Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teri Niitin yhteistyökumppanit? Boikotti.

Vierailija
02.01.2016 |

Mitkä yritykset tekevät Teri Niitin kanssa yhteistyötä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa. Jos jossain on itsekkäitä ja suvaitsemattomia typeryksiä niin suomalaisissa mammuleissa. Boikotoi ap varmuuden vuoksi kaikkea jotta voit imettää julkisissa paikoissa vapaasti. Tosin jos kaikkea boikotoi niin ei jää kuin Kelan aika käyttöön. Tsemiä!

Tämän kommentin tekee erityisen hupaisaksi se, että koneessa imettänyt äiti oli business-luokassa. Siis voitko kuvitella, että joillakin imettävillä äideillä on varaa lentää Nykkiin bisneksessä? Ottaen huomioon, että Teri Niitti todennäköisesti sai paikan bisneksestä työsuhde-etuna, kun mammuli maksoi itse :D

Teri Niitti ei ole kaikessa mukana, ei se niin hyvä stylisti ole.

Miehen pisteillä voi upgreidailla koko perheen. Nimim. pa -mutsi mutta silti busineksessa.

No sitähän et voi tietää, kenen pisteillä siellä on lennelty :D Mutta se nyt on varmaa, että Teri ei ole itse maksanut bisneksestään yhtään mitään.

Eiköhän terillä ole pikkuisen leveämpi leipä kuin näillä imettävillä av/wt-mammoilla. Jos on asiakkaina ylen ja finnairin tasoisia yhtiöitä + paljon mistä emme edes tiedä, eiköhän sillä jonkun bisneslipun verran tienaa.

Tutkimusten mukaan nimenomaan korkeakoulutetut imettää enemmän ja pidempään. Luepa joskus joku virallinen tutkimus seiskan sijaan...

Vierailija
22/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä taas niin ensimmäisen maailman ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää mitkään teidän boikottinne koskaan onnistuneet? Milloinkaan, ikinä?

Vierailija
24/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää mitkään teidän boikottinne koskaan onnistuneet? Milloinkaan, ikinä?

Katja Hänninenkin se vaan porskuttaa eduskunnassa edelleen.

Vierailija
25/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa. Jos jossain on itsekkäitä ja suvaitsemattomia typeryksiä niin suomalaisissa mammuleissa. Boikotoi ap varmuuden vuoksi kaikkea jotta voit imettää julkisissa paikoissa vapaasti. Tosin jos kaikkea boikotoi niin ei jää kuin Kelan aika käyttöön. Tsemiä!

Tämän kommentin tekee erityisen hupaisaksi se, että koneessa imettänyt äiti oli business-luokassa. Siis voitko kuvitella, että joillakin imettävillä äideillä on varaa lentää Nykkiin bisneksessä? Ottaen huomioon, että Teri Niitti todennäköisesti sai paikan bisneksestä työsuhde-etuna, kun mammuli maksoi itse :D

Teri Niitti ei ole kaikessa mukana, ei se niin hyvä stylisti ole.

Miehen pisteillä voi upgreidailla koko perheen. Nimim. pa -mutsi mutta silti busineksessa.

No sitähän et voi tietää, kenen pisteillä siellä on lennelty :D Mutta se nyt on varmaa, että Teri ei ole itse maksanut bisneksestään yhtään mitään.

Eiköhän terillä ole pikkuisen leveämpi leipä kuin näillä imettävillä av/wt-mammoilla. Jos on asiakkaina ylen ja finnairin tasoisia yhtiöitä + paljon mistä emme edes tiedä, eiköhän sillä jonkun bisneslipun verran tienaa.

Tutkimusten mukaan nimenomaan korkeakoulutetut imettää enemmän ja pidempään. Luepa joskus joku virallinen tutkimus seiskan sijaan...

Älä sinä minun lukemisilla päätäsi vaivaa. Nämä täällä meuhaavat imetysfanaatikot eivät ole mitään korkeakoulutusta lähelläkään. "Virallisilla" tutkimuksilla, jossa mitataan korrelaatiota imetyksen määrän ja koulutuksen välillä, ei ole mitään merkitystä. Näitä täysin turhia tutkimuksia on maailma pullollaan. Niistä on tietysti jonkun muka-viisaan kiva poimia itselleen ne mielekkäimmät. Mutta siis mistään virallisista tutkimuksista älä sinä tule minulle av-palstalla selittämään. T. Se edellinen

Vierailija
26/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tuo vihastanne tuleva energia johonkin hyödyllisempään. Kiitos!

Vierailija
27/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt katoaa jo suhteellisuudentaju näiltä vihanlietsojilta. Eilisen uutinen, mies mokasi ja anteeksi on pyydetty, mennään kaikki eteenpäin elämässämme.

En usko hetkeäkään et tuo ihminen katuu tekoaan. Pyytää anteeksi, koska jotkut pintaliitäjä-julkut eivät lähteneetkään komppaamaan ja/tai finnair hermostu.

Mä oon niin Terin puolella. Miksi ihmeessä imettäjät eivät voi käyttää esim niitä huiveja ?

Kuvassa ei näkynyt kuin pää, mutta ennen tai jälkeen ? Mistä me tiedetään kuinka paljon mamma on hieronut tissejään että maitoa on tullut tai minkälaisen show'n lopettamisesta on tullut ?

Lentokoneessa saa kuvata ja kuvia saa ladata nettiin.

Vierailija
28/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Teri Niitti mokasi. Mutta hän pyysi jo anteeksi.

Mitä vielä haluat?

Jos persu möläyttää vihakommentin vaaditaan eroa ei anteeksipyyntöä.

Vierailija
29/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä niitti kritisoinut imettämistä julkisilla paikoilla,en ymmärrä mistä tämä poru.

Vierailija
30/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä niitti kritisoinut imettämistä julkisilla paikoilla,en ymmärrä mistä tämä poru.

Jep. Vaikka kuinka moni on jo ennen tätäkin "kohua" kritisoinut näkyvää julki-imetystä. Minusta on sääli, että "väärän" mielipiteen julkituominen käytännössä pakottaa pyytämään anteeksi, vaikkei oikeasti olisi edes mitään anteeksipyydettävää.