Mistä löytää hyvä nainen?
Hyvällä naisella tarkoitan sellaista mm., joka olisi uskollinen miehelleen, arvostaisi rakkautta, tykkäisi naisellisista jutuista. Baareissa käyminen ei oo mun juttu. Itse olen 22v., 180cm, sanoisin melko hyvännäköinen, pääsääntöisesti opiskelija (teen töitä ohella), tykkään hyvästä ruuasta.
Onko täällä sellaisia?
Kommentit (29)
Uskonnollisista kokoontumisista, -seurakunnista ja -vapaaehtoistyostä,
Mistä päin oot?
T: N22 joka ei viihdy baareissa
Uskollista naista ei ole. Muuten mukavan voi löytää.
Ei taida enää mistään löytyä. Feministinen propaganda on pilannut kaikki. Sori.
keski-ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Uskollista naista ei ole. Muuten mukavan voi löytää.
No onpas. Uskollista MIESTÄ ei ole.
Asun itse Helsingissä, mitä tulee naisen ulkonäköön niin kauneus on katsojan silmissä.
Olisin sanonut että täältä mutta en taida liiemmälti tykätä "naisellisista jutuista".
Vierailija kirjoitti:
Asun itse Helsingissä, mitä tulee naisen ulkonäköön niin kauneus on katsojan silmissä.
Helsinki on pahin kaikista. Kaikki naiset pinnallisia. Katsele maakunnista. Jotain tsäänssiä saada aitoa rakkautta.
keski-ikäinen mies
"Sanoisin melko hyvännäköinen."
Kuten kaikki miehet omasta mielestään, tosin ilman melko-sanaa.
Hämmästyttävä mies, jos pettäminen ei ole pääelinkeino.
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut että täältä mutta en taida liiemmälti tykätä "naisellisista jutuista".
Ei kai nyt kukaan mies tasapainoista ja analyyttistä naista halua! Ptyi!
En tiennyt, että feministijankuttaja on keski-ikäinen. Luulin hänen olevan katkera eläkeläinen, joka ei saanut pettää vaimoaan vuosikausia rauhassa. Vanhoilla ihmisillä vaimo joutui tekemään kotityöt vielä useimmin kuin nykyliitoissa. Valitettavasti.
Keski-ikäiselle suosittelen lenkkeilyä raittiissa ilmassa ja viinamäärän pudottamista pohjalukemiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että feministijankuttaja on keski-ikäinen. Luulin hänen olevan katkera eläkeläinen, joka ei saanut pettää vaimoaan vuosikausia rauhassa. Vanhoilla ihmisillä vaimo joutui tekemään kotityöt vielä useimmin kuin nykyliitoissa. Valitettavasti.
Keski-ikäiselle suosittelen lenkkeilyä raittiissa ilmassa ja viinamäärän pudottamista pohjalukemiin.
Viina on jo pudotettu pohjalukemiin. Raitis ilma voisi kyllä tehdä hyvää. Liikuntaa tulee muuten harrastettua varsin mukavasti.
keski-ikäinen mies
"naisellisista jutuista" tykkääminen ei siis ole ehdoton, mutta näin yleisesti :D. Miksi etsin nimenomaan "hyvää naista" on koska, tosiaan jos sitoudun niin sitten sitoudun kunnolla loppuelämäksi ja tavoitteeni olisi että tuntisit maailman ainoaksi naiseksi.
Sillä löydät että muutut itse hyväksi mieheksi. Monilla on kaikenlaosia vaatimuksia joita eivät itsekään täytä. Löydät joka tapauksessa sellaisia ihmisiä ouoleesi joita tämän hetkinen kasvusi vaatii.
Jos nyt jotain kiinnostaa minä niin voipi vaikka ottaa yhteyttä? keyslost(at)outlook.com
Ymmärrän, olen kuitenkin pyrkinyt elämässäni olemaan mahdollisimman hyvä ihminen tuntemattomille, ystäville, perheelle. Tosiaan en voi sanoa olevani hyvä mies ilman että kuulostaisin ylimieliseltä, joten päätös on muitten.
Mistä hyvän naisen tunnistaa?