Miksi monet naiset kuvittelevat että hiljainen mies on epävarma?
Jos mies on hiljainen niin miksi monet naiset saavat päähänsä että kyseessä on joku luuseri, vaikka todellisuudessa kyseessä on ylivertainen yksilö?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millä tavalla tämä hiljaisuus ilmenee. Jos olet hiljainen kun olette naisen ystävien/sukulaisten kanssa, tulisi itsellekin mieleen että oletko yksinkertainen/epävarma. mun mielestä se on toisen nolaamista.
jos taas puhut siellä jotain, niin se on eri asia. Ihmiset yleensä aika pian tajuavat "tyylisi" olla.
Kukahan se tässä yksinkertainen on?
Kyllä ne mun kokemuksen mukaan ajattelee, että olet itseäsi täynnä, mulkku ja pelottava.
Ehkä sitten hiljaisuuden lisäksi näytän vihaiselta tai jotain :D
Minun mieheni on epävarma itsestään, minkä vuoksi on hiljainen, eikä oikein osaa avata suutansa ja kokee sosiaaliset tilanteet ahdistavana. Mutta hän ei todellakaan ole mikään luuseri. Minulle hän on ylivertainen.
Minä tunnen useita hiljaisia miehiä jotka todella ovat ylivertaisia. Jos naiset pitävät sinua luuserina on syy todennäköisesti siinä että olet luuseri, ei se että olet hiljainen. Voisit vaikka ensitöiksesi lopettaa näiden naisia syyllistävien aloitusten tekemisen akkain keskustelupalstalle ja hankkia itsellesi pari miehistä itsetuntoa kohottavaa harrastusta. Ala vaikka pilkkiä jäällä ja toinen voisi olla ranskalainen keittiökurssi. Naiset rakastaa miehiä jotka osaa laittaa ruokaa.
T. Kyllästynyt nainen 40 v. Vittu hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen useita hiljaisia miehiä jotka todella ovat ylivertaisia. Jos naiset pitävät sinua luuserina on syy todennäköisesti siinä että olet luuseri, ei se että olet hiljainen. Voisit vaikka ensitöiksesi lopettaa näiden naisia syyllistävien aloitusten tekemisen akkain keskustelupalstalle ja hankkia itsellesi pari miehistä itsetuntoa kohottavaa harrastusta. Ala vaikka pilkkiä jäällä ja toinen voisi olla ranskalainen keittiökurssi. Naiset rakastaa miehiä jotka osaa laittaa ruokaa.
Kylläpäs teet olettamuksia. Ja vituix menee. Se mitä sinä kutsut elämäksi on minulle pelkkää teatteria. Juuri kaltaistesi epävarmojen mammojen takia maailma on paska paikka. Sinä luulet että se vässykäpaska jota mieheksesi kutsut on jokin elämäsi sankari; rouva hyvä, minä kerron sinulle että etä tiedä promilleakaan asioista. Joten shut the fuck up and get out.
On mukavampaa ajatella,että hiljainen on vain epävarma. Vaihtoehtona kun on se, että toinen on hiljainen, koska ei halua puhua sulle, koska ei pidä sinusta. Ei kiva vaihtoehto. Varmaan se siis oikeasti on vain epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mun kokemuksen mukaan ajattelee, että olet itseäsi täynnä, mulkku ja pelottava.
Ehkä sitten hiljaisuuden lisäksi näytän vihaiselta tai jotain :D
Ei se liity ulkonäköön. Vaan se on se jo mainittu hiljaisuus, joka antaa vaikutelman mulkusta ja pelottavasta.
Ylipäänsä se koko puheliaisuuden vaade on jotenkin niin älytön. En ehkä koskaan tule ymmärtämään miksi puheliaisuudesta on tehty sellainen pyhä lehmä ja kaikenkattava universaali absoluuttinen hyve.
Olet ruma. Hyvännäkösiä hiljaisia pidetään ylimielisinä, jos sinua pidetään epävarmana se tarkoittaa että olet ruma.
Oikeesti hanki hei elämä...miehet ei oikeesti vatvo täällä suu vaahdossa mitä muut mistäkin ajattelee! Nää akkojen kotkotuksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs teet olettamuksia. Ja vituix menee. Se mitä sinä kutsut elämäksi on minulle pelkkää teatteria. Juuri kaltaistesi epävarmojen mammojen takia maailma on paska paikka. Sinä luulet että se vässykäpaska jota mieheksesi kutsut on jokin elämäsi sankari; rouva hyvä, minä kerron sinulle että etä tiedä promilleakaan asioista. Joten shut the fuck up and get out.
:D mun ei tarvitse onneksi itkeä täällä miten on tietysti muiden vika etten kelpaa kenellekään... Mutta selvästi sulla menee hiukan tunteisiin - en voi kuin toistaa kehotuksen että reipastu vähän ja ala panostaa itseesi. Kyllä se naaras sieltä jostain sitten sinullekin löytyy kun lopetat sen pelkäämisen ja toisten syyttelyn. Vässykät elämänsankarit jo sillä välillä hiukan nautiskelevat minä ja lapset kainalossa.
T. lopen kyllästynyt nainen 40 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D mun ei tarvitse onneksi itkeä täällä miten on tietysti muiden vika etten kelpaa kenellekään... Mutta selvästi sulla menee hiukan tunteisiin - en voi kuin toistaa kehotuksen että reipastu vähän ja ala panostaa itseesi. Kyllä se naaras sieltä jostain sitten sinullekin löytyy kun lopetat sen pelkäämisen ja toisten syyttelyn. Vässykät elämänsankarit jo sillä välillä hiukan nautiskelevat minä ja lapset kainalossa.
T. lopen kyllästynyt nainen 40 v
Ehhehee. Ei tarvitse itkeä kun vituttaa tuollainen idiotismi. Ihanko oikeasti olet jonkun miesparan onnistunut jallittamaan? Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millä tavalla tämä hiljaisuus ilmenee. Jos olet hiljainen kun olette naisen ystävien/sukulaisten kanssa, tulisi itsellekin mieleen että oletko yksinkertainen/epävarma. mun mielestä se on toisen nolaamista.
jos taas puhut siellä jotain, niin se on eri asia. Ihmiset yleensä aika pian tajuavat "tyylisi" olla.
Näinhän se varmaan on. Itse olen aika hiljanen jos olen isommassa porukassa. En tykkää juurikaan olla esillä. Silti esim. treffeillä olen hyvä kun saa olla naisen kanssa kahden kesken ja tuoda omaa persoonaansa paremmin esille. En ole ujo. Monesti käykin niin, että nainen ihastuu samantien, mutta hetken päästä tajuaa että olenkin hieman erilainen isommassa joukossa ja viimeksi kävikin juuri niin, että ilmeisesti juurikin "nolasin" naisen ystävien/sukulaisten edessä ja parin päivän päästä juttu olikin yhtäkkiä poikki.
Ainakin minun kohdallani tuntuu siltä, että naiset pitävät vähän hiljaisemmista miehistä. Ihmiset ja ilmeisesti varsinkin naiset tykkäävät puhua itsestään, joten sopivilla kysymyksillä voi ikään kuin pitää keskustelua yllä, vaikkei sano oikeastaan oikein mitään. Kannattaa pitää nainen äänessä ja olla itse vähän hiljempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hiljainen niin miksi monet naiset saavat päähänsä että kyseessä on joku luuseri, vaikka todellisuudessa kyseessä on ylivertainen yksilö?
Eikö se ole vain hyvä, että turhan ennakkoluuloiset naiset karsiutuvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä se koko puheliaisuuden vaade on jotenkin niin älytön. En ehkä koskaan tule ymmärtämään miksi puheliaisuudesta on tehty sellainen pyhä lehmä ja kaikenkattava universaali absoluuttinen hyve.
En ymmärrä että miksi pitäisi olla puhumassa koko ajan, joka paikassa ja kaikkien kanssa vaikka ei olisi edes mitään järkevää asiaa. Suoraan sanottuna ärsyttää ne jatkuvasti puhuvat ja kyselevät ihmiset. Ystävieni kanssa kyllä voin puhua enemmänkin, kun meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta vähemmän tuttujen kanssa se keskustelu on monesti aika väkinäistä.