Onko joku jotenkin yllättynyt Niitin kommentista?
En minä ainakaan, ei nimittäin ole antanut itsestään mitään hirmuista älyn jättiläinen-käsitystä aiemminkaan. No, kaipa siihen on syynsä, että hra ei ole rättituomaria kummempaa "ammattia" itselleen saanut.
Kommentit (4)
No enpä ole koskaan aiemmin hänestä kuullutkaan joten en voi olla ei-yllättynyt. Mutta perusmeininki julkkiksilla ensin haukkua ja pilkata jotain suureen ääneen ja kun ei saakkaan kannustajia niin ihan aina sama länkytys: "Anteeks en ajatellu, hienosti teki tämä uhrini arvostan plaaplaaplaa" jolloin anteeksipyyntö on täyttä sanahelinää.
Huvittaa eniten se että tyyppi itse julkaisee suunnilleen alastonkuvia sekä itsestään että stailaamistaan ihmisistä ja sitten valittaa siitä että imettäminen ja pieni vilahdus tissiä on ihan kamalaa ja äkkiä piiloon.
Valittaakohan nää julkisesta imetyksestä mekastavat samalla tavalla silloinkin kun näkevät lehdissä, catwalkeilla, kaduilla ja mainoksissa naisia tissit tiskillä?
Olen palstaillut loppuvuodesta 2001 ja jo silloin esikoiseni vauva-aikana, ja häntä täysimettäessäni, totesin vain, että "on ilmeisen ok mainostaa vaikka kahvipakettia naisen rinnoilla, mutta se että nainen/äiti ruokkii imettämällä lastaan julkisesti(kin) niin se on hyi oks ja kauhistus". Eipä ole touhu tuosta muuttunut, kaksinaismoralismi kukoistaa.
Tämähän oli Niitiltä vain itsensä mainostamista ja huomiohuoraamista. Julkisuuskupla. Toivottavasti sillä kusee duunit alta. Kukaan ei tee hommia idiootin kanssa.