Mitä lapsesi harrastaa tai olet ajatellut hänen alkavan harrastamaan?
Kommentit (26)
Nuoremmat ei vielä harrasta mitään.
Kivaa olisi, jos olisi jku liikuntaharrastus ja musiikkiharrastus, mutta tyrkyttää en ala.
Ja ollaan mietitty myös tota telinevoimistelua.Musiikki harrastuksen jos haluaa olisimme siitä todella iloisia sillä mies ja minä soitamme molemmat.Pojalla on jo oma kitara ja syntikat ja laulaa paljon.
Mutta taipumuksia näyttäisi olevan esim. telinevoimisteluun tms. On tosi jäntevä pikku kaveri ja ikäisekseen motorisesti hyvin taitava. Isänsä kanssa usein leikkivätkin erilaisia tasapainoleikkejä ja lapsi osaa kavuta lattialta isänsä vartaloa pitkin harteille seisomaan ainoana apunaan se, että isä pitää käsistä kiinni...
Suuntaan tai toiseen minulla ei kuitenkaan ole aikomusta lasta painostaa, vaan saa valita ihan sellaiset harrastukset kuin itse haluaa. Lajilla ei ole väliä, kunhan löytäisi jonkun sellaisen harrastuksen, mistä nauttisi.
tai oikeastaan tuo ratsastus on vielä sellaista ponitalutusta, mutta poika tykkää kovasti.
Liikuntaharrastus olisi kiva ja tietenkin toivon, että kirjat kiinnostaisivat läpi elämän.
12-vuotias (poika) harrastaa kansantanssia (aloitti tanssimisen 2-vuotiaana) kerran viikossa, karatea kerran viikossa sekä teatterikerhoa kerran viikossa.
10-vuotias (poika) harrastaa kansantanssia (aloitti myöskin 2-vuotiaana), kuvataidenkoulua kerran viikossa sekä käy viulutunneilla kerran viikossa.
8-vuotias (tyttö) harrastaa kansantanssia (aloitti myöskin 2-vuotiaana), käy tyttökerhossa kerran viikossa sekä kokkikoulussa kerran viikossa.
6-vuotias (tyttö) harrastaa kansantanssia (aloitti myöskin 2-vuotiaana), käybaletissa kerran viikossa ja soittaa kannelta (käy kerran viikossa tunneilla).
4-vuotias (poika) harrastaa kansantanssia kerran viikossa (aloitti myöskin 2-vuotiaana), muskaria kerran viikossa ja temppukerhoa kerran viikossa. Käy myöskin kerran viikossa kerhossa.
2-vuotias (tyttö) harrastaa kansantanssia sekä muskaria kerran viikossa.
Lisäksi koululaiset lukevat tosi paljon, aina on joku kirja kesken (muu kuin sarjis). Pienille luetaan paljon. Mieheni ja minä tanssitaan myös itse kansantansseja ja lapset ovat kulkeneet pienestä pitäen mukana. Heitä ei pakoteta tanssimaan ja harrastamaan vaan he saavat itse lopettaa harrastuksen, kun haluavat. Käymme myös uimassa kerran viikossa, talvisin käymme luistelemassa ja laskettelemassa pari kertaa kuussa.
Haaveena on, että innostuisi ja siitä voisi tulla äidin ja tyttären yhteinen harrastus. Yhteisen hevosenkin olen ajatellut ostaa, jos tyttö innostuu. Oma lehmä ojassa tietty...
Poika (nyt 3 v.) saa harrastaa mitä haluaa, mutta hartaasti toivon, ettei jääkiekkoa...