Mistä sen Tein imetyskuvan näkee? Lensin juuri vauvan kanssa Finnairilla...
Niin että missä sen näkee? Onko kenelläkään linkkiä? Olis kiva tietää onko oma utareeni päässyt kuvaan!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tota naista ei kunnolla näy, hän näyttää kauniilta.
Siis kuva itsessään on kaunis! Äiti katsoo rakastavasti lastaan, pitää kämmentä pään päällä. Vieressä istunee rauhallisena lapsen isä. Rumaksi sen teki Teri Niitti rumilla, vauva- ja äitivastaisilla, syrjivillä kommenteillaan.
Mun mielestä äidin asento näytää ankean epäergonomiselta.
No sellaista se imetys joskus on :D
Teri istui noin lähellä, ei ihme että häiritsi.
Olisikohan tuo britti? Olemukseltaan enemmän britin tai ranskalaisen oloinen. Etenkin bisnesluokkalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tota naista ei kunnolla näy, hän näyttää kauniilta.
Ihana kommentti.
Kaunis, nuori nainen, jolla on muuten tosi sirot ja hoikat jalat. Teri mikälie katsonut kateellisena..
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo britti? Olemukseltaan enemmän britin tai ranskalaisen oloinen. Etenkin bisnesluokkalaiseksi.
Ranskalaiselta näyttää munkin mielestä, ei taida olla suomalainen.
Yleensä ulkomailla tunnistaa aina suomalaisen värjätyistä hiuksista, melkein ketkään muut ei värjää hiuksiaan niin paljon kuin suomalaiset. Ranskalaiset naiset ei värjää hiuksiaan melkein ikinä, ja siellä toi kylmän beige "maantienväri" on tosi tykätty väri, esim. clemence poseylla sama väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, se en ollut minä! Voisin kyllä lähettää oman imetyskuvani Terille kun on niin kiinnostunut aiheesta. Olisko kellään sen sähköpostia?
-ap
"Voisin kyllä lähettää oman imetyskuvani" :D:D Päivän paras kommentti, hyvä ap! On se jännä kun aikuinen mies niin kovasti pahoittaa mielensä nähdessään äidin imettämässä lastaan :)
Itse ajattelin lähettää suoraan synnytyskuvan :D
Mun mielestä äidin asento näytää ankean epäergonomiselta.