Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle nainen on vain pari tissejä, ei muuta

Vierailija
31.12.2015 |

Olen normaali tissimies, kuten suurin osa suomalaisista miehistä. Mitä muuta naisesta voi redusoida oleellista kuin tissipari - äly? Heh, ei nyt sentään lehmät lennä ... kai.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pimpetti ei kiinnosta? Minkäs sille sitten voi.

Vierailija
2/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullepa miehet on täyttä ilmaa, heh heh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, kun silloin voit seurustella ja mennä naimisiin kenen tahansa naisen kanssa. Minulla on vaikeampi löytää miestä, kun niin moni on sinun kaltaisia tyhjäpäitä ja haluan älykkään ja sivistyneen miehen, jolla on kiinnostava persoona sen lisäksi, että hän on komea ja hyvä sängyssä.

Vierailija
4/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että pimpetti ei kiinnosta? Minkäs sille sitten voi.

Kyllä tyttöjen pimpetti on hieno asia, mutta minua kiinnostaa naiselliset ulottuvuudet, koska olen normaali mies.

Vierailija
5/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas, kun silloin voit seurustella ja mennä naimisiin kenen tahansa naisen kanssa. Minulla on vaikeampi löytää miestä, kun niin moni on sinun kaltaisia tyhjäpäitä ja haluan älykkään ja sivistyneen miehen, jolla on kiinnostava persoona sen lisäksi, että hän on komea ja hyvä sängyssä.

Missäs tavataan?

Vierailija
6/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin että sua kiinnostaa oikeesti pyllynposket, nekin on pyöreät ja pulleat. Löytyy muuten mieheltäkin...

Vierailija
7/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on lehmille sukua.

Vierailija
8/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin kun ajattelet. Minä - kuten monet muutkin suomimiehet - tykkäävät isoista, kunnon daisareista, joka karsii about 80 % suomalaisista naisista epäoleelliseksi. Älykkäitä naisia ei edes ole olemassa. 

Vierailija
9/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä on miehillä helppoa! Senkus ympärilleen katselee, niin näkee tissipareja jokapuolella. Mua kun kiinnostaa miehessä äly, fiksuus, kropan komeus kokonaisuutena ja tietysti mahtikalu, niin ei ole kuule helppoa! Joku mies voi olla komea, mutta pää on tyhjää täynnä. Jollakin taas on älyä ja fiksuutta, mutta voi, pöksyisssä pelkkä prinssinakki. Ei ole helppoa olla nainen!

Vierailija
10/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset ulokkeet, taitaa pippelit kiinnostaa kans :D

Vierailija
11/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehet on ällöttäviä limasia runkkareita. Onneksi olen nainen ja pidän naisista.

Vierailija
12/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset ulokkeet, taitaa pippelit kiinnostaa kans :D

Hahaa niinpä!!

Vierailija
13/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä pippeleistäkin.

Ap

Vierailija
14/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko naiset jotenkin ahdistavana että luojan suomat pallukat ovat se mitä mies haluaa? Voiko kenenkään olemus olla niin heikoissa kantimissa, että psyyke murentuu kun mies haluaa tissejä? Outoa.

Vierailija
15/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin kun ajattelet. Minä - kuten monet muutkin suomimiehet - tykkäävät isoista, kunnon daisareista, joka karsii about 80 % suomalaisista naisista epäoleelliseksi. Älykkäitä naisia ei edes ole olemassa. 

Mielipidetutkimuksen mukaan miesten suosikkikuppikoko on C, eli keskikokoinen. Suomalaisten naisten yleisin liivikoko on 75d. Ja vinkki sulle; katse vähän vanhempien naisten tissejä, iän mukana tissien koko kasvaa! t. entinen 70d, nykyinen 70g

Vierailija
16/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, tykkään myös miesten pakaroista

Ap

Vierailija
17/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot huono provoilija. Et ees sais naista.

Vierailija
18/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna, tykkään myös miesten pakaroista

Ap

Sen kyllä saattoi arvata.

Vierailija
19/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, naiset on musta paljon älykkäämpiä kuin miehet ja innostun siitä, että vuoroin kiellän ja vuoroin myönnän tämän faktan.

Ap

Vierailija
20/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime pippeliä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi