Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Loiri ei ole leikkannut noita mokkuloita naamastaan?

Vierailija
01.01.2016 |

Luulisi ettei olisi ollut rahasta kiinni?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Sinua miellyyttääkseen? Ehkä haluaa mieluummin naamaansa möykkyjä kuin kraattereita.

Vierailija
2/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minä olen ihmetellyt monesta muustakin ihmisestä. Entisen vaimoni sukulaisilla oli tuollaisia pärstissään vähän kaikilla, nuorilla muuten näteillä naisillakin. Sitten leuhkitaan ulkomaanmatkoilla ja uusilla autoilla karvaiset syylät naamalla heiluen. Ei kai noiden poistattaminen niin kallista voi olla, etteikö niitä voisi leikata jos vaikka yhtenä vuotena jättäisi auton vaihtamatta. Vaimoni oli ihme ja kumma säästynyt naamasyyliltä ainakin viisikymppiseksi, nyt en ole muutamaan vuoteen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi leikkaisi? Mitä haittaa niistä on?

Vierailija
4/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Itse poistatin kuusi luomea vähän alta nelikymppisenä ja oli kyllä paras kauneusleikkaus ikinä! Naama näyttää huomattavasti nätimmältä, kun ei ole luomia rumentamassa. Ja nehän mokomat vielä kasvavat vuosien myötä, eivät ole kaunis kenenkään kasvoilla. 

Plastiikkakirurgi osaa poistaa luomet niin, ettei niistä mitään kuoppia jää vaan siistit arvet, joita myöhemmin tuskin huomaa.

Vierailija
5/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmykään ei leikannut.

Vierailija
6/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa minä olen ihmetellyt monesta muustakin ihmisestä. Entisen vaimoni sukulaisilla oli tuollaisia pärstissään vähän kaikilla, nuorilla muuten näteillä naisillakin. Sitten leuhkitaan ulkomaanmatkoilla ja uusilla autoilla karvaiset syylät naamalla heiluen. Ei kai noiden poistattaminen niin kallista voi olla, etteikö niitä voisi leikata jos vaikka yhtenä vuotena jättäisi auton vaihtamatta. Vaimoni oli ihme ja kumma säästynyt naamasyyliltä ainakin viisikymppiseksi, nyt en ole muutamaan vuoteen nähnyt.

:D

Vierailija
8/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt Loirin patteja. Katse kiinnittyy koko ajan niihin. Pieni operaatio, jolla kasvot saisi siistin näköisiksi. Kyseessä sentään esiintyvä artisti.

Vierailija
9/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt Loirin patteja. Katse kiinnittyy koko ajan niihin. Pieni operaatio, jolla kasvot saisi siistin näköisiksi. Kyseessä sentään esiintyvä artisti.

Vierailija
10/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia luomia alkaa sorkkia, saattaa leikkauksen jälkeen nousta tilalle vielä paljon pahemman näköiset ja kokoiset keloidit. Kaikille niitä ei tule, mutta monille kyllä.

Vierailija
11/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuttu jolla sormenpäänkokoinen pallukka kaulassa. Kulkee kesät talvet poolopaidassa eli selkeesti koittaa peittää sitä, mut eihän se kaulus ikinä oo siinä päällä. En vaan käsitä miks ei leikkauta sitä!!!! Ihan varmasti tollasesta sais jo lähetteen ihan julkiselle puolelle!

Ja vaikka ei sais niin kyllä töissäkäyvä ihminen pystyy ne rahat jostain repimään.

Vierailija
12/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani oli vanhempi nainen, jolla tosi iso syylä tms. suupielessä. Siitä kasvoi tummia karvoja. Oksetti joka kerran, kun joutui puhe-etäisyydelle. Miten jotkut ihmiset eivät välitä ulkonäöstään ollenkaan? Tämäkin nainen kuului olevan naimisissa, hyi.

Vierailija
13/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin tommoset kasvaa kai pomminvarmasti uudestaan. Ainakin sellaiset littanat ns rasvaluomet.

Vierailija
14/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut tarpeeksi naisia ja kansansuosiota niiden kanssakin? Miksi siis vaivautua.

Vierailija
15/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen tuota rumaa kampausta. Kaksi kertaa vuodessa leikattava ohut letti kammalla taaksepäin. Mutta tuotahan sitä näkee vanhemmilla miehillä (ja Jussi Niinistöllä ja Pekka Aric Auvisella ym.)

Vierailija
16/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on niin vanha. Tässä on nyt  valtaisa sukupolvien välinen kuilu. Loirin aikaan muinaisella keskiajalla miehet ei huoltaneet ulkonäköään niin kuin nykyiset valkohampaiset poppipojat karvattominen alapäineen ja keinorusketuksineen. Eli maailma, eri mokkulat.

Vierailija
17/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka wifi ei toimi, niin hyvä kun on omat yhteydet aina mukana

Vierailija
18/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen kautta ihan rutiinitoimenpide tuommonen luomenpoisto (lähettävät samalla patologille näytteen) , ei satu tippaakaan ja terveyskeskushinnalla.

Mutta jos ei välitä että naamassa on suoraan sanoen ällöttäviä karvapatteja jotka voisi poistaa  pienellä toimenpiteellä, niin usein miten oma valinta se ihmisen onni aina on.

Itseltä postettu selästä ja olin silloin tosi tyytyväinen sekä lopputulokseen että toimenpiteeseen julkisella puolella.

Vierailija
19/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiltä naisilta se on saanut tuollakin pärställä.

Vierailija
20/42 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiltä naisilta se on saanut tuollakin pärställä.

No sehän se tässä se tärkein pointti lienee ja elämän Se Kovin Juttu - saada pyllyä hyvännäköisiltä naisilta.