Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte lähisukulaiseen jonka mielestä

Vierailija
01.01.2016 |

ulkomaanmatkat ja alkoholi pitäisi kieltää suomalaisilta? Ja että Suomen pitäisi erota EU:sta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mielenterveyspäivystyksen puhelinnumeron

Vierailija
2/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomi on vapaa maa, ja täällä saa olla asioista erimieltä. Jos itse et osaa suhtautua ihmisiin, joilla on erilaiset mielipiteet kuin sinulla, ehkä sinun kannattaisi mennä keskustelemaan asioista jonkun terapeutin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kauheasti mitenkään. Toisesta korvasta ulos -tyyliin.

Vierailija
4/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se jo tulikin, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :) Mielipiteitä kun on maailma pullollaan.

Vierailija
5/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis appiukkoni. Hän saarnaa joka kerta kun ollaan heidän luona kylässä tai hän meillä. Varsinkin EU:sta hän jaksaa vinoilla koska tietää minun suhtautuvan myönteisesti EU-jäsenyyteen. Mutta myös jos meidän perhe suunnittelee ulkomaanmatkaa hän alkaa saarnata siitä miten turhaa matkustaminen on ja että suomalaisten rahojen tuhlaaminen ulkomailla pitää kieltää. Alkoholia hän ei kokonaan kieltäisi mutta hinnat pitäisi ainakin viisinkertaistaa ja keskikalja pitäisi saada pois ruokakaupoista. Anoppi samaa mieltä näistä asioista paitsi ulkomaanmatkat hän sentään sallisi, koska olisi aikoinaan halunnut lähteä tapaamaan jo kuollutta siskoaan joka muutti Australiaan yli 50 vuotta sitten.

Olen jutellut siitä millainen suhteeni appivanhempiini on ammattiauttajan kanssa ja hän neuvoi ettei minun kannata käydä heidän luonaan mutta perheen yhteenkuuluvuuden vuoksi kumminkin käydään n kerran kuussa.

Vierailija
6/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun appiukkoni. Niin rasittavaa. Meillä aina perheriita kun ollaan käyty appiukon luona. Alan itsekin käyttäytyä tosi moukkamaisesti kun ottaa niin päähän. Koita nousta asioiden yläpuolelle. Helpommin sanottu kuin tehty...

Vierailija
7/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi jo kuollut ja hän oli ihan tämän appiukon talutusnuorassa. T.8

Vierailija
8/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellinen omi 6 ei 8!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi