Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus torjuneet rakkauden ja katuneet myöhemmin?

Vierailija
31.12.2015 |

Oletko esim järkisyistä torjunut tunteesi jotain ihmistä kohtaan ja sitten myöhemmin tajunnut että se ihminen olikin sinulle oikea? Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Välillä tulee mietittyä ja kaivattua vanhoja juttuja, vaikka tällä hetkellä onnellisesti suhteessa. 

Vierailija
2/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies olisi halunnut jatkaa seurustelua minun kanssani ja saada lapsia. Itseäni häiritsi tuolloin tuossa miehessä se, että mielestäni hän ei kuitenkaan täysin hyväksynyt minua itsenäni. Kommentoi mielestäni liikaa mm. painoani (olin silloin normaalipainoinen) ja yritti vaikuttaa pukeutumiseeni. Hänen mielestään pukeuduin liian arkisesti ja olisi halunnut minun käyttävän enemmän naisellisempia vaatteita. Tällaisia pikkujuttuja, mutta minusta tuntui etten kelvannut hänelle itsenäni. Olen jo yli 30 ja ei ole edelleenkään perhettä, välillä mietin, että oliko tuo ainoa mahdollisuuteni saada perhe? Pelkään sitä etten koskaan saa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole liian myöhäistä. ❤

Vierailija
4/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin opiskeluaikoina pakit yhdelle tylsälle nörttimiehelle, mutta myöhemmin siitä tuli rikas ja menestynyt yrittäjä. Nyt kaduttaa.

Vierailija
5/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pakit Egyptiläiselle miehelle. Asuu Suomessa ja on ollut täällä jo 5v. Ei vaan puhunut vieläkään suomea vaan koko aika englantia. Ja osa-aikatöissä :( Hampaat huonossa kunnossa... muuten olisi ollut hyvä ja itseäni 5v nuorempi (olen 32v). Saa nähdä oliko typerä teko. Mulla on 8v lapsi ja kova vauvakuume... hän olisi halunnut lapsia. En kestä jos en löydä ikinä parempaa! Aika näyttää...

Vierailija
6/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
7/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vähän kaduttaa se kun ainoa suora aloite joka minulle on tehty tuli torjuttua. Torjuntaprosentti 100%. Kuten joskus aiemmin totesin niin oman tyhmyyden piikkiin menee eikä tytössä edes ollut mitään sellaista vikaa etteikö häneen olisi voinut tutustua. Mutta toisaalta taas monet parisuhdeongelmat olen onnistunut välttämään tämän ansiosta, tilalla on vain ollut se yksi ongelma ettei ole sitä parisuhdetta. No kaikkea ei voi saada.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
8/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saletisti muuten on.

Vierailija
9/13 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies olisi halunnut jatkaa seurustelua minun kanssani ja saada lapsia. Itseäni häiritsi tuolloin tuossa miehessä se, että mielestäni hän ei kuitenkaan täysin hyväksynyt minua itsenäni. Kommentoi mielestäni liikaa mm. painoani (olin silloin normaalipainoinen) ja yritti vaikuttaa pukeutumiseeni. Hänen mielestään pukeuduin liian arkisesti ja olisi halunnut minun käyttävän enemmän naisellisempia vaatteita. Tällaisia pikkujuttuja, mutta minusta tuntui etten kelvannut hänelle itsenäni. Olen jo yli 30 ja ei ole edelleenkään perhettä, välillä mietin, että oliko tuo ainoa mahdollisuuteni saada perhe? Pelkään sitä etten koskaan saa lapsia.

Oot vielä nuori, älä hätäile. Eihän tommosen kanssa voi olla, joka vaikka näännyttäisi toisen nälkään! Mullakin oli joskus mies"ystävä", joka yritti antaa mun ymmärtää, että olen lihava, vaikka lähellä alipainoinen, liikunnallinen, suht kurvikas. Yök, jos tommosen kanssa tekisi lapsia, sitten olisi ikuisesti jotenkin sidoksissa, eieiei.

Vierailija
10/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suorastaan, mutta sitä kadun, että tuhlasin nuoruuteni kaikista komeuksista haaveiluun. En edes noteerannut vähemmän komeita. Kadun syvästi. Toivon saavani vielä mahdollisuuden.

Vierailija
11/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saletisti muuten on.

No jos toinen on kuollut. Sitten. Muuten ei, tietenkin tapauksesta riippuen.

Esimerkiksi avioerot ovat hyvin yleisiä.

Vierailija
12/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim järkisyistä torjunut tunteesi jotain ihmistä kohtaan ja sitten myöhemmin tajunnut että se ihminen olikin sinulle oikea? Mitä sitten tapahtui?

Aika mahdotonta tuollaista on tajuta. Ehkä 10 kertaa olen torjunut naisen, josta en ole ollut kiinnostunut. En ole katunut. 

Kuitenkaan ei voi tietää miten suhde olisi mennyt ..

Mies

Vierailija
13/13 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saletisti muuten on.

No jos toinen on kuollut. Sitten. Muuten ei, tietenkin tapauksesta riippuen.

Esimerkiksi avioerot ovat hyvin yleisiä.

Saletisti on, jos toinen osapuoli ei enää etsi seksiseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme