Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalla aina halveksitaan minua?t.ammattivalittaja

Vierailija
02.01.2016 |

Mitään ei saisi yrittää kun heti kaikki tyrmätään. Miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hoida lapsia

Vierailija
2/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hoida lapsia

Hoidanhan minä. Ei mulla ole kuin tuo ekaluokkaa käyvä lapsi.ap

Vierailija
4/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kello ei Aruballa ole vielä viittäkään...

Vierailija
5/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? etkö itse valvo monesti öitä ja nuku päiviä. Hauskaa pitäessä on loma mennyt.ap

Vierailija
6/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? etkö itse valvo monesti öitä ja nuku päiviä. Hauskaa pitäessä on loma mennyt.ap

Juuri tämän takia sinua halveksitaan. Sinä valehtelet aina ja kaikesta. Ja vielä niin läpinäkyvästi ja tyhmästi, että jäät kiinni. Et sinä missään Aruballa ole.

Vierailija
7/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet yrittänyt? Ei muistu mieleen muuta kuin valittaminen. Se kyllä sujuukin ihan hyvin, että pointsit siitä.

Vierailija
8/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia sinua halveksitaan. Sinä valehtelet aina ja kaikesta. Ja vielä niin läpinäkyvästi ja tyhmästi, että jäät kiinni. Et sinä missään Aruballa ole.

Kyllä olen. Me mieheni kanssa biletämme yöt ja monesti nukumme päivällä, eikö lomalla saa tehdä niin?ap

Vierailija
9/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä olet yrittänyt? Ei muistu mieleen muuta kuin valittaminen. Se kyllä sujuukin ihan hyvin, että pointsit siitä.

Alan tammikuussa yrittäjäksi mutta siitäkin sain täällä vain paskaa niskaani.ap

Vierailija
10/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelusi on vastenmielistä. Siinä todennäköisin syy, miksi sinusta ei pidetä.

Vierailija
11/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tärkeämpi kysymys on: miksi välität? Tämä on av-palsta, jossa haukutaan ja valitetaan ihan kaikesta. Jos täällä avautuu, pitää olettaa että 90 % palautteesta on kielteistä. Ei se kerro palautteen kohteesta mitään, ainoastaan palautteen antajista.

Vierailija
12/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelusi on vastenmielistä. Siinä todennäköisin syy, miksi sinusta ei pidetä.

Miksi se on niin vaikea tajuta että minäkin voi matkustaa Aruballe tai aloittaa yrittäjänä? kyllä vaan voin.ap

Vierailija
13/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Me mieheni kanssa biletämme yöt ja monesti nukumme päivällä, eikö lomalla saa tehdä niin?ap

Sä et biletä vaan palstailet. Sieltä mökistä. Niissä Aruban pikkuhotelleissa ei ole nettiyhteyttä. Mä tiedän, kun toissavuonna lomailin siellä itse. Ihan oikeasti siis. :)

Vierailija
14/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa saat uutta valittamisen aihetta. Ikinä ei mitään positiivista.

Vierailija
15/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, katsotaan sitten, kun olet aloittanut. Olen heti valmis pyytämään epäilyjäni anteeksi, kun olet ollut vaikkapa puoli vuotta yrittäjänä.

Vierailija
16/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin hauska juttu, kun aloit joskus marraskuussa puhua, että lähdette lomalle jouluna. Joku ehdotti, että mites ois Aruba ja kas, hetkessä teillä oli se pitkään säästämänne Aruban-reissu jo varattunakin. Lyön vetoa, ettet ollut koskaan Arubasta kuullutkaan, etkä taida tietää vieläkään paljon. En kyllä minäkään, mutten väitäkään olevani siellä nyt.

Vierailija
17/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin vaikea tajuta että minäkin voi matkustaa Aruballe tai aloittaa yrittäjänä? kyllä vaan voin.ap

Valehtelet taas. Valehtelit syövästäsi. Valehtelet, valehtelet, valehtelet. Olet kuvottava.

Vierailija
18/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuvottavaa tuo valehtelusi, muuta kommentoitavaa ei enää ole.

Vierailija
19/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet polttanut nahkasi niissä bikineissäsi?

Vierailija
20/29 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia, mistä (keksitystä) syystä valittajan bisneksen menevät mukamas munille ja voi vaihtaa valehtelun aihetta? Itse veikkaan huimauksen pahentumista.