Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä jäävät ne naiset parisuhdemarkkinoilta jälkeen, ketkä eivät Tinderissä heruta

Vierailija
02.01.2016 |

Niin se vain on. Miksi mies valitsisi romantiikasta ja rakkaudesta haaveilevan siveellisen tytön kun Tinderin pillubuffetista saa niin helposti? Vähän surullista kyllä koska itsekin tiedän muutaman tällaisen naisen ketkä eivät innostu Tinderistä ja vaikka ovatkin mukavia ja nättejäkin niin sinkkujahan he ovat. Se on nykypäivää että nainen "paljastaa korttinsa" ennen parisuhteen alkua. Nyt ei eletä enää 1900-lukua, naiset, rohkeasti vain Tinderiin esittelemään itseä ja olkaa myös valmiita yhden illan juttuihin, niin olette samalla lähtöviivalla muiden naisten kanssa.

M23

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua provon tarkoitusta. Koska kyllähän Tinderissä voi olla myös se romantiikasta haaveileva ja yhdenillanjuttuja karttava tyttö. Itse olen jo varattu, mutta minulla on tällainen kaveri. Hänen kuvansa ovat kaikki joko tilannekuvia tai hymyileviä kasvokuvia, ja hänen esittelytekstissään on muutama ydinkohta joista kyllä käy ilmi että hän haluaa tutustua rauhassa ensin vaikkei hän toitotakaan haluavansa heti koiran ja lapsia. 

Niin totta onhan siellä paljon näitäkin ketkä ymmärtävät väärin appin tarkoituksen.

AP

Minulla on yksi kaveri joka tapasi nykyisen avovaimonsa Tinderissä, ovatko he siis molemmat käyttäneet appia väärin? Pitäisikö heidän erota tai jotain?

Vierailija
22/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki naiset eivät ole yhtä epätoivoisia kuin sinä. Sen takia meillä ei ole tarvetta heruttaa Tinderissä eikä muuallakaan kaltaistesi tapausten huomion takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jossain sovelluksessa, jos seuraa saa aina baarista muutenkin?

Vierailija
24/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Tinderistä löytyy naisia jotka antavat sulle muutakin kuin kuvan tissivaosta niin mitä ihmettä teet lauantai-iltana Aihe vapaalla? :DDDD

Vierailija
25/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi nyt epäselväksi; kumpaa ap halusi, vain seksiä, vai parisuhdetta?

Vierailija
26/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sä täällä teet lauantai-iltana, mikset ole Tinder-panolla? Vai onko appsi tukkeutunut palvelun väärinkäyttäjistä LOL :)

Vierailija
27/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, mä en HALUA olla samalla viivalla joidenkin Tinder-pillujen kanssa, miksi laskisin tasoani?

Vierailija
28/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä sä täällä teet lauantai-iltana, mikset ole Tinder-panolla? Vai onko appsi tukkeutunut palvelun väärinkäyttäjistä LOL :)

Työttömille on se ja sama, onko lauantai-ilta vai maanantai-ilta.

Vierailija
29/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen saanut matceja vaikka kuinka, vaikka ei ole yhtään herutuskuvaa. On 1 kasvokuva, sitten muutama harrastuskuva tms. Kaikki keskustelut ovat olleet asiallisia, yhtään ei ole ollut pelkän pillun perässä vaan jotain vakavampaa ovat olleet etsimässä.

Tietenkin jos haluaa vain seksiä niin sitten kannattaa laittaa herukuva ja antaa sydämiä niille jotka pistävät itsestään paidattoman saliposen. Mutta kyllä sieltä löytyy paljon sellaisiakin miehiä jotka eivät etsi vain seksiseuraa.

Vierailija
30/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus: miehet kaikkoaa keskustelusta heti, kun kerron että mulla on lapsia. Tämä siitäkin huolimatta, että näillä miehillä itsellään on.

Miehet ovat usein viikonloppuisiä. On eri asia olla kiinni lapsissa muutama päivä kuussa kuin sietää jatkuvasti nurkissaan vieraita kakaroita.

Vierailija
31/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap puhuu parisuhdemarkkinoista mutta lopulta mielessä onkin vain toosa..? Mikään ihme ettet saa kuin omaa kättäsi kun et edes osaa päättää mitä olet vailla.

Vierailija
32/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Älyllinen) elämä on Tinderin ulkopuolella, pitäkää buffettinne XD 

Vierailija
33/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nappaapa nyt sitten joku sieltä pillubuffetista näin ensialkuun. 

Faktahan on se, ettet sä täällä la-iltana lorvisi jos jostain jotain saisit. 

Kädelle käy...

LOL; osu ja uppos! :D

Vierailija
34/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, jotkut miehet haaveilevat romantiikasta eivät kuppaisesta pillubuffetista...

Vierailija
35/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksimun pitäis olla tinderissä kun mies löytyy jo?

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi