Naisten huvittavia painovaatimuksia treffisivuistoilla
Näitä näkee oikeasti ihan koko ajan. Ei ole lainkaan harvinaista, että profiilissa ilmoitetaan omiksi mitoiksi160cm/90-100kg, mutta silti miehen pitää olla vähintään 180 cm ja painoakin saisi olla korkeintaan 80-90 kiloa.
Ja vielä kummallisempaa on se, että näillä pulleilla akoilla tuntuu tiukimmat painorajat miehille. Vähemmän pulleilla näkee usein jotain välillä 70-130 kiloa eikä pituusvaatimuksessakaan ole yleensä samaa 180 sentin alarajaa.
Olen siis itse yli 180 cm, joten sinnällänsä se ei ole mikää ongelma. Huvittavaav vaan oikeasti kuinka harhaisia tapauksia noissa palveluissa pyörii.
Kommentit (27)
Kai sitä voi hakea juuri sellaista kuin haluaa, itsehän ne siitä kärsii jos eivät saa haluamaansa. Vai mikä sinun ongelmasi on? (En ole nettideiteissä enkä noissa mitoissa, kyllästyttää vain jatkuva valitus siitä mitä jotkut hakevat.)
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä voi hakea juuri sellaista kuin haluaa, itsehän ne siitä kärsii jos eivät saa haluamaansa. Vai mikä sinun ongelmasi on? (En ole nettideiteissä enkä noissa mitoissa, kyllästyttää vain jatkuva valitus siitä mitä jotkut hakevat.)
Tarkoitus on kyllä on enneminkin naureskella noille tapauksilla. Hakekoot mitä tykkää, se ei ole ongelma.
Miehillähän ei ole yhtään huvittavia vaatimuksia, esim. juuri painon tai vaikka iän suhteen ;)
Vierailija kirjoitti:
Täällä aloitetaan harva se viikko miesten pilkkausketjuja, joissa nauretaan "miesten epärealistisille vaatimuksille seuranhaussa".
Btw, aika harvassa on ne komeat, normaalipainoiset miehet, jotka hakevat selkeästi ylipainoista seuraa. Läskifetisistit on sitten erikseen...
Pulleat naiset ovat usein pinnallisia ja vaativat hyvännäköistä kumppania. Ei tietenkään aina. (ei-saa-yleistää-lisäys)
Moni hoikka mies haluaa muhkun naisen.
Vierailija kirjoitti:
Komeaa miestä etsitään, vaikka itse on sotanorsu...
Antaa etsiä vaan. Johan sen nyt miehenäkin näkee, että komeat miehet ovat pirun harvassa.
Kyllä routa naisen ruman miehen alle ajaa.
Läskeillä on yleensä muitakin ongelmia kuin se ylipaino. Luulevat usein olevansa kurvikkaita sen sijaan että myöntäisivät itselleen olevansa läskejä. Myös prinsessasyndrooma on näillä yleisempää kuin normaaleilla naisilla.
Mullapas lukeekin että painoa miehellä pitää olla vähintään 80 kiloa. Haluan miehen olevan isompi kuin minä, ylipainokaan ei haittaa, ja itse olen 168/65, eli sotanorsu. :D
Olen pitkässä avioliitossa enkä koskaan ole hakenut miestä treffisivustolta, mutta voin kyllä tunnustaa, että pidän laihoista, jopa alipainoisista miehistä, vaikka itse olen vähän pullukka. En voi mieltymykselleni mitään. Ihan yhtä lailla joku toinen tykkää bodareista tai kaljuista miehistä tai jostain muusta. Ei itseään voi pakottaa pitämään jostain mistä ei pidä.
Ei mulla vaan ollut painovaatimusta.
T. ylipainoinen nainen
Pitäisiköhän perustaa nettitreffipalvelu, jossa tutustuttaisiin ei-ulkonäkökeskeisesti tai ikäkeskeisesti ihminen edellä. Veikkaan, että saisin aikaan hyviä pareja, mutta en montaakaan asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt keskenään kaksi eri asiaa - miesten ja naisten vaatimukset. Edellä mainittuja, yleensä ikään liittyviä, vaatimuksia ja niitä esittäviä miehiä halveksitaan ja pilkataan täällä päivittäin. Nyt kun joku erehtyykin mainitsemaan jotain naisten vaatimuksista, niin eiköhän joku "jatkuvaan" valitukseen kyllästynyt nainen ole sisariaan (ja ehkä itseäänkin) puolustamassa. Tämä palsta on NIIN ennalta-arvattava. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on kyllä on enneminkin naureskella noille tapauksilla. Hakekoot mitä tykkää, se ei ole ongelma.
Kannattaisi hankkia parempaa luettavaa. Maailma on täynnä hyviä kirjoja ja netistäkin löytyy paljon hauskempaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ne sotanorsut tosiaan itselleen toistelee ja uskottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-"Vain koirat tykkää luukasoista"
-"Tosi naisella on muotoja"
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla vaan ollut painovaatimusta.
T. ylipainoinen nainen
No joo, siinä mielessä hieman huono otsikko, ettei siis lähellekään kaikille ole tuollaisia vaatimuksia. Itse asiassa suurimmalla osalla pulleista naisista ei vaikuta olevan suurempia kriteerejä miehen painon ja pituuden suhteen.
Mutta löytyy paljon niitäkin, jotka itse ovat 160 cm /100 kg, mutta silti miehen pitää olla vähintään 180 cm ja saa painaa korkeintaan 90 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-"Vain koirat tykkää luukasoista"
-"Tosi naisella on muotoja"
:D
Sopiva pulleus on naiselle ihan hyvästä, se tuokin hienosti muotoja esiin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että maha ja perse roikkuu polven korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole enemmän kyse täydellisestä suhteellisuudentajun ja itsekritiikin puutteesta. Omassa kämpässä on tuskin yhtäkään peiliä.
Komeaa miestä etsitään, vaikka itse on sotanorsu...