Voiko itse tietää jos on enkeli?
Voiko enkeli maanpäällä tietää itse että on sellainen?
Kommentit (34)
Enkelit (tai demonit) eivät voi tulla ihmisiin. Enkelit ovat enkeleitä, ihmiset ihmisiä. Enkeli voi tulla ihmisen hahmossa maan päälle, mutta tietää olevansa enkeli, eikä heitä voi tunnistaa muut kuin herkät, eivätkä herkätkään voi varmuudella sanoa, että joku on enkeli. Eikä kyse ole mistään enkelin kosketus -sarjan hempeistä olennoista, pikemminkin luonnonvoimista. Paras paikka kohdata enkeli on luonnon helmassa tai jonkin uskonnon (minkä tahansa) pyhällä paikalla. Ruumiittomassa muodossa olevan enkelin läsnäolon tuntee helposti, ja se tuntuu juuri luonnonvoimalta. Voi tuntea lämpööä, sähköisyytta tmv.
No just joo. Kuvittelet sitten olevasi enkelimäisen ihana? Jos enkelimäisiä ihmisiä on, he eivät mieti tuollaisia vaan jakavat ihanaa valoaan pyyteettömästi, koska se on heidän luontonsa - ei omalla ihanuudellaan mässäily.
Valitettavasti olen pimeyden enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen pimeyden enkeli.
Enkeli on raamatullinen käsite. Tutkikaa uskonnollisista lähteistä mikä on enkeli. Enkeli ei ole ihminen. Ihminen voi olla hyvä, avulias ja suojeleva, enkeliä ei ihmisestä saa koskaan.
Testasin äsken parvekkeelta, että oonko enkeli ja nyt on jalka kipsissä. Kiitti vaan rohkaisusta
En ole koskaan ajatellut asiaa, mutta minä taidan olla enkeli. Olen vain ajatellut, että Jumala puhuu kauttani, mutta sitähän se on.
Mulla vaaleat pitkät hiukset, kauniit enkelimäiset kasvot ja tykkään pitää valkoisia vaatteita niin kuin enkelit kuvattiin koulukirjoissani. Lisäksi ihmiset tykkää minusta, mutta jotkut ihmiset, arvelen heidän olevan pahoja, karttavat minua. Olenko minä enkeli??
Kyllä ne oikeat enkelit tietää olevansa Taivaan Isän hommissa. Ei niihin hommiin mitään haahuilijoita oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus mietin että miltä enkeli 😇 näyttää. Voiko sellaisen tunnistaa jostain ulkoisesta merkistä?
Niillähän on ne valkoiset siivet.
Enkeli on suomeksi sanansaattaja. Jumalan sanansaattaja.
Raamatussa ei missään kohdassa kerrota, että elävällä enkelillä olisi siivet.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumanperkele ihmiset, kyllä te olette todennäköisesti enkeleitä ihan jokainen. Katsoin juuri viikkohoroskoopista tämän faktuaalisen, järkkymättömän totuudellisen tiedonmurusen, mutta silloin kun ei ole seiskaa käsilläni, katson uudesta kristallipallostani.
Hei ihan oikeasti. Miksi en vielä koskaan ole tavannut yhtäkään läpeensä hörhöttynyttä miestä, mutta tusinoittain kyllä jo naisia.
Miehet hörhöytyvät erilaisiin asioihin kuin naiset. Jos alat seuraamaan litteä maa -uskovaisia ja kaiken maailman reptiliaani salaliittoja, niin miehiä löytyy kyllä enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumanperkele ihmiset, kyllä te olette todennäköisesti enkeleitä ihan jokainen. Katsoin juuri viikkohoroskoopista tämän faktuaalisen, järkkymättömän totuudellisen tiedonmurusen, mutta silloin kun ei ole seiskaa käsilläni, katson uudesta kristallipallostani.
Hei ihan oikeasti. Miksi en vielä koskaan ole tavannut yhtäkään läpeensä hörhöttynyttä miestä, mutta tusinoittain kyllä jo naisia.
Miehet hörhöytyvät erilaisiin asioihin kuin naiset. Jos alat seuraamaan litteä maa -uskovaisia ja kaiken maailman reptiliaani salaliittoja, niin miehiä löytyy kyllä enemmän kuin tarpeeksi.
Uuuh muistan vieläkin sen hetken, kun tapailukumppani rupesi puhumaan liskoihmisistä ja jostakin Etelämantereen jään alla olevasta paratiisista. Hui kamala, mikä puistatuksen aalto vyöryi ylitseni. Kuvittelin vain hetkinen tätä ennen olevani täysijärkisen ihmisen seurassa.
Osta sellanen Ikean aivohattu. Sinne mahtuu isompikin sädekehä:)