Voiko itse tietää jos on enkeli?
Voiko enkeli maanpäällä tietää itse että on sellainen?
Kommentit (34)
Ei sitä välttämättä tiedä itse koska enkeli on itsessä läsnä ja on jossain hetkessä toiselle enkeli.
Ihmisiä me ollaan kuitenkin, enkelit tulee joskus meihin.
Enkelithän osaa lentää, kokeile sitä. Mutta varmuuden vuoksi matalalla vaan :-)
Enkeli on henkilö jolla on kyky kuulla toisten toiveet ja rukoukset. Enkelit on myös hyveitä. Ja joskus totuudentorvia eli E saattaa hyvin olla kova vastus. Onko enkeleitä olemassa... Tuskinpa. Oletko tavannut yhden?
voivatko enkelit elää maan päällä?
Itse joskus mietin että miltä enkeli 😇 näyttää. Voiko sellaisen tunnistaa jostain ulkoisesta merkistä?
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus mietin että miltä enkeli 😇 näyttää. Voiko sellaisen tunnistaa jostain ulkoisesta merkistä?
Luulisin että sen läsnäolon tuntee. Jonkinlainen hehku.
Vierailija kirjoitti:
voivatko enkelit elää maan päällä?
Enkeli voi olla Jumalan sanansaattaja maan päällä. Se voi olla kuka vaan "oikeaan aikaan", "oikeassa paikassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että sen läsnäolon tuntee. Jonkinlainen hehku.
Tai valo? Luulen, että heille on aina annettu poikkeuksetta erittäin kaunis olemus.
Mä kimppaan kanssa tota, että enkelit tulevat välillä meihin ihmisiin!
Tapasin kerran ulkomailla kaverin, joka oli raskaiden elämäntapahtumien myötä aivan maassa ja masentunut.
Istuttiin yhdessä iltaa alkoholista nauttien ja jutellessa. Yömyöhään aloin yhtäkkiä kertomaan hänelle kaikkea elämästä ja kuolemasta, kohtalosta ja sielunsuunnitelmista. Puhuin asioista, joita en itsekään ollut tiennyt aikaisemmin ja mikä hulluina, käytin sanoja joita en ikinä ollut kuullut edes kyseisellä kielellä!
En muista tuosta paljoakaan, mutta myöhemmin kyseinen tyyppi sanoi, että muutin hänen elämänsä sinä yönä.
Uskon, että enkeli lainasi kehoani tuona yönä.:)
Maaenkelit elää maan päällä, myös tällä kyseisellä sivustolla on käsitelty asiaa. Jonkun kirjoittajan miehen ex on maaenkeli ja se toi aikaa pahaa mieltä kyseiselle ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Niillähän on ne valkoiset siivet.
Enkelin tunnistaa syväluotaavasta katseesta joka näkee syvyyksiin.
Minä taidan olla enkeli. Tunnen ihmisten lämpiävän ympärilläni ja näen kuinka heidän ajatusmaailmansa avartuvat kun puhun heille.
Ei jumanperkele ihmiset, kyllä te olette todennäköisesti enkeleitä ihan jokainen. Katsoin juuri viikkohoroskoopista tämän faktuaalisen, järkkymättömän totuudellisen tiedonmurusen, mutta silloin kun ei ole seiskaa käsilläni, katson uudesta kristallipallostani.
Hei ihan oikeasti. Miksi en vielä koskaan ole tavannut yhtäkään läpeensä hörhöttynyttä miestä, mutta tusinoittain kyllä jo naisia.
Mulla on aina pakkasilla vaikeaa, kun pipon pitäminen sädekehän vuoksi ei oikein onnistu.
Kyllä sen varmaan tietäis, mutta ei siitä kannata muille kertoo. Naapuri kirjotti oveensa: Tässä asuu neitsyt Maria. Hoitoonhan se joutu.
Ainaki siin yhes tv ohjelmas ne ties.