Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä jäävät ne naiset parisuhdemarkkinoilta jälkeen, ketkä eivät Tinderissä heruta

Vierailija
02.01.2016 |

Niin se vain on. Miksi mies valitsisi romantiikasta ja rakkaudesta haaveilevan siveellisen tytön kun Tinderin pillubuffetista saa niin helposti? Vähän surullista kyllä koska itsekin tiedän muutaman tällaisen naisen ketkä eivät innostu Tinderistä ja vaikka ovatkin mukavia ja nättejäkin niin sinkkujahan he ovat. Se on nykypäivää että nainen "paljastaa korttinsa" ennen parisuhteen alkua. Nyt ei eletä enää 1900-lukua, naiset, rohkeasti vain Tinderiin esittelemään itseä ja olkaa myös valmiita yhden illan juttuihin, niin olette samalla lähtöviivalla muiden naisten kanssa.

M23

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Tule kertomaan lisää, kun pääset poikuudestasi.

Vierailija
2/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh ja demittäjät kilvan kehuu, kuinka hommaavat panoja kotiinsa Tinderistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos on ihan irl tavattu ja napattu mies. Ei tarvitse levitellä tissi- ja pyllykuvia pitkin internetin ihmemaata vaan voin jättää tissivaon esittelyn vain miehen iloksi.

n22

Vierailija
4/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Olen etsinyt panoseuraa tinderissä jo vuoden eikä vieläkään ole löytynyt. Päinvastoin miehet tuntuvat etsivän parisuhteesta.

N28

Vierailija
5/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus: miehet kaikkoaa keskustelusta heti, kun kerron että mulla on lapsia. Tämä siitäkin huolimatta, että näillä miehillä itsellään on.

Vierailija
6/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vähän paremmin ensi kerralla, jookos? :D

Vierailija
7/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos on ihan irl tavattu ja napattu mies. Ei tarvitse levitellä tissi- ja pyllykuvia pitkin internetin ihmemaata vaan voin jättää tissivaon esittelyn vain miehen iloksi.

n22

Kuulostat tylsältä

AP

Vierailija
8/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, mikä saa naisen etsimään kaltaistasi miestä?

Vierailija
9/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun noita kuvia sitten löytää vuosien päästä pitkin poikin netistä.

Vierailija
10/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoho. Ihan 23-vuotiaan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Jos et itse kelpaa kenellekään tosielämässä, tee asialle jotain.

Vierailija
11/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä termi TINDERIN PILLUBUFFET jo kertoo, miksemme ole siellä!

Vierailija
12/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, lojutaan tässä kaverin kanssa miestemme kanssa sohvalla, kumpikaan meistä ei ole koskaan edes havannut Tinderiä.. Epätoivoiset harrastakoon nettiherutusta, fiksummat kumppanit löytyy jostain ihan muualta, kun etsii vaan. Harrastusten pariin, kavereiden kanssa ihmisten ilmoille, jne. Löytyy paljon fiksumpaa miesseuraa kuin jostain Tinderistä. XD

Vierailija
13/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen kiinnostuisi noin typerästä jätkästä?!  :)  :D

Vierailija
14/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nappaapa nyt sitten joku sieltä pillubuffetista näin ensialkuun. 

Faktahan on se, ettet sä täällä la-iltana lorvisi jos jostain jotain saisit. 

Kädelle käy...

Vierailija
15/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n22

Kuulostat tylsältä

AP

Ja tämä liikuttaa minua siksi että..? Kato mulla on jo mies eikä muiden miesten mielipiteillä ole väliä.

n22

Vierailija
16/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään, joka olisi tavannut miehensä netissä (lähinnä Tinderissä). Yksi taisi tavata puolisonsa suomi24-chatissa mutta siitäkin on aikaa kymmenisen vuotta. Eli ihan irl ovat kaikki tavanneet.

Vierailija
17/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä minulla on vientiä riittänyt vaikka en ole koskaan koskenutkaan Tinderiin :D

Vierailija
18/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vain on. Miksi mies valitsisi romantiikasta ja rakkaudesta haaveilevan siveellisen tytön kun Tinderin pillubuffetista saa niin helposti? Vähän surullista kyllä koska itsekin tiedän muutaman tällaisen naisen ketkä eivät innostu Tinderistä ja vaikka ovatkin mukavia ja nättejäkin niin sinkkujahan he ovat. Se on nykypäivää että nainen "paljastaa korttinsa" ennen parisuhteen alkua. Nyt ei eletä enää 1900-lukua, naiset, rohkeasti vain Tinderiin esittelemään itseä ja olkaa myös valmiita yhden illan juttuihin, niin olette samalla lähtöviivalla muiden naisten kanssa.

M23

Miksi nainen valitsisi Tinderiä käyttävän pettäjän, kun voi ihan oikeasta elämästä etsiä miehen, joka ei jaa ympäriinsä vaan on uskollinen?

Vierailija
19/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua provon tarkoitusta. Koska kyllähän Tinderissä voi olla myös se romantiikasta haaveileva ja yhdenillanjuttuja karttava tyttö. Itse olen jo varattu, mutta minulla on tällainen kaveri. Hänen kuvansa ovat kaikki joko tilannekuvia tai hymyileviä kasvokuvia, ja hänen esittelytekstissään on muutama ydinkohta joista kyllä käy ilmi että hän haluaa tutustua rauhassa ensin vaikkei hän toitotakaan haluavansa heti koiran ja lapsia. 

Vierailija
20/35 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua provon tarkoitusta. Koska kyllähän Tinderissä voi olla myös se romantiikasta haaveileva ja yhdenillanjuttuja karttava tyttö. Itse olen jo varattu, mutta minulla on tällainen kaveri. Hänen kuvansa ovat kaikki joko tilannekuvia tai hymyileviä kasvokuvia, ja hänen esittelytekstissään on muutama ydinkohta joista kyllä käy ilmi että hän haluaa tutustua rauhassa ensin vaikkei hän toitotakaan haluavansa heti koiran ja lapsia. 

Niin totta onhan siellä paljon näitäkin ketkä ymmärtävät väärin appin tarkoituksen.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi