Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrkytetäänkö maksuttomassa ALEXANDRIA-neuvonnassa jotakin? Onko kukaan käyny?

Vierailija
13.02.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Alexandrian kautta semmoinen keskivertoriskin rahasto eli ei eläkesäästämistä sinänsä vaan rahasto johon laitan 200e / kk. Vertailin tuossa vastaavanlaisiin piensijoittajien rahastoihin ja aikalailla Alexandrian tuotot ovat linjassa pankkien (OP ja olikohan Danske Bank?) rahastojen kanssa. Ainoa iso plussa Alexandrialle siitä että minulla on mukava yhteyshenkilö jonka kanssa asiat sujuvat mutkattomasti ja minuun ollaan yhteydessä vuosittain (voi olla kuulemma useamminkin jos haluaisin mutta minulle riittää 1x/vuosi). Olen sen verran laiska/kiireinen ihminen että en jaksa kikkailla rahastojen kanssa ja mielelläni maksan provikkaa ammattitaidosta ja asiakaspalvelusta. Lisäksi yrittäjänä arvostan sitä että Alexandria on "pieni" yritys verrattuna pankkeihin joten mielelläni annan rahani ennemmin heille kuin isoille pankeille.

Vierailija
22/22 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa äskeiseen! Siis rahaston tuotto on samalla linjalla pankkien rahastojen kautta KULUJEN JÄLKEENKIN eli vaikka Alexandria "ottaa välistä" niin silti tuotto on sama mutta plussaa tulee asiakaspalvelusta ja muista pienistä asioista. En näe mitään syytä siis vaihtaa pankkiin koska rahallinen tulos on ihan sama mutta Alexandriaan on helpompi, nopeampi ja mukavampi olla yhteydessä ja homma toimii :) Joku iso sijoittaja voisi ehkä saada paremman tuoton pankeilta, en tiedä, mutta minä saan ihan hyvän Alexandrialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän