Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain joululahjaksi Suomen leijona -riipuksen...

Vierailija
03.01.2016 |

ja aion laittaa sen huomenna jakkupuvun kanssa aamun möötteen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt...

Vierailija
2/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt...

WT jää huomenaamulla nukkumaan, minä sen sijaan painun aamukahdeksaksi konttorille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bt..

Vierailija
4/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin surullinen ja kiukkuinen, kun matala-aivoiset pösilöt tärvelivät Suomen vaakunatunnuksen ottamalla sen oman synkän agendansa tunnukseksi. Vielä 10 vuotta sitten olisin voinut kantaa pientä leijonariipusta.

Vierailija
5/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
6/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kokoomuslainen koti, uskonto, isänmaa -tyyppi? Onko riipus kultaa? Sellaisen minäkin haluaisin.

Vierailija
7/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi enää vastata tähän ketjuun?

Vierailija
8/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea veto. Mä olen niin itsevarma, että voin pitää persumitalia ihan pokkana.

Vierailija
9/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin surullinen ja kiukkuinen, kun matala-aivoiset pösilöt tärvelivät Suomen vaakunatunnuksen ottamalla sen oman synkän agendansa tunnukseksi. Vielä 10 vuotta sitten olisin voinut kantaa pientä leijonariipusta.

Synkkä agenda? Juutalaisten ja NWO:n synkkä agenda Euroopan täyttämisestä muslimeilla on jo siirtynyt pitkälle toteutusvaiheeseen, mutta ei heillä ole leijonatunnusta.

Sekoitat pahasti asioita.

Vierailija
10/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi kantaa leijonariipusta ja näyttää omalla käyttäytymiselläsi esimerkkiä? En minä suostu alistumaan rasistien tai suvakkien määritelmään leijonariipuksen käytöstä.

a+

Vierailija
11/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kokoomuslainen koti, uskonto, isänmaa -tyyppi? Onko riipus kultaa? Sellaisen minäkin haluaisin.

Aika pitkälti, kyllä. Uskonto ehkä sakkaa eniten tuossa yhtälössä. On kultainen.

ap

Vierailija
12/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kanadalais pelaajalla oli suomi-leijona tatuoitu käteen. Sillä se luonnolisesti oli hieno trendikäs juttu, mutta suomalaisella pottunokalla se on merkki junttiudesta.

http://yle.fi/urheilu/video_kanadan_tahtipelaaja_esitteli_suomi-tatuoin…

Vierailija
13/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi kantaa leijonariipusta ja näyttää omalla käyttäytymiselläsi esimerkkiä? En minä suostu alistumaan rasistien tai suvakkien määritelmään leijonariipuksen käytöstä.

a+

Se ymmärrettäisiin kuitenkin väärin. Hiukan sama kuin kantaisin hakaristiä ja selittelisin, että se on Intiassa ikivanha ja hyvin myönteisesti varautunut symboli. Ei onnistu.

Vierailija
14/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taistelu on hävitty. Jos pidät leijonariipusta pelaat rasistien pussiin.

Vierailija
15/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taistelu on hävitty. Jos pidät leijonariipusta pelaat rasistien pussiin.

Höpö höpö. En aio alistua tähän.

ap

Vierailija
16/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain sellaisen oisko ollut toissa jouluna. Tykkäsin ja käytössä on vieläkin!

Vierailija
17/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leijonariipukset korvissa ja yks kaulassa. Kesällä Teneriffalla rinnuksille jäi palaneen ihon keskelle leijonan muotoinen rusketusraita. Heh. Miehellä leijona, jonka miekat on verikset ja silmänä on hohtava smaragdi.

Vierailija
18/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismilla ja isänmaallisuudella ei ole tekemistä keskenään. Ja se taitaa olla tuo isänmaallisuus ja suomalaisuus joka suvikkeja niin ärsyttää, kun haluavat vaihtaa kansan vaikka väkivalloin.

Vierailija
19/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tarkoitin mamukriittisyyttä.

Vierailija
20/20 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismilla ja isänmaallisuudella ei ole tekemistä keskenään. Ja se taitaa olla tuo isänmaallisuus ja suomalaisuus joka suvikkeja niin ärsyttää, kun haluavat vaihtaa kansan vaikka väkivalloin.

Persuthan siellä hallituksessa ovat kansaa vaihtamassa. Huomasitko, mäkin sanoin "kansaa vaihtamassa"? Hahahaha. Kyllä me ollaan hauskoja, vai mitä? Kansan vaihto, eeeehhhhhhhhh he he he he he heh heh heh heh heeee!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä