Miesten ikävaatimuksista treffisivustoilla
Olen katsellut miesten profiileja juuri eronneena 40v naisena. Siellä on paljon ikäisiäni miehiä, mutta lähes kaikilla ikävaatimuksena 18-40 tai 25-40 jne. En voi sille mitään mutta tuo vaan kertoo miehestä aika paljon jos on valmis suhteeseen itseään 15-22 vuotta nuoremman kanssa. Mutta hyvä että siinä pystyy jo heti karsimaan pois nämä tapaukset.
Minulla ei ole ikäkriisiä mutta on aina välillä tullut törmättyä näihin itseäni 15 vuotta vanhempiin miehiin jotka juoksevat huomattavasti nuorempien naisten perässä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo minusta, että avopuolisoni on 15 vuotta itseäni nuorempi?
Mitä mieltä olet Sauli Niinistöstä?
Millaisia "tapauksia" me mielestäsi olemme?
Sauli Niinistö on fiksu mies, mutta auttamattoman vanha. Jäykkä olemus juuri sellaisen vanhan ukon tyyliin ,kun taas vaimonsa kukoistaa vielä pitkään.
Arvelen että seksi ei Haukiolle suuria merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
4Kymppisten naisten oikea ikähaarukka on 50-60 vuotias mies.
Näin se vain menee. Nuoruuden päivät ovat ohitse, jolloin pääsitte valikoimaan miehiä.
YÖK
Olen kaunis ja näytän n. 30v. Että älä setä selitä siinä.
Mulla ei ole ryppyjä.
45N
Se on vaan sitä miesten uhoavaa tyyliä.
Minä kyllä kelpaan kenelle nuorelle kaunottarelle tahansa vaikka olenkin vanha läski ukko.
Vähemmän niitä kuitenkin tuolla toreilla ja turuilla näkee noita ison ikäeron pariskuntia. Ja jos onkin, niin kyllä silloin mies on oikeasti nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Tein itse muutama viikko sitten profiilin. Olen 24-vuotias ja oma ikäkriteeri on 23-30. Valehtelematta on tullut kymmeniä viestejä +40 miehiltä jotka kaikki pyytää minua joustamaan "vähän" ikäriteereistäni. Ja jokainen noista toteaa ekassa viestissään olevansa NUOREKAS.
Vastaavaa kokenut. Ollessani 26-vuotias muutin työn vuoksi pikkupaikkakunnalle. Siellä nelikymppinen paikkakuntalainen mies pyysi treffeille. Meillä ei ollut mitään yhteistä.
Hämmentävintä hänen perusteluissaan oli, että hänen mielestään "meitä" nuoria oli tosi vähän kyseisellä paikkakunnalla. "Meillä" hän tarkoitti itseään ja minua. Kyllä nelikymppinen on nelikymppinen, vaikka omasta mielestään olisi kuinka nuori tahansa.
Sama juttu nettitreffeissä eli kun ilmoitin hakevani suunnilleen samanikäistä seuraa, niin sain vastauksia miehiltä, joista jotku olivat päälle nelikymppisiä.
Onko lukemisen ymmärtäminen niin vaikeaa joillekin?
Luulisi noiden miestenkin löytävän paremmin seuraa, mikäli hakisivat itsensä ikäisiä naisia eikä 10-15 vuotta nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain menee. Nuoruuden päivät ovat ohitse, jolloin pääsitte valikoimaan miehiä.
YÖK
Mulla ei ole ryppyjä.
45N
Onko se muka hyvä asia, jos näyttää kolmekymppiseltä? Auattamattoman vanhentuneita ja täysiin loppuukulutettuja kolmekymppisetkin muijat ovat aina. Näyttäisit kaksikymppiseltä, niin olisi jo jotakin.
No ei Se ikäero enää silloin paljoa paina jos toinen on 30 ja toinen (yli) nelikymppinen, mutta parikymppiset on turhan nuoria elämää kokeneelle... Mutta ei pidä tuomita, hengenheimolaisuudesta se on loppupeleissä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo minusta, että avopuolisoni on 15 vuotta itseäni nuorempi?
Mitä mieltä olet Sauli Niinistöstä?
Millaisia "tapauksia" me mielestäsi olemme?
Sauli Niinistö on fiksu mies, mutta auttamattoman vanha. Jäykkä olemus juuri sellaisen vanhan ukon tyyliin ,kun taas vaimonsa kukoistaa vielä pitkään.
Arvelen että seksi ei Haukiolle suuria merkkaa.
Tästä voi päätellä, että mitä tämä kertoo Haukiosta mutta mitä se kertoo Saulista?
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut miesten profiileja juuri eronneena 40v naisena. Siellä on paljon ikäisiäni miehiä, mutta lähes kaikilla ikävaatimuksena 18-40 tai 25-40 jne. En voi sille mitään mutta tuo vaan kertoo miehestä aika paljon jos on valmis suhteeseen itseään 15-22 vuotta nuoremman kanssa. Mutta hyvä että siinä pystyy jo heti karsimaan pois nämä tapaukset.
Minulla ei ole ikäkriisiä mutta on aina välillä tullut törmättyä näihin itseäni 15 vuotta vanhempiin miehiin jotka juoksevat huomattavasti nuorempien naisten perässä.
Mitä pahaa siinä on jos mies pystyy suhteeseen myös paljon nuoremman kanssa? Sehän on vain lisätaitoa ja suvaitsevaisuutta. Eri asia jos mies pystyy suhteeseen vain puolta nuoremman kanssa.
Ja se että miehelle kelpaa lähestyvä 18v (tietysti se on epätodennäköistä) ei tarkoita sitä että mies käyttäisi aikaansa lähestymällä sen ikäisiä, vaan että antaa heillekin mahdollisuuden lähestyä häntä. Tyhmäähän se olisi kieltäytyä mahdollisuuksista.
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikäkriisiä mutta on aina välillä tullut törmättyä näihin itseäni 15 vuotta vanhempiin miehiin jotka juoksevat huomattavasti nuorempien naisten perässä.Mitä pahaa siinä on jos mies pystyy suhteeseen myös paljon nuoremman kanssa? Sehän on vain lisätaitoa ja suvaitsevaisuutta. Eri asia jos mies pystyy suhteeseen vain puolta nuoremman kanssa.
Ja se että miehelle kelpaa lähestyvä 18v (tietysti se on epätodennäköistä) ei tarkoita sitä että mies käyttäisi aikaansa lähestymällä sen ikäisiä, vaan että antaa heillekin mahdollisuuden lähestyä häntä. Tyhmäähän se olisi kieltäytyä mahdollisuuksista.
Mikseivät nämä avarakatseiset miehet koskaan anna mahdollisuutta itseään 20 vuotta vanhemmille naisille? Tyhmäähän se on kieltäytyä mahdollisuuksista, eikö?
En nyt kuitenkaan heti pelkästään tuon perusteella lähtisi tuomitsemaan. Olen itse alle kolmekymppinen ja mieheni puolestaan on 40+v, meillä on siis n. 15 v ikäero. Tapasimme ihan "perinteisesti" baarissa, eikä meistä kumpikaan ensisijaisesti etsinyt oikein mitään, saati vanhempaa/nuorempaa kumppania, satuimme vaan tapaamaan ja vähitellen rakastumaan. Miehen aiemmat pitkäaikaiset kumppanit ovat olleet hänen kanssaan samaa ikäluokkaa, minulla keskimäärin 2-3 vuotta itseäni vanhempia.
Olemme molemmat ihan korkeakoulutettuja, hyvässä vakityössä olevia aikuisia ihmisiä, joten en nyt näe suurta eroa siihen, vaikka mies olisikin sen 10 vuotta nuorempi. Päinvastoin, on hyväkuntoinen, pitää huolta ulkonäöstään ja pukeutuu tyylikkäästi. Jos on liian jyrkkä ikäasiassa, voi mennä onni ja suuri rakkaus ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti minulla on ilmoitus treffipalstalla ja ikä on 50v haarukaksi olen laittanut 48-54, mutta erittäin monella yli 50v naisella on haarukka 38-50 ja kun on juteltu niin johtuu siitä kun tulokkaita on, epäilen kyllä suhteiden vakavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikäkriisiä mutta on aina välillä tullut törmättyä näihin itseäni 15 vuotta vanhempiin miehiin jotka juoksevat huomattavasti nuorempien naisten perässä.Mitä pahaa siinä on jos mies pystyy suhteeseen myös paljon nuoremman kanssa? Sehän on vain lisätaitoa ja suvaitsevaisuutta. Eri asia jos mies pystyy suhteeseen vain puolta nuoremman kanssa.
Mikseivät nämä avarakatseiset miehet koskaan anna mahdollisuutta itseään 20 vuotta vanhemmille naisille? Tyhmäähän se on kieltäytyä mahdollisuuksista, eikö?
Tavallaan niinkin, mutta tavallaan taas ei ole ihan samasta asiasta kyse.
Nelikymppiset ovat ne viimeiset pyöreät synttärit, jolloin ihminen on vielä enemmän tai vähemmän freesi ja hyvännäköinen ja jaksaminen suurinpiirtein samaa tasoa kuin nuorena. NHL:ssäkin pelaa vielä yli nelikymppisiä ukkeleita mutta viisikymppisiä ei näy juuri koskaan missään.
Siksi parikymppiselle ja nelikymppiselle voi vielä tulla ainakin lyhyt suhde, koska nelikymppinen on vielä melko hyvännäköinen ja hänellä on monia vanhenemista kompensoivia ominaisuuksia. Jossakin vaiheessa vain tulee siihen ikään, että kokemus ei enää kompensoi ikää tarpeeksi.
Naisten kohdalla kokemus ja karisma vaikuttaa paljon vähemmän, joten naisella ikä laskee markkina-arvoa nopeammin kuin miehellä ja viisikymppisenä lähes kaikki naiset ovat hedelmättömiä. Toki tässä vaikuttaa myös se, että mies harvoin olettaa naisen yrittävän todistaa arvoaan ja kelpoisuuttaan miehelle samalla tavalla kuin mies naiselle, joten miehen motivaatio vakuuttaa iän puolesta steriiliä naista omasta kelpoisuudestaan on alhainen. Jos naiset huhkisivat yhtä kovasti kuin miehet, miesten ikäkriteerit voisivat joustaa enemmän myös ylöspäin.
Viisikymppinen nainen voi vielä kuitenkin täpärästi saada seksiä joiltakin nuorilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YÖK
Mulla ei ole ryppyjä.
45N
Onko se muka hyvä asia, jos näyttää kolmekymppiseltä? Auattamattoman vanhentuneita ja täysiin loppuukulutettuja kolmekymppisetkin muijat ovat aina. Näyttäisit kaksikymppiseltä, niin olisi jo jotakin.
Noh, on se kiva kun näyttää nuoremmalta kuin ikäistään vanhemmalta. Viime keväänä kysyttiin papereita.
Sisarukset ovat myös nuorekkaita ja vanhemmat.
45N
Mä hain kerran ihan rehellisesti ilmoituksella seksiseuraa netistä, nainen olen ja tuolloin 25-vuotias. Laitoin kriteereiksi, että mies saa olla max. 15 vuotta vanhempi. Niin eikös tullut viestejä näiltä reilusti yli viisikymppisiltä miehiltä, osa vanhempia kuin isäni. Oon aina tykännyt vanhemmista miehistä, mutta jossain menee raja. Löysin kyllä kriteerini täyttävää mukavaa seuraa, mutta sain mailin täyteen roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoinkin, silloin kun olin itse 20v. Tai no, 17v vanhempi taisi olla suurin ikäero. 20-40 vuotiaat on ollut minun, ei mitenkään ehdoton vaan suuntaa antava ikähaarukka sitten 90-luvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Nelikymppinen nainen se vasta pääseekin valikoimaan. Halutessaan yhtä lailla kakskymppisen kuin kuuskymppisen. Kokemusta on :)
No NYT tuleekin sitten yläpeukkuja, kun nelikymppinen NAINEN kertoo että voi valita myös parikymppisiä. Hohhoijaa!!
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan vakituisista suhteista, niin mies joka haluaa suhteen kovin paljon nuoremman kanssa, ei ole oikein aikuistunut eikä kypsä. Sellaiset miehet jotka ovat olevinaan ikinuoria tai sitten ovat kiinnostuneet vain seksistä eivät ainakaan minua kiinnosta.
40+ mies ei pitäisi olla enää samalla aaltopituudella jonkun 18 v naisen tai voisi sanoa tyttösen kanssa. Sellainen mies on lapsellinen. Ymmärrän että pelkkä seksi voi olla houkuttelevaa nuoren naisen kanssa vaikka aivan varmasti ei aina parempaa kuin vanhemman naisen.
Itse menin kerran sänkyyn 30v miehen kanssa ja itse olin 20v. Mies tuntui sedältä. Mies oli naimisissa ja 2 lapsen isä. En ole asiasta ylpeä, mutta en olisi kirveelläkään lähtenyt tuon miehen kanssa toista kertaa vaikka seksi ei sinänsä huonoa ollutkaan.
Tämä mies sanoi että 16v tytöt ovat ihania ja 20 v ovat myös vielä ihania mutta 30v naiset jo tietävät mitä haluavat eivätkä siksi ole enää helppoja.
Niinpä !
Vai niin. Missähän ne nuorekkaat 40+ miehet oikein piileksii? Niitähän pitäisi olla pilvin pimein, mutta ei niitä kovin usein oikeasti näy.