Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos saisit tietää ettei sinua kutsuttu häihin tai hautajaisiin

Vierailija
03.01.2016 |

kosks olet eronnut kirkosta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi helpottavalta, eikä tuo syykään haittaisi, en tosiaan kuulu kirkkoon ja kaikki kutsut ovat ahdistavia, en mielelläni mene häihin enkä hautajaisiin.

Vierailija
2/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi olisi syynä, niin mun olisi parempikin olla olematta tekemisessä tuollaisten urpojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen häät/hautajaiset ja kuinka paljon muita vieraita olisi kutsuttu (minua läheisempiä ok, paljon minua kaukaisempia niin voisin loukkaantuakin).

Avaa vähän, jooko?

Vierailija
4/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ko. tilaisuus on kirkossa, niin olen mieluummin menemättä sinne. Enkä muutenkaan mielelläni käy häissä tai hautajaisissa.

Vierailija
5/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helpottunut ja ilahtunut. En pidä sen paremmin häissä kuin hautajaisissakaan käymisestä.

Vierailija
6/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsuttu polttereihin eikä häihin koska olin törttöillyt viinan kanssa ja kärynnyt ratista ynnä muuta mitä ei enää kehtaa sanoa äänneenn. (Kaikki varmasti muistaa mun "seikkailut" edelleen.)

Mitäs siinä. Otin lisää viinaa. Sillähän ne asiat menee etiäppäin. Taisin iskeä jonkun naisen joka tavalliseen tapaan näytti aivan hirveältä eikä loistanut älyllä.

Vierailija
7/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, en välitä kummastakaan juhlasta.

Vierailija
8/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jättänyt niin monet häät ja hautajaiset väliin, etten ihmettele yhtään jos joku ei kutsu minua. Syy ei minulle mitään merkitse, jokaisella on varmasti omat syynsä, ja jokainen saa päättää juhlistaan itse. Kuollutta voi surra muunakin hetkenä kuin silloin kun arkku poltetaan tai uurna lasketaan maahan. Tulen isosta suvusta, ja monet hääparit joutuvat karsimaan vieraslistaansa ihan kustannussyistä. Itse ymmärrän aivan hyvin, että jotain serkkua jonka on tavannut kaksi kertaa elämänsä aikana ei välttämättä halua kutsua jos se tarkoittaa että mukaan ei pääsisi tärkein ja läheisin ystävä.

Vierailija
9/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kutsuta niin ei kutsuta, oli syy mikä tahansa. Tähän ikään on ehtinyt olla niin monissa kekkereissä ettei niille ole niin väliä. Ehkä jos esimerkiksi oman sisaruksen häihin ei kutsuttaisi, pahoittaisin mieleni mut muuten olen sitä mieltä että ihmisillä on oikeus valita vieraansa. Ja salaa olisin vähän helpottunut; juhlat on aina monen sadan euron menoerä, kun täältä korvesta lähtee jonnekin kauas juhlimaan, maksaa matkat ja yöpymiset, syömiset, lahjat tms. Hyvät juhlat on aina sen arvoiset, mutta sen rahan mielellään käyttää muuhunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi