Nuoret miehet käy huvikseen maksullisissa
Jotain viihdettä niille. Vaikka muutenkin saisivat. Tulee mieleen että kukahan se siis oikeasti jakaa tavaraansa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä tilanteessa olisi siis parasta että nämä nuoret miehet alkaisivat itse myymään itseään, näin kaikki sais mitä haluaisivat! Ja miestä ei voi pitää samalla tavoin alistetussa asemassa tuollaisessa toiminnassa, koska yhteiskunnallisesti miehet edelleen hallitsee -ap
Tämä on juuri se vääristynyt kuva. Ei se porsas riitä komealle kunnossa olevalle miehelle, vaan se mies haluaa omaa laatuansa vastaavaa tasoa.
Kauniin terveessä kunnossa olevan naisen -tietenkin.
Mitähän se sun "komea mies" tarkottaa. Itse kun en ainakaan niitä juuri koskaan tuolla ulkona näe.Missä te ootte piilossa? -ap
Joillakin ei vain ole olemassa moraalia. En voisi ikinä olla sellaisen miehen kanssa joka pitää toista ihmistä ostotavarana. Mitä sellaisen päässä liikkuu? Itsekästä, hyvin itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä tilanteessa olisi siis parasta että nämä nuoret miehet alkaisivat itse myymään itseään, näin kaikki sais mitä haluaisivat! Ja miestä ei voi pitää samalla tavoin alistetussa asemassa tuollaisessa toiminnassa, koska yhteiskunnallisesti miehet edelleen hallitsee -ap
Tämä on juuri se vääristynyt kuva. Ei se porsas riitä komealle kunnossa olevalle miehelle, vaan se mies haluaa omaa laatuansa vastaavaa tasoa.
Mitähän se sun "komea mies" tarkottaa. Itse kun en ainakaan niitä juuri koskaan tuolla ulkona näe.Missä te ootte piilossa? -ap
Olitpa nokkela. Jos ei komeita miehiä ole olemassa, niin sitten varmaan olet lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että levittävät sitten tauteja eteenpäin niille ikäisilleen tytöille... :(
Mitä ihmettä horiset?
Kondylooma, herpes, klamydia, kuppa, tippuri, hepatiitti c jne...
Oletko koskaan ajatellut myös ajattelevasi aivoillasi?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei vain ole olemassa moraalia. En voisi ikinä olla sellaisen miehen kanssa joka pitää toista ihmistä ostotavarana. Mitä sellaisen päässä liikkuu? Itsekästä, hyvin itsekästä.
Ei toimi. Sä olet luuseriH. Ei sulla muuta arvoa ole.
Mäkään en voisi ikinä olla valehtevan paskaläjän kanssa. Hehheh ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisten odotukset ja asenteet miehen ulkonäköä kohtaan ovat tätä luokkaa, niin en ihmettele, että maksullinen tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että levittävät sitten tauteja eteenpäin niille ikäisilleen tytöille... :(
Mitä ihmettä horiset?
Oletko koskaan kuullut sukupuolitaudeista? Viruksista, joita ihmiset kantavat ja jotka leviävät seksissä?
Oletko itse kuullut että juuri kukaan maksullinen ei anna naida itseään ilman kumia?
pitäähän sitä nuorten miesten jollain tapaa paineita purkaa. Ei sitä aina jaksa baariin naista mennä etsimään, joten on helponpaa käytä maksullisella. Itsetyytydyskin käy pitemmän päälle tylsäksi, joten on hyvä että on vaihtelua.
Jos olisin nainen ryhtyisin varmaan huoraamaan, aivan älyttömän hyvin saa näköjään korvausta siitä.
Aha. Ketju onkin tarkoitettu vähä-älyisille propagandanlevittäjille.