Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten huvittavia painovaatimuksia treffisivuistoilla

Vierailija
02.01.2016 |

Näitä näkee oikeasti ihan koko ajan. Ei ole lainkaan harvinaista, että profiilissa ilmoitetaan omiksi mitoiksi160cm/90-100kg, mutta silti miehen pitää olla vähintään 180 cm ja painoakin saisi olla korkeintaan 80-90 kiloa.

Ja vielä kummallisempaa on se, että näillä pulleilla akoilla tuntuu tiukimmat painorajat miehille. Vähemmän pulleilla näkee usein jotain välillä 70-130 kiloa eikä pituusvaatimuksessakaan ole yleensä samaa 180 sentin alarajaa.

Olen siis itse yli 180 cm, joten sinnällänsä se ei ole mikää ongelma. Huvittavaav vaan oikeasti kuinka harhaisia tapauksia noissa palveluissa pyörii.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän paljon pläskejä naisia tätäkin palstaa lukee. Mielestäni ylipainoisille pitäisi olla rajoitus viestien kirjoittamisessa netille ja ei äänestysoikeutta.

Vierailija
22/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskeillä on yleensä muitakin ongelmia kuin se ylipaino. Luulevat usein olevansa kurvikkaita sen sijaan että myöntäisivät itselleen olevansa läskejä. Myös prinsessasyndrooma on näillä yleisempää kuin normaaleilla naisilla.

Terveysalalla työskentelevänä näkee mahalaukun ohitukseen tai pienennykseen tulevia paljon. Lähes kaikki ovat naisia ja lisäksi on jokin psyyken sairaus tai fibromyalgia muitten perinteisempien tautien lisäksi.

Kaikkia tuskin leikkaus auttaa kun muita ongelmia on liikaa. Parasta olisi ruoan hintaa nostettaisiin vaikka kymmenkertaiseksi tai lihaville laitettaisiin joku ylimääräinen vero vaikka katukuvan rumentamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Parasta olisi ruoan hintaa nostettaisiin vaikka kymmenkertaiseksi tai lihaville laitettaisiin joku ylimääräinen vero vaikka katukuvan rumentamisesta.

Niin, tai yksinkertaisesti pakottamalla terveellisten ja tuoreiden ruokatarvikkeiden hinta samalle tasolle kaiken prosessoidun einespaskan kanssa. Nyt säästää rahaa huomattavasti ohittamalla ne terveelliset ja tuoreet ruokatarvikkeet ja suntaamalla suoraan eineshyllylle ja pakastealtaalle.

Vierailija
24/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja ei maininnut mitään painostaan... 

Ei, minua ei huvita yhtään.

Vierailija
25/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja ei maininnut mitään painostaan... 

Ei, minua ei huvita yhtään.

Sata kiloa. Eli jonkun verran on ylipainoa.

Vierailija
26/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että naiset hakeutuvat vatsaleikkauksiin, mikäli läski ei muuten lähde.

Kaduilla vyöryy todella paljon erittäin lihavia miehiä. He sentään kuolevat reippaasti saappaat jalassa sopivassa iässä eli alle 40- tai 50-vuotiaina. Varo, ap!

Vierailija
27/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen 160cm 60 kg eli vähän on ylimääräistä läskiä.

Miesihanteeni on 185-190 cm ja 100-110 kg. Pitää olla harteikas, lihaksikas, voimakas ja vahvaluustoinen. Vahvalla luustolla tarkoitan siis sitä että kädet ja jalat on paksut ja kovat eli ei rasvaa vaan luuta ja lihasta. En pidä kukkakeppimiehistä.

Ja kyllä olen saanut tällaisen miehen vaikka olenkin itse vähän läski :) .