Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle nainen on vain pari tissejä, ei muuta

Vierailija
31.12.2015 |

Olen normaali tissimies, kuten suurin osa suomalaisista miehistä. Mitä muuta naisesta voi redusoida oleellista kuin tissipari - äly? Heh, ei nyt sentään lehmät lennä ... kai.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, olen pelkkä surkea runkkari ja nään niitä naisten tissejä vaan netistä.

Ap

Vierailija
22/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin väsynyt, niin väsynyt. Jopa ap:llä itsellään lopahti into. Koettakaa nyt keksiä jotain oikeasti hauskaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas, kun silloin voit seurustella ja mennä naimisiin kenen tahansa naisen kanssa. Minulla on vaikeampi löytää miestä, kun niin moni on sinun kaltaisia tyhjäpäitä ja haluan älykkään ja sivistyneen miehen, jolla on kiinnostava persoona sen lisäksi, että hän on komea ja hyvä sängyssä.

Juuri päinvastoin kun ajattelet. Minä - kuten monet muutkin suomimiehet - tykkäävät isoista, kunnon daisareista, joka karsii about 80 % suomalaisista naisista epäoleelliseksi. Älykkäitä naisia ei edes ole olemassa. 

Mielipidetutkimuksen mukaan miesten suosikkikuppikoko on C, eli keskikokoinen. Suomalaisten naisten yleisin liivikoko on 75d. Ja vinkki sulle; katse vähän vanhempien naisten tissejä, iän mukana tissien koko kasvaa! t. entinen 70d, nykyinen 70g

Tutkimusten mukaan kissat ovat parempia kuin koirat (eli se niistä "tutkimuksista"). Ok. Olkoon näin, mutta väitän että suurin osa miehistä tykkään oikeasti omenista eikä appelsiineista. Miehet tykkää kunnon daisareista D ja ylöspäin ... Pojat ovat tietysti eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan