Kånken-reppu saa käyttäjänsä näyttämään ituhipiltä :/
Kommentit (34)
Siinähän on se kettutyttöjen merkki.
Sun jutut saa sut kuulostamaan ahdasmieliseltä juntilta.
Mä olen ituhippi ja mulla on kånken. Mitäs si?
Mikä siinä on surullista, känkkeneitä käyttävät vain ituhipit.
Mulla on sellanen mini! Satanan kätevä, ei tarvi ettiä tavaroita kun sinne ei mahdu kuin tärkeimmät! :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen mini! Satanan kätevä, ei tarvi ettiä tavaroita kun sinne ei mahdu kuin tärkeimmät! :D
Back to the 90's.
Yksi reppu nyt ei saa ketään näyttämään yhtään miltään. Kånken on niin perusesine, kuin Marimekon olkalaukku, että sellainen nyt voi olla kellä vaan. Varmaan hyvä ja kestävä, mutta ei mikään statement suuntaan tai toiseen.
T. Ihminen, joka ei omista kumpaakaan
Ruma reppu. En tykännyt siitä 80-luvulla enkä nytkään.
Teinien keskuudessa reppu on tosi suosittu, mutta enpä sanois että ne miltään ituhipeiltä näyttää. Mut ei mua haittaa vaikka näin on, koska olen ituhippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Back to the 90's.
Your point being what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Back to the 90's.
Your point being what?
Niin että suoraan 90-luvulta matkittu hirvitys minireppu on tehnyt paluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Back to the 90's.
Your point being what?
Ehkä tulee uutisena sulle, että muoti kierrättää vanhoja tyylejä ja juttuja. Älä nyt enempää järkyty if you catch my drift.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Back to the 90's.
Your point being what?
Ehkä tulee uutisena sulle, että muoti kierrättää vanhoja tyylejä ja juttuja. Älä nyt enempää järkyty if you catch my drift.
Minireppu on yhtä nolo kuin vyölaukku. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Back to the 90's.
Your point being what?
Silti pidit molempia ysärillä, sinä Lenita Airisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Back to the 90's.
Your point being what?
Silti pidit molempia ysärillä, sinä Lenita Airisto.
Nyt tais hippi vetää idut nenäänsä. :D
Noitahan on nykyään kaikilla, varsinkin nuorilla koululaisilla. Ei saa mielestäni heitä näyttämään ituhipeiltä, lähinnä itselle tulee mieleen et eikö ois tavallisen repun halvemmallakin saanut. Merkkihän tossa maksaa, enkä oikein näitä merkkijuttuja oo tähän päivään mennessä tajunnut. Kukin tavallaan. Nuorilla nyt on näitä muotijuttuja että kaikilla pitää olla jotain tiettyä tai muuten on luuseri.
Aikuisilla en noita tajua senkään vertaa. No ehkä jollain hipstereillä, kun en niiden tyylivalintoja oikein ymmärrä muutenkaan. En silti tuomitse, kukin tavallaan.
Itse olen hippi mut kånkenia mulla ei oo eikä tuu. Eikä mitään muitakaan pakkomuotijuttusia. Olen mieluummin yksilöllinen. Ja käytän euroni johonkin muuhun kuin kalliiseen reppuun.
Ei nyt välttämättä ituhipiltä mutta rumahan se reppu on, ihan kaikilla. Ei auta jos luulit joskus 70-luvulla olevasi uniikki. Yhtä ruma ja tunkkainen se reppu on silti.
Oon syöny tänään kanaa, salamia ja naudanlihaa. Mulla on kånken.
T: ituhippi
Mitäs siinä sitten on vikaa?