Miten vuonna 2016 voi Suomesta löytyä vielä niin suvaitsemattomia ihmisiä kuin Teri Niitti?
Hämmästyttää kovasti. Pitäisköhän piruuttaan postata imetyskuva Terin faceseinälle, vaikken enää imetäkään.
Kommentit (90)
Samoin boikottiin tämmöiset jotka loukkaavat tieten tahtoen ja saadakseen vain taloudellista etua itselleen. Boikotoin kaikkea missä tämä suvaitsematon impivaaralainen kaapista ulos tullut homo on mukana.
Haloo vähän noiden reagointien kanssa, eihän se Niitti imetystä kritisoinut vaan sitä, että tuo imemistapahtuma olisi huomaavaista peittää julkisilla paikoilla paremmin. Nyt moisesta kommentista jo virinnyt homous vs. imetys -sota....
Meitä on monia, minä itse en tykkää katsoa vieraiden nännien imentää mutta enpä nyt myöskään esim. julkista suutelua homojen kesken (tai heterojenkaan) - molemmat kuitenkin luonnollisia ja henkilökohtaisella tasolla sieviä ja tarpeellisia juttuja.
Kyse taisi olla siitä, että huomioidaan toisetkin. Ja en ole Teri vaan ihan äiti itsekin :) Se oma vauva tai rakas puoliso on oman maailman keskipiste, mutta julkisissa tiloissa on huomattava myös muiden "maailmat" - kukaan ei ole toista tärkeämpi.
Millä tavalla se teron salakuvaamisen uhriksi joutunut äiti ei olisi huomioinut muita? Ei "esitellyt" itseään hinkit levällään ym.
Eihän siltä edes näkynyt mitään?
No tero pyysi anteeksi ja sai kaipaamansa hetken julkisuudessa, siinähän siitä loppujen lopuksi taisi olla kyse. Kuukauden päästä kukaan ei edes enää muista koko tyyppiä.
Get over it... Eiköhän tämä aihe ole jo käsitelty. Teri ei tykkää imettävistä naisista (kukapa tykkäis) ja tökerösti ilmoitti asian. Eilisen päivän uutisia, mitä niitä enää taivastelemaan.
Mitäpä sitä nyt enää rypistää, kun on housuissa jo? Hupsista saatana. Kyllähän tätä jo Finskikin kommentoi, ihan asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Haloo vähän noiden reagointien kanssa, eihän se Niitti imetystä kritisoinut vaan sitä, että tuo imemistapahtuma olisi huomaavaista peittää julkisilla paikoilla paremmin. Nyt moisesta kommentista jo virinnyt homous vs. imetys -sota....
Meitä on monia, minä itse en tykkää katsoa vieraiden nännien imentää mutta enpä nyt myöskään esim. julkista suutelua homojen kesken (tai heterojenkaan) - molemmat kuitenkin luonnollisia ja henkilökohtaisella tasolla sieviä ja tarpeellisia juttuja.
Kyse taisi olla siitä, että huomioidaan toisetkin. Ja en ole Teri vaan ihan äiti itsekin :) Se oma vauva tai rakas puoliso on oman maailman keskipiste, mutta julkisissa tiloissa on huomattava myös muiden "maailmat" - kukaan ei ole toista tärkeämpi.
Asia on kuule justiin päinvastoin. Terin olisi itse pitänyt huomioida tämä vauva ja imettävä äiti. Mutta ei, piti pojan esittäytyä maailman napana ja häiriytyä luonnollisesta tapahtumasta, jota Teri ei tokikaan taustansa ( sukupuolinen suuntaus ) takia kykene ymmärtämään. "Miekkailevat kalut" kun edustaa hänen erikoisosaamistaan, ja oksetusta pukkaa kun näkee vauvan äidin tissiä imevän.
Imettäminen on luonnollista joo, mutta munkin mielestä se ei ole kivan näköistä saati kuuloista. Olen itsekin äiti ja täysimettänyt molempia lapsiani 6kk ja osittain imettänyt toista 1v6kk ja toista 9kk, ja olin erittäin tarkka siitä, ettei kukaan nähnyt kun imetin. Kotona poistuin imettämään makkariin jos meillä oli vieraita, kylässä samoin ja ennenkaikkea julkisilla paikoilla menin aina jonnekin "piiloon" imettämään.
Vierailija kirjoitti:
Terin "kompleksikas" suhde äitiyteen antaa ymmärtää että ehkä homoudesta voikin parantua terapialla.
Se että inhoaa imettävää äitiä viittaa tähän.
Minäkin voin pahoin, jos nään imettävän äidin.
- Nainen 20v
Vierailija kirjoitti:
Get over it... Eiköhän tämä aihe ole jo käsitelty. Teri ei tykkää imettävistä naisista (kukapa tykkäis) ja tökerösti ilmoitti asian. Eilisen päivän uutisia, mitä niitä enää taivastelemaan.
Ei ole mikään olankohautuksilla sivuutettava asia kun suvaitsematon impivaaralainen tulee kaapista ja ryhtyy määrittelemään että mitä kukin saa tehdä.
Tätä tapausta ei saa unohtaa.
Teri teki väärin postaamalla tuon kuvan kaikelle kansalle. Selasin instagrammissa noita terille suunnattuja imetyskuvia ja mietin, että ei paljoa järkeä kyseisillä mammoillakaan. Moni lapsi oli jo isompi, katsoi suoraan kameraa ja muualla profiilisissa lapsen nimikin nähtävissä. Joo imetys on luonnollinen asia, mutta myös pienellä lapsella on oikeus yksityisyyteen. Irvokasta laittaa toisen ruokailusta henkilökohtaisia ja tunnistettavia kuvia pitkin nettiä.
Myös jotenkin huvittaa tuo imetyksen vertaaminen nykyiseen mainontaan ja vähäpukeisuuteen. Moni ihminen kuitenkin kiusaantuu molemmista. En minä halua todistaa reteetä imetystä sen enempää kuin pikkubikineissä heilumista julkisella paikalla. Kokisin oloni vaivaantuneeksi. Olen itsekkin imettänyt kaksi lasta lähes kaksi vuotiaaksi ja pyrkinyt ottamaan kanssaihmiset huomioon missä liikuinkin. Minusta myös lapsella on oikeus yksityiseen ja rauhalliseen ruokailuun ilman töllöttäviä perverssejä. En ole sinisilmäinen vaan tiedän, että maailmassa on monenlaista hiipparia. Ja sitten osa mammoista julkisesti jakaa tälläistä materiaalia tunnistettavata lapsestaan. Toivottavasti kyseiset kuvat lapsesta heidän kouluiässään ei koskaan leviä pitkin nettiä ja kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen on luonnollista joo, mutta munkin mielestä se ei ole kivan näköistä saati kuuloista. Olen itsekin äiti ja täysimettänyt molempia lapsiani 6kk ja osittain imettänyt toista 1v6kk ja toista 9kk, ja olin erittäin tarkka siitä, ettei kukaan nähnyt kun imetin. Kotona poistuin imettämään makkariin jos meillä oli vieraita, kylässä samoin ja ennenkaikkea julkisilla paikoilla menin aina jonnekin "piiloon" imettämään.
Juuri Teri Niitin kaltaisten suvaitsemattomien ihmisten takia tällaista edelleen tapahtuu. Miksi? Kyse on SYÖMISESTÄ. Ei muutkaan ihmiset mene piiloon syömään. Ja muuten, ei ole kovinkaan monta vuosikymmentä sitten, kun homojen piti piiloutua samalla tavalla, nyt nähtävästi piiloutumisvuorossa ovat imettävät äidit. Ei ole homot oppineet yhtään mitään historiastaan.
Mihin piiloon menet lentokoneessa imettämään?
- ulos ovesta? Ei hyvä vaihtoehto
- vessaan? Ei sekään. Teri olisi itse voinut mennä syömään ja juomaan vessaan, jos noin kovasti korpes.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tykkää homoista, enkä siitä että marssivat "oikeuksiensa" (?) puolesta. Ai minkä oikeuksien ? Oikeudesta tyrkkiä toisia kaappiin?
Someäidit (ehkä nuoret, ehkä kouluttamattomat, koko elämä pyörii lapsen ympärilla, valtio kaataa kasakaupalla rahaa tilille pelkästään sen vittuhedelmän vuoksi) tuppaavat vetämään herneet nokkaan jos mitä tahansa mitä he päähänsä saavat tehdä kritisoidaan. Jos äityli saa päähänsä paiskoa kakaransa paskavaipan sisällön pitkin lentokoneen seiniä kesken valtameren ylityksen niin tätäkään ei saa kritisoida vaan se on hyväksyttävänä luonnollisena reaktiona sille että äityli on vähän väsynyt ja hermostunut.
Toki äideissä on koulutettujakin mutta aika tavallista tuntuu olevan se, että ennen kuin on saatu eka työpaikka tai edes koulutus loppuun niin putkautetaan eka kakara tulille, siihen perään pari muutta koska eihän suomessa tarvitse itse panostaa senttiäkään lapsentekoon tai kasvatukseen. Eli elämänkokemusta ei ole yhtään mistään ja somessa vertaistukea tulee muilta ihan samanlaisilta.
Vierailija kirjoitti:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q…
Suvaitsevaisille on nykyään tyypillistä, että määritellään itse, mitä suvaitaan ja samalla leimataan muut suvaitsemattomiksi. Hintit ovat usein misogyynejä ja lapsivihaajia, mutta itse vaativat muita hyväksymään sairaan elämäntapansa.
Mitä muuten olisi tapahtunut, jos heteromies olisi julkaissut yököttelykuvan suutelevista hinteistä lentokoneessa? Aivan, ei tarvitse vastata, sillä kaikki tietävät vastauksen.
Viestisi ja asenteesi on sairas, et ole tippaakaan Teriä parempi ihminen. Ihminen voi olla homo ja silti paska tyyppi, se ei tee homoista yleisesti sen huonompia kuin muistakaan ihmisistä, vaikkei se toki pelasta tilannetta. Eikä homous tee ihmisestä automaattisesti suvaitsevaista tai yhtään mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri Teri Niitin kaltaisten suvaitsemattomien ihmisten takia tällaista edelleen tapahtuu. Miksi? Kyse on SYÖMISESTÄ. Ei muutkaan ihmiset mene piiloon syömään. Ja muuten, ei ole kovinkaan monta vuosikymmentä sitten, kun homojen piti piiloutua samalla tavalla, nyt nähtävästi piiloutumisvuorossa ovat imettävät äidit. Ei ole homot oppineet yhtään mitään historiastaan.
No tissistä syöminen on eriasia kuin lautaselta. Se näyttää niin iljettävältä vaikka onkin luonnolista. Ei ulostaminen tai synnyttäminenkään mikään viehkeä näky ole. Taikka seksin harrastaminen.
Nuita asioita ei kuitenkaan tehdä keskellä markettia tai lentokoneessa muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Someäidit (ehkä nuoret, ehkä kouluttamattomat, koko elämä pyörii lapsen ympärilla, valtio kaataa kasakaupalla rahaa tilille pelkästään sen vittuhedelmän vuoksi) tuppaavat vetämään herneet nokkaan jos mitä tahansa mitä he päähänsä saavat tehdä kritisoidaan. Jos äityli saa päähänsä paiskoa kakaransa paskavaipan sisällön pitkin lentokoneen seiniä kesken valtameren ylityksen niin tätäkään ei saa kritisoida vaan se on hyväksyttävänä luonnollisena reaktiona sille että äityli on vähän väsynyt ja hermostunut.
Toki äideissä on koulutettujakin mutta aika tavallista tuntuu olevan se, että ennen kuin on saatu eka työpaikka tai edes koulutus loppuun niin putkautetaan eka kakara tulille, siihen perään pari muutta koska eihän suomessa tarvitse itse panostaa senttiäkään lapsentekoon tai kasvatukseen. Eli elämänkokemusta ei ole yhtään mistään ja somessa vertaistukea tulee muilta ihan samanlaisilta.
Koulutetut äidit nimenomaan imettävät ja pitkään. Sen sijaan kouluttautumattomat näpsivät elämästään kuvia Instaan ja paljastavat junttiutensa.
Vierailija kirjoitti:
Kuules hinuri, ne herneet kuluu syödä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten olisi tapahtunut, jos heteromies olisi julkaissut yököttelykuvan suutelevista hinteistä lentokoneessa? Aivan, ei tarvitse vastata, sillä kaikki tietävät vastauksen.
About sama paskamyrsky kuin tästä Terin ääliötempauksesta?
Niinpä. Ja hän homona vaatii itselleen ja muille homoille hyväksyntää ja suvaitsevaisuutta. Ja mitä kuvia sillä on ollu itestään instassa ja facessa! Huh. Se tiesi saavansa aikaan paskamyrskyn joten hakiko tällä vaan julkisuutta itselleen? Työn määrään luulisi hänellä tulevaisuudessa tämä vaikuttavan negatiivisesti. Mammat ei unohda, tää tulee seuraamaan tyyppiä koko loppu elämän. Aijon itse henkilökohtaisesti jatkossa boikotoida kaikkia jotka hänen palveluitaan käyttävät.