Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun tabletti ei suostu latautumaan?

Vierailija
02.01.2016 |

Olen kokeillut eri virtalähteissä - ei mitään eloa. Akku loppui eilen, ja nyt se ei enää lataa. Mikähän tuli?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tuli vika.

Vierailija
2/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut PC

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan annoit olla laturissa, joskus akku herää kun sen jättää laturiin useammaksi päiväksi.

Vierailija
4/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennkäöisesti laturissa tai lautrin johdossa vikaa. Mulle on käynyt noin kaksi kertaa. Toisen kerran laturinjohto oli rikki. Toisen kerran olin ulkomailla ja yritin ladata tyhjäksi päässyttä akkua adapterin kanssa, mutta ei latautunut. Kotiin päästyä ilman adapteria välissä latautui taas, joten itse asiassa mitään ei ollut edes rikki, vaan ilmeisesti adapteri teki sähkövirtaan jotain epätasaisuutta ja kerran tyhjöksi päässeenä ipad ei vaan ottanut sitä enää vastaan, mutta kun sen kotona sai suoraan seinään, kaikki toimi taas.

Vierailija
5/9 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samsungin tabletti kanssa latautuu tosi huonosti, latausvalo palaa mutta palkit ei nouse.

Vierailija
6/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdista pölyt tabletin laturinaukosta vaikka hammastikulla

Vierailija
7/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä samsungin tabletti kanssa latautuu tosi huonosti, latausvalo palaa mutta palkit ei nouse.

Osta uusi laturi. Mulla laturi hajosi, näytti jossain välissä lataavankin mutta todellisuudessa ei. Onneksi netistä löytyi uusi laturi vanhaan tablettiin.

Vierailija
8/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo useampia latureita (virtalähteitä?) koitettu niin luultavasti vika laitteessa. Etsi netistä ohjeet saako sen jotenkin buutattua (googleen merkki ja malli boot tms) ja koita sitä. 

Vierailija
9/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

USB-liitin voi olla rikki. Tunnistaako tabletti, että johto on kytketty eli muuttuuko akkukuvake näyttämään latausta, vaikka virtaa ei siirrykään? Jos ei, liitin on todennäköisesti tabletista rikki. Se on laitteen herkin osa. (Äh, nyt vasta tajusin, että laite on kokonaan pimeänä. No, jätän tämän kommentin silti.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi