Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää hyvä nainen?

Vailla elämänkumppania
02.01.2016 |

Hyvällä naisella tarkoitan sellaista mm., joka olisi uskollinen miehelleen, arvostaisi rakkautta, tykkäisi naisellisista jutuista. Baareissa käyminen ei oo mun juttu. Itse olen 22v., 180cm, sanoisin melko hyvännäköinen, pääsääntöisesti opiskelija (teen töitä ohella), tykkään hyvästä ruuasta.

Onko täällä sellaisia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä löydät että muutut itse hyväksi mieheksi. Monilla on kaikenlaosia vaatimuksia joita eivät itsekään täytä. Löydät joka tapauksessa sellaisia ihmisiä ouoleesi joita tämän hetkinen kasvusi vaatii.

Ymmärrän, olen kuitenkin pyrkinyt elämässäni olemaan mahdollisimman hyvä ihminen tuntemattomille, ystäville, perheelle. Tosiaan en voi sanoa olevani hyvä mies ilman että kuulostaisin ylimieliseltä, joten päätös on muitten.

Vierailija
22/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollisista kokoontumisista, -seurakunnista ja -vapaaehtoistyostä,

noista paikoista löytää takuulla hyviä psykoosipotilaita ja muutkin uskovaiset jotka uskoo liikaa uskontoasioihin. Psykoottisuus on sitä että on vaikeuksia erottaa mikä on todellisuutta ja mikä ei. Uskonnot on ihmisten tekemä asia eikä se ole todellisuudessa olevaa aikaikkunaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako meikkaamaton nainen? Pukeudun kyllä naisellisesti.

Vierailija
24/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikittömät naiset on parhaita. Pahimpia on ne tekoripsinaiset.

Vierailija
25/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollaisia naisia, paljonkin. Yritä katsoa tapaamiasi naisia ulkonäköä syvemmältä, niin kyllä löydät. ( Ja en tarkoita että ko. nainen on välttämättä ruma 🙂)

Vierailija
26/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuollaisia naisia, paljonkin. Yritä katsoa tapaamiasi naisia ulkonäköä syvemmältä, niin kyllä löydät. ( Ja en tarkoita että ko. nainen on välttämättä ruma 🙂)

niin toki niitä on olemassa mutta miten niitä löytää ilman tuttavapiiriä oli ongelma.Aikuisiällä on hankala löytää uusia kavereita muutenkin

Vierailija
27/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjanmaalta voit vielä löytää.

Vierailija
28/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikittömät naiset on parhaita. Pahimpia on ne tekoripsinaiset.

Niinkö? Sinua ei siis haittaa laikukas iho, värittömät ripset tai pakkasessa punaiseksi menevä nenä? Kiva kuulla.

Mitä nuo "naiselliset jutut" ovat? Harrastan neulomista ja käyn sauvakävelyillä verkkarit jalassa, onko ne tarpeeksi naisellisia juttuja?

Vierailija
29/29 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin toki niitä on olemassa mutta miten niitä löytää ilman tuttavapiiriä oli ongelma.Aikuisiällä on hankala löytää uusia kavereita muutenkin

Seuranhaku siirtyi someen. Miesten keskuudessa on in valmistaa itämaisia asuja. Naiset seuraa mielenkiinnolla eksoottisten kankaiden tekoa.

Naisia kun ei ihan oikeasti kiinnosta peilin edessä pullistelu.