Minkä taudin sain?
Nyt on vahva epäilys että tuli napattua uutenavuotena joku pöpö mukaan seksikumppanilta.. Oltiin tietty vähän liian humalassa ja päädyttiin sitten panemaan. Ja ilman kortsua koska "eihän mulle mitään voi sattua".
Seksin jälkeen mulle iski karmee kurkkukipu, niskajäykkyys ja muutenkin sellanen epätodellinen fiilis ja pientä lämpöä.
Sanokaa mulle että tää on vaan sattumaa ja flunssan oireita, vai voiko joku tauti olla noin ärhäkkä että heti ilmaantuu oireita?!?! Oireet todellakin tuli n. tunti seksin jälkeen
Kommentit (20)
Omg, sait varmaan koko värisuoran, eli klamydia, kuppa, herpes, hiv, tippuri!
Mononukleoosi. Ei liity mitenkään alakertaan. Ns. "pusutauti", joka siis viruksen aiheuttama.
Vierailija kirjoitti:
Mononukleoosi. Ei liity mitenkään alakertaan. Ns. "pusutauti", joka siis viruksen aiheuttama.
Ok kiitos tästä. Pitänee silti suunnistaa lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut hiv:n, onnea.
No sen ennakko-oireissa menee 2-8viikkoa että tuskin siitä on kyse, vaikka ei sekään kyllä ihmetyttäisi kun senverran huonomaineiseen naiseen haksahdin :/
Mene tautitesteihin viikon parin päästä ja uudelleen 3 kk päästä. Vaadi myös verikokeet ja että niistä katsotaan hepatiitit ja HIV.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sen arvoista?
No täytyy sanoa että vaikka olis hivi tullut niin kyllä oli.
Annos elämänkokemusta , nauti siitä
Vierailija kirjoitti:
Annos elämänkokemusta , nauti siitä
Alkais olla jo kohta eläm koulun kurssit kaikki käytynä, jee!
Harva sp-tauti noin nopeasti oireilee. Paitsi omatunto.
HIV aiheuttaa usein flunssan viikon sisällä tartunnasta, jonka jälkeen voi olla vuosiakin oireeton.
Sukupuolitaudeista oikeasti oireilee noinkin äkkiä ainakin herpes. Kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Neekerisankkeri? https://fi.wikipedia.org/wiki/Lymphogranuloma_venereum
Tämäkin tauti leviää nyt maahanmuuton seurauksena.
Mistä tiedät, oliko naisella ehkäisy kunnossa?Ainahan ne voi sanoa "syön pillereitä" ;) niin söi kaverikin ja pamahti paksuksi yhden yön panon jälkeen :D
Mene testeihin parin viikon päästä. Taidat olla vähän yksinkertainen.
No todennäköisesti kuvittelet nuo oireet päässäsi, koska tiedät, että oli tyhmästi tehty tuo. Menepäs sinne sukupuolitauti testeihin varmuuden vuoksi ja ota opiksesi tästä. Virheitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
HIV aiheuttaa usein flunssan viikon sisällä tartunnasta, jonka jälkeen voi olla vuosiakin oireeton.
Näin olen lukenut, ja oireet täsmää :/
Muihin ei oikein täsmää.
No toki ebola tai flunssa..
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, oliko naisella ehkäisy kunnossa?Ainahan ne voi sanoa "syön pillereitä" ;) niin söi kaverikin ja pamahti paksuksi yhden yön panon jälkeen :D
No eipä ne pillerit paljoa sp-taudeilta suojaa?
Olet saanut hiv:n, onnea.