Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestänne tarkoittaa, että kemiat kohtaavat/eivät kohtaa?

Vierailija
01.01.2016 |

Siis noin niin kuin ihmissuhteissa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä muutamaan naiseen tutustunut joiden kanssa kemiat kohtasi heti. Tutustuessa tunne että voisi viettää aikaa loputtomiin tämän henkilön kanssa..30 min lounaat venähtää 1,5h mittaisiksi ja ihmiseen luottaa täysin ja jolle tuleekin hassusti avauduttua erilaisista tunteista aika nopeasti..ja sama tietysti toisinpäin..nainen luottaa ja avautuu heti..keskustelu luontevaa ja ihan kuin olisi jossain kuplassa kaksin "pahasta maailmasta" ilman murheen häivää :)

No joihinkin miehiin naisen isohkot hinkit saattaa vaikuttaa tuolla tavalla huumaavasti....

Niin jos nämä tapahtumat tapahtuivat 90-luvulla. Nykyään huumataan isolla peballa.

Vierailija
22/23 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että mun kohdalla toimii ihan nämä vanhanaikaiset mutta vasta viimeisen kymmenen vuoden ajan tiedossa olleet feromonit. Tiedän yksinkertaisesti toisen ihmisen hajusta onko tyyppi mun tyyppi vai ei ole. 

En siis pidä ylihajustetuista ihmisistä. Enkä tietenkään likaisista, tupakoivista ja ryyppäävistä, jne. 

Olenkin kyllä ehkä poikkeuksellisen hajuherkkä ihminen. Tunnistan ihmiset muutenkin hajuistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeastaan tajua miksi tuota käytetään muissa kuin seksisuhteissa.

Nimittäin seksin puolesta on ihan selvää että jos kemia ei toimi se ei toimi. Olen aina pystynyt helposti määrittämään ne miehet kenen kanssa voisin panna ja ne kenen kanssa en ikinä vaikka oltaisiin kahdestaan maailmassa jäljellä neutronipommin jälkeen.

Neutronipommi on itseasiassa aika pienitehoinen. Mistä keksit noin huonon vertauksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi