Kokonainen vuosi ankeaa yksinäistä nuikotusta taas edessä
Se akka ei koskaan, KOSKAAN tule saamaan sitä mitä mulla on: upea puoliso ja ihanat lapset. Se ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, ei varmasti!
Kommentit (22)
Ööö, nyt en käsitä. Tuskin se sitä haluaakaan, jos sen mukana tulee tollanen asenne.
Ansaitsisit sen että menetät sen mitä sulla on ja samalla saisit seurata miten se "akka joka ei koskaan saa miestä ja perhettä" saakin enemmän kuin sinä ikinä.
Ehkä se akka ei sellaisia haluakaan. Ehkä akalla on muita tavoitteita elämässään. Ainakaan akka ei ole katkera ja kiukuttele netissä.
Eilenkin näin sen kaupassa yksin. Se akka ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, ei varmasti!!!!!!
No niin...
Syvähengitys auttaa tohon oivallisesti.
Vierailija kirjoitti:
No niin...
Syvähengitys auttaa tohon oivallisesti.
ei auta
Mitä tarkoittaa nuikotus???? Miksi käytät kummallisia sanoja joita kukaan ei ymmärrä?
Se akka ei koskaan kelpaa kenellekään, ei koskaan!!!!
Mulla on sentään jotain mitä se ei ikinä tule saamaan, se ei IKINÄ saa omaa perhettä, ei ikinä!!!!!!!
Puhutko miehen salarakkaasta, kun noin katkeralta kuulostat?
Kuulostaa siltä, että eräät tarvitsee jotain vihan hallintaterapiaa... xD
MULLA on sentään jotain mitä se akka ei ikinä saa! Se ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään. Nih! Ei varmasti!
Jotain sulta näköjään puuttuu mitä sillä on kun on tarve tuollaiseen kiukutteluun. Eiks se antanu pimperoa vai mistä moinen itku-potku-raivari?
Sillä on ja tulee varmaan olemaan ihana elämä ja on varmasti haluttu, ehkä elää ihan tarkoituksella yksin ja tapailee hottiksia tasapainoisia(!) miehiä ymmärtääkseen sinun jälkeesi että sellaisia on olemassa. Kukaan ei halua tollasta elämää jossa on "kaikki" mutta pää paskana. Onnellisuus on mittari eikä se, että "kelpaatko" sä jollekin.
Ootps katkera
Se pahentaa vain Sinun oloasi. Ei muiden