin laihaläski, mutta en mikään kuiva kuitenkaan. Ja tosiaan selluliitti ei ole näkyvää, ihoa puristaessa tulee vähän esiin.

Ja kipu tuntuu siis ainoastaan tuollain esim. Sormella/ rystysillä painaessa, ei kämmenselällä hieroessa.

Ap

Vierailija
7/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi ongelma lihaskalvon kanssa?

Vierailija
8/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja ennemmin lihaksikas kuin laihaläski, mutta en mikään kuiva kuitenkaan. Ja tosiaan selluliitti ei ole näkyvää, ihoa puristaessa tulee vähän esiin.

Ja kipu tuntuu siis ainoastaan tuollain esim. Sormella/ rystysillä painaessa, ei kämmenselällä hieroessa.

Ap

Juuri noin mulla sattuu selluliittiin. 

Jos hieron käsivarteen rystysillä, niin ei minkäänlaista kipua. Mutta esim. reiteen tehdessä toi sattuu ihan helkutisti. 

Vierailija
9/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että siinä kohtaa ei kulje jokin hermo? Hermoratahieronta sattuu ihan sikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi