Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen tansseista poisjääminen

Vierailija
01.01.2016 |

Lukion käyneet, tanssitteko vanhat? Jos ei niin oletteko myöhemmin ajatelleet että olisi pitänyt mennä?
Itsellä olisi tänä keväänä edessä mutta taidan jättää väliin koska ei ole paria ja tällä hetkellä olen henkisesti melko huonossa kunnossa... harmittaa selitellä tuota kaikille tutuille, varsinkin äiti ja isoäiti olisivat halunneet että menen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin tyttöni ei tanssinut. Muiden tansseja katsellessa katui jonkin verran.

Vierailija
2/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin välistä, koska ei ollut paria, rahaa eikä oikein aikaakaan (minulla oli harrastus, joka vei paljon aikaa ja voimia). Siitä on kohta 15 vuotta enkä ole juuri harmitellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tanssinut eikä ole harmittanut pätkääkään !:)

Ei siihen aikaan olisi voinut vähempää kiinnostaa. En tykkää olla huomiossa eikä mekkoleikit kiinnostaneet johtuen huonosta itsetunnosta. Tosin en nyt kymmenen vuotta vanhempanakaan menisi jos mahdollisuus tulisi :D

Kuuntele itseäsi, älä mene jos yhtään siltä tuntuu.

Vierailija
4/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias kaverini kävi kuulemma aikoinaan ekoissa harkoissa vilkaisemassa meinnkiä, totesi vittu mitä paskaa ja lähti kävelemään. M22

Vierailija
5/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mennyt, enkä kadu mitenkään asiaa. Soitin kyllä orkesterissa sen sijaan, mutta vain koska kysyttiin josko huvittaa ja soitin silloin muutenkin aktiivisesti. Taisi siitä saada jotain "opintopisteitäkin". Mutta turhaan mietit, meilläkin niin iso lukio että sinne sekaan olisi vain hukkunut :) Muutenkaan en ole sen henkinen ihminen, että olisi kiinnostunyt pynttäytyä yhdeksi illaksi ns. prinsessaksi.. Jatkoille mentiin kumminkin kaikki kaverit yhdessä.

Vierailija
6/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin väliin  muutaman kaverin kanssa, syynä oli luokan muiden tyttöjen järjetön kotkotus ja kaakatus asiasta jo syksystä alkaen. Vietimme päivän kahviloissa kaupungilla, oli todella kivaa eikä ole koskaan kaduttanut jälkikäteen. 

Vierailija
7/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tanssinut, en myöskään osallistunut penkkareihin enkä edes omiin yo-juhliini. En ole koskaan ollut kiinnostunut tuollaisista. Eikä todellakaan kaduta, ihanaa ettei tarvinnut moisella roskalla päätään vaivata.

Vierailija
8/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se elämä on että pitää tehdä päätöksiä. Mutta ei sitten saa jäädä vatvomaan ja jossittelemaan.

Sen päätöksen kanssa pitää vaan elää...oli kyse sitten tansseista tai jostain vakavammasta jutusta.

Pääsee paljon vähemmällä kun edes itse seisoo omien päätöstensä takana muiden mielipiteistä piittaamatta.

Vierailija
9/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei sulla ole paria, niin sulla ei ole paria. Jos joku kysyy, miksi et mene, kerrot ettei ole kenen kanssa tanssia. That's it. Koko elämän mittakaavassa yhdet vanhojen tanssit eivät merkitse mitään.

Vierailija
10/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssi oli helppo tapa saada suoritusmerkintä, ei se edellyttänyt varsinaisiin tansseihin osallistumista. Lisäksi se koko homma on aika lailla lysti traditio.

Vierailija
11/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistunut vanhojen tansseihin kahdesta syystä: a) en pidä ns. pynttäytymisestä ja b) en pidä myöskään paritansseista. Ei ole kaduttanut että jäin pois, varsinkaan sen jälkeen, kun kuulin jälkeenpäin, millaista draamaa jo pelkät harjoitukset olivat kuulemma olleet. Omalla vuosikurssillani meitä oli yllättävän paljon sellaisia, jotka jättivät tanssit väliin omasta halustaan: 80-90 opiskelijan joukosta meitä poisjättäytyneitä oli reilusti yli parikymmentä.

Vierailija
12/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin väliin, kun ei vain yksinkertaisesti kiinnostanut tanssiminen. Ei kaduta. :)

Vierailija
13/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tanssinut silloin ja ei vieläkään kaduta, olen 27v.

Vierailija
14/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi on aika yleistä jättää väliin :D. Kaikki kaverini kuitenkin menevät ja tiedän että koko loppu lukioajan tulevat puhumaan niistä enemmän tai vähemmän ja saan kuulla "voi mikset sä ollut mukana :((((" -kommentteja. Mutta jos en nyt loman aikana muuta mieltä niin käytän rahat johonkin mikä silloin tuntuu kivemmalta :).

Vierailija
15/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 siis ap

Vierailija
16/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion kakkoneen minäkin olen, enkä tanssi. Yläasteella en muuta odottanutkaan kuin vanhoja, mutta sittemmin on tullut opittua että mulla on kaksi vasenta jalkaa eikä vähäistäkään rytmitajua. Äiti otti asian hyvin, vaikka tietysti sitä vähän harmitti kun ainoa tytär olen joka lukion käy (mutta ei mulle mutissut mitään). Isän äiti ei tiedä asiasta mitään, ja hänet tuntien päivittelee ja taivastelee päätöstäni mutta yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos :)

Vierailija
17/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut osallistua. En muutenkaan ole koskaan ollut sellainen ihminen, joka tekee asioita vain koska se on tapana ja muutkin tekevät. Ja minusta vanhojen tanssit pönötyksineen ja penkkarit teennäisine vitseineen ja ryyppäämisineen olivat etupäässä piinallista ajateltavaa. Ei kiitos.

Vierailija
18/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tanssinut eikä kaduttanut ole. Rahaa olisi ollut osallistua ja halukas tanssiparikin, mutta ei kiinnostanut. Protestoin niitä, sillä ainakin meidän koulussa oli mennyt sellaiseksi hienopersepissis-meiningiksi. Oikeasti tunsin todella paljon myötähäpeää osan puolesta, kun olivat tekorusketuksella yrittäneet viimeistellä tekoripsi-lookia ja saaneet aikaiseksi keltaisen hipiän. Puistattaa vieläkin!

Vierailija
19/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin väliin v. 2001, eikä kaduta yhtään. Ei kiinnostanut pukuleikit eikä mikään muukaan tansseihin liittyvä. En edes käynyt kurssilla katsomassa, että mikä meininki, ja erään yrittäessä kysyä pariksi lähdin vaan pois paikalta :D En ole yhtään perinnerakas tyyppi ja jaksan ihmetellä, että miten ihmeessä nuo tanssit ovat niin tärkeät ikäluokasta toiseen.

Vierailija
20/56 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin niin pahasti, että jätin tuollaiset tapahtumat välistä. Enpä olisi saanut silloin aikanaan paria itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä