Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa viisi kuukautta ja seksielämä huonontunut.

Vierailija
02.01.2016 |

Alkuun ei ollut kummoista eli en nyt edes odottanut, että seksi meidän välillä tulee olemaan koskaan täydellistä. Parin kuukauden jälkeen kuitenkin seksissä tapahtui iso muutos ja se oli todella hyvää ja tyydyttävää. Sain ensimmäiset orgasmit miehen kanssa, yhdynnässä ja kun mies hieroi. Mutta nyt seksimme huononi. Mies tulee liian nopeasti. En ymmärrä miten kesti alussa paljon pitempään. Nyt ei kestä edes humalassa. En tunne itseäni yhtään kiihottuneeksi. Ja kun mies hieroo ei sekään tunnu miltään. En ole saanut noin kuukauteen orgasmia miehen kanssa. Pitääkö tästä puhua? Mies on taas seksin jälkeen ärsyttävän onnellinen ja mun tekis mieli sanoa jotain pahaa. Ei näköjään yhtään välitä saanko. Ja jos mulla alkaa yhtään tuntumaan hyvältä, yritän olla hiljaa, mutta mies huomaa sen kuitenkin ja ilmeisesti kiihottuu siitä niin paljon että tulee. Tekisi mieli lopettaa seksi kokonaan tai kokeilla jotain toista. En nyt kuitenkaan halua pettää mutta olen turhautunut. Mies on muuten niin hyvä mulle, mutta olen tottunut parempaan seksiin edellisissä suhteissa. Muuten ei kyllä miehissä hirveesti kehumista. Kyllä mä rakastan tuota miestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää panostaa, kun vakikolo on löytynyt. Miestä ei kiinnosta nähdä älytöntä vaivaa joka kerta eteesi.

Vierailija
2/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla suu? Käytä sitä puhumiseen tai vaikka kirjoita jos ei puhuminen onnistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten oot ite sitten saanu?

Masturboimallako, onko joku keppi millä luttuutat vai ihan vaan sormia pyörittelemällä?

Vierailija
4/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla suu? Käytä sitä puhumiseen tai vaikka kirjoita jos ei puhuminen onnistu!

Eka löysät poikkee ja sitten ratsaille. Kyl sä itekin tiedät..

Vierailija
5/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän