Juodaan ja mies tuntuu väkivaltaiselta, auttakaa !!
Eli olemme 4v olleet yhdessä ja vuoden asuttu saman katon alla. Mies on kiltti, hyväsydämminen ja lempeä luonteeltaan ollut aina. Mutta nyt.... Juonut liian nopeasti ja liian tyhjään mahaan viinaa...
Olen ollut makkarissa ja mies olkkarissa omissa oloissamme. Nousin tuolilta ja lähdin hakemaan OMAA VIINAPULLOANI kaapista. Mies raivostui, alkoi tönimään ja esti kulkuani. Sain raivattua ukon tieltäni ja menin OMAN JUOMANI KANSSA takaisin huoneeseeni.
Mies hermostui entistä enemmän. Alkoi hakkaamaan oveani, joten laitoin pakastimen (sellaisen ison, jääkaapin korkuisen, jota pidämme täällä huoneessa niin oven eteen) ettei toi hullu pääse tänne. Mies hakkasi ovea ja mä samalla työnsin omaa kroppaani ovea vasten, siis pakastimen lisäksi ja mies ei lopulta päässy tänne huoneeseen.
Kohta se alkoikin jo oksentelemaan pitkin vessan pönttöä!
Mies ei oo koskaan ollu todellakaan noin päissään, enkä IKINÄ OLE MIESTÄNI PELÄNNYT 4VUODEN SUHTEEN AIKANA, KUIN NYT OIKEASTI !!!!!!!!!
Mua pelottaa että se raivoaa kohta taas ja koittaa tulla tänne makkariin!!!
Kommentit (5)
Kannatasko jättää viina vähemmälle? Jos haluutte juoda, niin jakakaa nyt edes samat viinat.
Summer78 kirjoitti:
Kannatasko jättää viina vähemmälle? Jos haluutte juoda, niin jakakaa nyt edes samat viinat.
Tipaton tammikuu saattaisi olla hyvä ap:lle ja miehelleen.
traskausfetissimies kirjoitti:
Summer78 kirjoitti:
Tipaton tammikuu saattaisi olla hyvä ap:lle ja miehelleen.
Totta.
Tai yksi päivä kuussa, jolloin alkoholi on sallittua. Koko vuoden 2016 ajan.
Viina ei sovi kaikille.
Mutta luulisi teillä olevan jo kokemusta... molemmat omissa huoneissaan ja omat viinapullot :D