Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan seurannut, Kotiin takaisin sarjaa?

Vierailija
01.01.2016 |

Mikä se salaisuus oli oikeasti?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sisäkkö Pikku-Georgen oikea äiti vai vaan joku Reginan juonittelukaveri?

Vierailija
42/78 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustanut sarjan faneille oman ryhmän facebokiin löydät sen tästä linkistä  https://www.facebook.com/groups/637356913101838/ Tervetuloa keskustelemaan tämän ihastuttavan sarjan käänteistä kanssamme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carolyn on niin kaunis <3

Vierailija
44/78 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoskauden päätösjaksossa kaikilla menee huonosti. Mummeli jäi viikatemiehen käsiin! Regina myrkyttää Sarahia rotanmyrkyllä - miten käy syntymättömän lapsen? George vannoi rakkauttaan Sarahille - miksi ei eroa Reginasta, onko alkava ura politiikassa todella niin tärkeä?  Olivia lähti (otto)lapsensa kanssa livohkaan - taitelijan syliin? Homomies tutkituttaa isyytensä  lääkärirakkaansa avustuksella -totuus paljastuu? Toipuuko Carolyn raiskauksesta - palaako suhde Jackiin ennalleen?  Anna pettynyt avioliittoon - tuleeko ero? 

Vierailija
45/78 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja ja kaipaan kovasti. Aitoa tunnelmaa. Alkais jo 😊

Vierailija
46/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi seuraaja. Miten tuo mies hylkäsi Reginan ja otti tilalle Sarahin? Miksi tuo pääsi tapahtumaan? Niin kunnollisenoloinen mies

Vierailija
47/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä seuraajia vielä?

Vierailija
48/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt ohi,mitä Sir Richard haluaa kostaa?

Vierailija
49/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusi seuraaja. Miten tuo mies hylkäsi Reginan ja otti tilalle Sarahin? Miksi tuo pääsi tapahtumaan? Niin kunnollisenoloinen mies

Hän oli alun perinkin rakastunut Sarahiin, mutta luuli, ettei Sarah koskaan huoli häntä. Poliitikkona hän tarvitsi kuitenkin rinnalleen vaimon ja teki Reginan kanssa sopimuksen kulissiliitosta.

Regina oli kuitenkin ihan oikeasti rakastunut ja todella mustasukkainen Sarahille. Hän yritti tappaa Sarahin rotanmyrkyllä mutta vahingossa se myrkky joutui kyläkoulun opettajalle, joka kuoli siihen. Sitten Regina ampui myös kylän poliisin. Sittemmin hänet diagnosoitiin mielisairaaksi.

Vierailija
50/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli alun perinkin rakastunut Sarahiin, mutta luuli, ettei Sarah koskaan huoli häntä. Poliitikkona hän tarvitsi kuitenkin rinnalleen vaimon ja teki Reginan kanssa sopimuksen kulissiliitosta.

Regina oli kuitenkin ihan oikeasti rakastunut ja todella mustasukkainen Sarahille. Hän yritti tappaa Sarahin rotanmyrkyllä mutta vahingossa se myrkky joutui kyläkoulun opettajalle, joka kuoli siihen. Sitten Regina ampui myös kylän poliisin. Sittemmin hänet diagnosoitiin mielisairaaksi.

Ja siis syy siihen, ettei George uskonut saavansa Sarahia, oli se, että Sarahin keskitysleirissä kuolleeksi luultu mies olikin elossa. Sarah ei siten ollutkaan leski vaan yhä naimisissa oleva nainen.

Vierailija
51/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja! Mä jopa katsoin Areenasta kaikki edelliset (neljä) kautta ennen kuin nämä uudet jaksot alkoivat, aikaa kun oli, sairauslomalla olen.

Vierailija
52/78 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mielenkiintoinen sarja. Myöhästyin eilen, koska alkaa jo vähän yli viis. Katsoin heti Areenasta. Kiitos Yle Areenasta.

Vierailija
53/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Kamalaa Reginalle joutua rakastamansa miehen kulissivaimoksi. Kamala mies, kun tuollaista halusi. Varmasti aistii toisen olevan rakastunut. Järkevämpi oikeassa elämässä olisi ottanut jonkun, johon pystyy oikeasti rakastumaan. (jos silloin oli selvää, että Sarah palaa aviomiehensä luo) Ottajia noin varakkaalle olisi ollut paljon.

Vierailija
54/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regina oli Georgelle "helppo" valinta. Hän oli hyvin pätevä ja edustava (ennen sairastumistaan) ja ennen kaikkea Georgen kauan sitten kuolleen vaimon sisar. Olivat siis tuttuja pitkältä ajalta ja George luuli tietävänsä, että asiallinen järkiliitto on helppo juttu.

Sitä George ei kuitenkaan tiennyt, että Regina oli ollut häneen rakastunut nuoresta pitäen ja ollut (salaa) raivoisan mustasukkainen, kun George menikin naimisiin hänen siskonsa kanssa.

Vierailija
55/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuossa leikitellään onko Regina hyvis vai pahis.

Vierailija
56/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, tuo selitti taas lisää. Jotenkin vaan silti kauhean röyhkeää ottaa toinen kulissiksi. Ei edes varmaan kulissilapsia meinannut tehdä ja naisparka olisi joutunut lapsettomaksi.

Vierailija
57/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regina on aivan parasta koko sarjassa! Tuo kunnolla tulta ja tappuraa! Näyttelijä on aivan mieletön roolissaan. Hänen takiaan jaksaa edelleen sarjaa seurata.

Sara ja George taas ovat ihan plääh. Sarah ihme pyheellinen moralisoija ja George tekopyhä tylsimys. Annakin on jotenkin rasittava nykyään. Ginoa jäin kaipaamaan. Harmi, ettei ole enää sarjassa.

Vierailija
58/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, uudelle katsojalle, vaikuttaa siltä, että Regina on kaltoinkohdeltu hyvä ihminen.

Vierailija
59/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regina on kyllä tähän asti ollut ihan pohjamutiaan paha, kaikin tavoin. Jännittävää nähdä, onko hän ihan oikeasti tullut vankilassa katumapäälle ja haluaako todella hyvittää tekojaan.

Vierailija
60/78 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Oliviaa ja Jamesia enää mukana? Olen nähnyt nyt uusia jaksoja vain satunnaisesti. Wikipedian mukaan heidän pitäisi olla tällä viidennellä kaudella, mutta en ole nähnyt heitä lainkaan.