Miten postikortti VARMASTI perille tiistaiksi?
Pitäisi lähettää kortti pk-seudulta Etelä-Pohjanmaalle, ja vielä sellaiseen pikkukuntaan. Sinne menee yleensä aina ykkösluokkakin sen 2päivää.
Olen valmis viemään kortin minne vaan pk-seudulla ja maksamaakin extraa jos kortti on perillä tiistaina.
Onko teillä ideoita millä saisin kortin ajoissa perille?
Kommentit (13)
Tiistai on pyhä, hyvällä tuurilla menee pika kuriirikirjeenä eteenpäin kun maksaa itsensä kipeäksi.
Yksi idea olisi pistää jollekin kimppakyyti sivulle viesti että maksat jotain jos joku toimittaisi kirjeen perille.
Onnistuu helposti mutta en uskalla kirjoittaa neuvoa palstalle, koska se varmasti sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiistai on pyhä, hyvällä tuurilla menee pika kuriirikirjeenä eteenpäin kun maksaa itsensä kipeäksi.
Yksi idea olisi pistää jollekin kimppakyyti sivulle viesti että maksat jotain jos joku toimittaisi kirjeen perille.
Mikä pyhä?
Nyt kun lähdet viemään, niin on VARMASTI perillä tiistaina.
Keskiviikko on pyhä, ei tiistai.
Ja en lähe viemään kirjettä itse, 4h ajoa kuitenkin.
Mitään mahdollisuutta saada se jotenkin postiin niin, että lähtisi eteenpäin jo ma aamuna eikä iltapäivällä?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikko on pyhä, ei tiistai.
Ja en lähe viemään kirjettä itse, 4h ajoa kuitenkin.
Mitään mahdollisuutta saada se jotenkin postiin niin, että lähtisi eteenpäin jo ma aamuna eikä iltapäivällä?T. Ap
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/kortitjakirjeet/kirjeet/pikakirje…
No postin kautta ei ainakaan kannata lähettää. Joku kuriirifirma varmaan toimisi. Onko sen oltava niemenomaan tietty kortti? Meinaan, että jos tilaisit jostain paikallisesta kukkakaupasta kukkalähetyksen, niin he veisivät perille henk.koht.?
Postin Pikakirje on vastaus ongelmaasi:
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/kortitjakirjeet/kirjeet/pikakirje…
Lähetin viime ma klo 12:35 pikakirjeen ja ti 14:50 se oli perillä vastaanottajalla. Kirjeen kulkua voi seurata netin palvelussa josta näkee milloin vastaanottaja on kuitannut lähetyksen. Maksoi hieman yli 6 euroa. Tämä taitaa olla ainut keino saada korttisi nopeasti perille. Suosittelen
Pitääkö toi pikakirje laittaa ihan postipostiin vai onko se mahdollista lähettää ton läheisen Valintatalon "postista" ?
Kaikki postin palvelut onnistuu myös noista asiamiesposteista.
Jos kortin perille meneminen on tärkeää, niin mene postikonttoriin. Minulla on huonoja kokemuksia "kioskipostien" toiminnasta.
Vie itse.