Lyhyitä, pieniä bloggaajia?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Outoo nähä tääl uusii nimii tai mitälie nää helmihytti ja lillalove ja iramaria jne. ihan nevahööd....
Eikö olisi vaan virkistävää jos Suomen blogiskenessä tapahtuis jotain vaihtelua? Nyt tuntuu että on vaan kokoajan samat sopulit pinnalla. Booring.
OKV Miia ja White & Fresh Irina taitavat molemmat olla allekin tuon 160 cm. Ainakin tosi pieniltä ovat vaikuttaneet niinä muutamana kertana kun olen nähnyt. En ole itsekään kuin 162 ja Irina ainakin oli selvästi mua lyhyempi. Sattui kerran seisomaan jonossa vieressäni, joten oli hyvä ns vertailla. Miiaa en ole noin läheltä nähnyt, mutta olen nähnyt hänet Irinan kanssa ja vaikuttivat minusta aika saman pituisilta.
Eikö Coco sweet dreamin Henna ole noin 156 cm?
Didem. Yllätyin kuinka lyhyt livenä, näyttää paljon pitemmältä kuvissa!
Coco sweet dreamin Henna, alle 160.
Mistä nämä bloggaa? Yksikään ei tuttu mutta jos niillä on kertos mistä saa vaatteita niin voisin kiinnostua.
Aamukahvilla näyttää lyhyeltä, hyvin suomalaisen vartalotyypin omaavalla. Ja sinänsä tosi aito ja piristävä ikuisilla dieeteillä olevien bloggaajien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Aamukahvilla näyttää lyhyeltä, hyvin suomalaisen vartalotyypin omaavalla. Ja sinänsä tosi aito ja piristävä ikuisilla dieeteillä olevien bloggaajien joukossa.
Oli tämäkin joskus erilaisen virkistävä blogi, mutta nykyään mammona määrittelee täälläkin elämisen ehtoja. Nykyään tylsä sisältö kauniilla luontokuvilla.
Olen siirtynyt näistä rahankeruu-blogisteista ei-blogisti-ihmisten aivan ilmaiseksi loistavalla ammattitaidolla ja auliilla hyvien vinkkien jakamisella ja lämpimällä vuorovaikutuksella julkaisemiin sisältöihin. Olen myös alkanut eettisistä syistä boikotoida kaikkia yrityksiä, jotka tekevät blogistien kanssa näitä osta-osta -yhteistöitä. Näissä maksuttomissa sisällöissä sen sijaan saan aitoa ja kokemukseen perustuvaa tietoa tuotteista siitä kysymällä, niissä ei ole yhteistöitä joissa tuotteita mainostetaan rahan toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Coco sweet dreamin Henna ole noin 156 cm?
Olisin kyllä itse veikannut 150 senttiseksi, tai lyhyemmäksi.
Coco sweet dreams Henna lähemmäs 170!
Outoo nähä tääl uusii nimii tai mitälie nää helmihytti ja lillalove ja iramaria jne. ihan nevahööd....