Minulle nainen on vain pari tissejä, ei muuta
Olen normaali tissimies, kuten suurin osa suomalaisista miehistä. Mitä muuta naisesta voi redusoida oleellista kuin tissipari - äly? Heh, ei nyt sentään lehmät lennä ... kai.
Kommentit (23)
Mullepa miehet on täyttä ilmaa, heh heh...
Olet onnekas, kun silloin voit seurustella ja mennä naimisiin kenen tahansa naisen kanssa. Minulla on vaikeampi löytää miestä, kun niin moni on sinun kaltaisia tyhjäpäitä ja haluan älykkään ja sivistyneen miehen, jolla on kiinnostava persoona sen lisäksi, että hän on komea ja hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Niin että pimpetti ei kiinnosta? Minkäs sille sitten voi.
Kyllä tyttöjen pimpetti on hieno asia, mutta minua kiinnostaa naiselliset ulottuvuudet, koska olen normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas, kun silloin voit seurustella ja mennä naimisiin kenen tahansa naisen kanssa. Minulla on vaikeampi löytää miestä, kun niin moni on sinun kaltaisia tyhjäpäitä ja haluan älykkään ja sivistyneen miehen, jolla on kiinnostava persoona sen lisäksi, että hän on komea ja hyvä sängyssä.
Missäs tavataan?
Oisko niin että sua kiinnostaa oikeesti pyllynposket, nekin on pyöreät ja pulleat. Löytyy muuten mieheltäkin...
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin kun ajattelet. Minä - kuten monet muutkin suomimiehet - tykkäävät isoista, kunnon daisareista, joka karsii about 80 % suomalaisista naisista epäoleelliseksi. Älykkäitä naisia ei edes ole olemassa.
Jep, kyllä on miehillä helppoa! Senkus ympärilleen katselee, niin näkee tissipareja jokapuolella. Mua kun kiinnostaa miehessä äly, fiksuus, kropan komeus kokonaisuutena ja tietysti mahtikalu, niin ei ole kuule helppoa! Joku mies voi olla komea, mutta pää on tyhjää täynnä. Jollakin taas on älyä ja fiksuutta, mutta voi, pöksyisssä pelkkä prinssinakki. Ei ole helppoa olla nainen!
Ulkoiset ulokkeet, taitaa pippelit kiinnostaa kans :D
Minulle miehet on ällöttäviä limasia runkkareita. Onneksi olen nainen ja pidän naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiset ulokkeet, taitaa pippelit kiinnostaa kans :D
Hahaa niinpä!!
Kokeeko naiset jotenkin ahdistavana että luojan suomat pallukat ovat se mitä mies haluaa? Voiko kenenkään olemus olla niin heikoissa kantimissa, että psyyke murentuu kun mies haluaa tissejä? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin kun ajattelet. Minä - kuten monet muutkin suomimiehet - tykkäävät isoista, kunnon daisareista, joka karsii about 80 % suomalaisista naisista epäoleelliseksi. Älykkäitä naisia ei edes ole olemassa.
Mielipidetutkimuksen mukaan miesten suosikkikuppikoko on C, eli keskikokoinen. Suomalaisten naisten yleisin liivikoko on 75d. Ja vinkki sulle; katse vähän vanhempien naisten tissejä, iän mukana tissien koko kasvaa! t. entinen 70d, nykyinen 70g
Rehellisesti sanottuna, tykkään myös miesten pakaroista
Ap
Ap oot huono provoilija. Et ees sais naista.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, tykkään myös miesten pakaroista
Ap
Sen kyllä saattoi arvata.
Rehellisesti sanottuna, naiset on musta paljon älykkäämpiä kuin miehet ja innostun siitä, että vuoroin kiellän ja vuoroin myönnän tämän faktan.
Ap
Niin että pimpetti ei kiinnosta? Minkäs sille sitten voi.