Päätin antaa periksi miehelle ja alkaa kiltiksi
Mies on olemukseltaan aika dominoiva ja joskus kiivas, on kuitenkin sanonut usein pitkän suhteen aikana että haluaisi vain että olisin kiltti hänelle. Ajattelin nyt uuden vuoden kunniaksi kokeilla olla, lopettaa siis kaiken valittamisen ja vaatimisen jne. kuitenkaan luopumatta kaikesta itselleni tärkeästä jne. Saapa nähdä, mitä seuraa vai seuraako mitään.
Kommentit (10)
En mä mitään kukkia halua. Mutta olen tosissani.
Ap
Onko teidän käsitys "kiltteydestä" sama?
Ja varaudu siihen, että hän alkaa vaatia entistä enemmän. Jyrien kanssa täytyy pitää puolensa tai tulee jyrätyksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän käsitys "kiltteydestä" sama?
Ja varaudu siihen, että hän alkaa vaatia entistä enemmän. Jyrien kanssa täytyy pitää puolensa tai tulee jyrätyksi.
On varmaan. Eikä mies vaadi mitään kohtuutonta eikä meillä vallitse mikään epätasa-arvo tärkeissä asioissa. Ehkä tätä on vaikea selittää...koitan vain olla miehen seurassa pehmeämpi. Olen itsekin herkästi aika kovan ja kylmän oloinen. Ap
Olet palstalla suunnilleen sukupuolesi petturi, patriarkaatin kätyri tai uhri :D
Vierailija kirjoitti:
Mies on olemukseltaan aika dominoiva ja joskus kiivas, on kuitenkin sanonut usein pitkän suhteen aikana että haluaisi vain että olisin kiltti hänelle. Ajattelin nyt uuden vuoden kunniaksi kokeilla olla, lopettaa siis kaiken valittamisen ja vaatimisen jne. kuitenkaan luopumatta kaikesta itselleni tärkeästä jne. Saapa nähdä, mitä seuraa vai seuraako mitään.
Valittaminen ja vaatiminen eivät toimi ihmissuhteessa. Hienoa, jos olet tajunnut sen!
Mun mies sanoi kerran riidan aikana, että se on ystävällinen niille, jotka on sille ystävällisiä. Minä ongelmista puhuvana en ollut sellainen.
Okei. Kolme kuukautta olin todellinen mallivaimo, vaan muuttuiko mies? Ehei, ei sitten lainkaan. Päinvastoin, sukkia oli entistä enemmän lattialla, televisiosta katsottiin miehen päättämää kanavaa, kahvia hän keitti vain itselleen jne.
Eli minun kohdallani ystävällisyys aiheutti sen, että mies entistä enemmän halusi minusta kynnysmaton ja entistä vähemmän välitti siitä, miltä minusta tuntuu.
Ihanko oikeasti joku ''valittaa ja vaatii'' toiselle ihmiselle, oli se kuka tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi kerran riidan aikana, että se on ystävällinen niille, jotka on sille ystävällisiä. Minä ongelmista puhuvana en ollut sellainen.
Okei. Kolme kuukautta olin todellinen mallivaimo, vaan muuttuiko mies? Ehei, ei sitten lainkaan. Päinvastoin, sukkia oli entistä enemmän lattialla, televisiosta katsottiin miehen päättämää kanavaa, kahvia hän keitti vain itselleen jne.
Eli minun kohdallani ystävällisyys aiheutti sen, että mies entistä enemmän halusi minusta kynnysmaton ja entistä vähemmän välitti siitä, miltä minusta tuntuu.
Ex-mies nykyään? Saitko/saatko seksiä? Ap
Ei seuraa mitään jos et ole tosissasi. Naisen tehtävä on asettua miehensä jalkojen juureen nöyrästi ja kiitollisuudella ja kas, visa on rajaton ja kukkia satelee, perhekin voi hyvin.
Viisas nainen pitää suunsa, mutta myös oman päänsä :)